مطلب پیشنهادی :
ad
+
الکترونیک و دیجیتالفناوری

کیفیت گوشی های اینفینیکس چقدر است؟

اینفینیکس ساخت کدام کشور است؟ آشنایی با تاریخچه اینفینیکس و معرفی برترین مدل های گوشی اینفینیکس

آیا تاکنون نام گوشی اینفینیکس به گوشتان خورده است؟ خب شاید این گوشی برای شما هم جدید باشد و نام آن را نشنیده باشید و البته حق‌دارید. این برند جزو برندهای جدید دنیای موبایل ایران به‌حساب می‌آید. مدتی است که از ورود این موبایل به ایران می‌گذرد و توانسته طرفداران مخصوص به خود را پیدا کند؛ اما سؤال اینجاست که کیفیت گوشی های اینفینیکس چقدر است؟ آیا این گوشی می‌تواند به رقیبی برای هوآوی، شیائومی و سامسونگ تبدیل شود؟ اصلاً این گوشی ساخت کدام کشور است؟ چقدر قدمت دارد و در ساخت آن از چه نوع قطعاتی استفاده می‌کنند؟ چرا گوشی اینفینیکس نوت 8 شهرت بسیاری پیداکرده است؟ infinix Zero X جزو سری‌های معروف این گوشی است؟ در ادامه با ما همراه باشید تا درباره کیفیت این گوشی اطلاعات بیشتری به دست بیاورید.

کیفیت گوشی های اینفینیکس
کیفیت گوشی های اینفینیکس

اینفینیکس ساخت کدام کشور است؟

این گوشی در کشور چین تولید می‌شود و به همین خاطر هزینه تولید آن در مقایسه با برندهای دیگر گوشی به‌مراتب کمتر است. متأسفانه مردم کشور ما، دیدگاه مثبتی به برندهای چینی بازار ندارند. این موضوع صحت دارد که بیشتر برندهای چینی، بی‌کیفیت و بدون ‌دوام هستند؛ اما هر محصول چینی بی‌کیفیت نیست. در حال حاضر بسیاری از برندهای چینی در زمینه موبایل، لوازم خانگی و حتی خودرو در سراسر دنیا به اعتبار بسیاری دست پیداکرده‌اند. برای مثال برندهای شیائومی و هوآوی هر دو جزو برندهای چینی هستند که توانسته‌اند سهم بزرگی در بازار موبایل ایران داشته باشند.

این برند در سال 2013 در شهر هونگ‌کونگ چین پایه‌گذاری شد. جالب است بدانید که تمامی انواع گوشی اینفینیکس در کشور فرانسه طراحی می‌شود. حتی چند مورد از مراکز توسعه این برند در کشورهای فرانسه و کره قرار دارند. پس می‌توان گفت که این برند یک سر و گردن از برندهای دیگر بالاتر است و به همین موضوع می‌بالد. موضوع طراحی فرانسوی و مرکز توسعه کره‌ای این برند باعث شده تا اینفینیکس در کشورهای آفریقایی و آسیایی طرفداران بسیاری داشته باشد.

انواع گوشی های اینفینیکس

آشنایی با تاریخچه اینفینیکس

برای اولین بار در سال 2012 بود که شرکت اینفینیکس در هنگ‌کونگ چین به وجود آمد. هدف اصلی این شرکت، توسعه گوشی‌های موبایل هوشمند بود. این برند در سال 20123 اولین سری از گوشی‌های موبایل خود را به بازار نیجریه ارائه کرد. در سال بعد، سری بعد گوشی‌های آن با نام Zero وارد بازار آسیایی و خاورمیانه شد. در سال 2015 این شرکت به اوج خود رسید و توانست معروف‌ترین سری گوشی‌های خود را یعنی سری نوت را به بازار عرضه کند. در حال حاضر بسیاری از کاربران گوشی اینفینیکس از کار با آن راضی هستند و درباره کارایی آن نظرات مثبتی بیان می‌کنند.

معرفی برترین مدل های گوشی اینفینیکس

آیا کیفیت اینفینیکس مناسب است؟

برای بررسی کیفیت گوشی اینفینیکس بهتر است سری به نظرات کاربران خارجی بزنید. باکمی تحقیق و جستجو، به نظرات کاربران کشورهای مختلف دسترسی پیدا خواهید کرد. بسیاری از مشتریان، از این گوشی رضایت کامل دارند. جالب است بدانید که محصولات این گوشی طی یک نظرسنجی بزرگ، امتیاز 4.4 از 5 را به دست آورده است. این یک امتیاز عالی برای یک گوشی چینی به‌حساب می‌آید که تجربه چندانی درزمینهٔ تولید موبایل ندارد و حتی نام آن نیز چندان شهرت پیدا نکرده است.

بر اساس نظرات کاربران، سخت‌افزار گوشی‌های اینفینیکس، مخصوصاً مدل‌های محبوب و معروفی همانند نوت 10 و نوت 10 پرو، بسیار مناسب هستند و کارایی لازم را دارند. بر اساس نظر کاربرانی که مدتی است از این گوشی استفاده می‌کنند، دوام و طول عمر این گوشی نیز مناسب است. البته باکمی ریزبینی، باید به مدل‌هایی که کاربران از آن استفاده می‌کنند دقت کنید.

اگر از این دیدگاه به نظرات دقت کنید، متوجه می‌شوید که اکثر کاربرانی که رضایت کامل دارند، از برترین مدل‌های این گوشی استفاده می‌کنند؛ اما برخی دیگر از کاربران، از گوشی‌های میان‌رده و ضعیف این گوشی تعریف چندانی نمی‌کنند. البته باید کمی انصاف به خرج داد. حتی قیمت برترین مدل‌های گوشی اینفینیکس، یعنی مدل نوت 10 و نوت 10 پرو، در رده قیمتی گوشی‌های میان‌رده سامسونگ و شیائومی قرار می‌گیرد. پس اگر قیمت گوشی های اینفینیکس را در نظر بگیرید، متوجه می‌شوید که کیفیت گوشی اینفینیکس در مقایسه با قیمتی که ارائه می‌دهد بسیار عالی است و نمی‌توان بیش از آن انتظار داشت.

معرفی برترین مدل‌های گوشی اینفینیکس

در حال حاضر برخی مدل‌های این گوشی شهرت بسیاری پیداکرده‌اند. در این میان می‌توان به اینفینیکس نوت 8 ، اینفینیکس نوت 10 و نوت 10 پرو در کنار Infinite zero X اشاره کرد. Zero جزو مدل‌های قدیمی اینفینیکس است که هنوز خط تولید آن ادامه دارد. اگر بخواهید یک قیاس ساده انجام دهید، می‌توان Infinite Zero X را مشابه سری S سامسونگ دانست. این گوشی جزو پرچم‌داران اینفینیکس به‌حساب می‌آید و ظاهری بسیار زیبا دارد. درصورتی‌که به دنبال کارایی بالا هستید می‌توانید به سراغ اینفینیکس نوت 8 و اینفینیکس نوت 10 پرو بروید. همچنین برای بهترین طراحی در کنار عملکرد مناسب باید Infinite zero X را تجربه کنید.

نتیجه‌گیری

درمجموع باید گفت که برای بررسی کیفیت گوشی اینفینیکس و قضاوت درباره آن، باید ابتدا قیمت را در نظر گرفت. گوشی اینفینیکس جزو انواع گوشی ارزان‌قیمت و اقتصادی بازار به‌حساب می‌آید. پس وقتی قیمت کم آن را در کنار امکاناتی که ارائه می‌دهد قرار دهید، متوجه می‌شوید که واقعاً ارزش خرید دارد و جزو گوشی‌های باکیفیت به‌حساب می‌آید.

طهرانی

بنیانگذار مجله اینترنتی ماگرتا و متخصص سئو ، کارشناس تولید محتوا ، هم‌چنین ۱۰ سال تجربه سئو ، تحلیل و آنالیز سایت ها را دارم و رشته من فناوری اطلاعات (IT) است . حدود ۵ سال است که بازاریابی دیجیتال را شروع کردم. هدف من بالا بردن سرانه مطالعه کشور است و اون هدف الان ماگرتا ست.

یک دیدگاه

  1. گوشی من infinix hot۱۲ playهستش و گوشی مادرم infinix smart۶و خواهرم همinfinix hot۱۰play هستش لطفا در باره این گوشی هاهم برامون بگید که ایا خوب هستند یا نه. با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 4 =