مطلب پیشنهادی :
ad
+
ادبیاتفرهنگ و هنر

انشا در مورد راز رسیدن به هدف

انشا در مورد راز رسیدن به موفقیت چیست کودکانه به همراه مقدمه، بدنه و نتیجه گیری

انشا در مورد راز رسیدن به هدف کلاس پنجم: هدف یک قله زیبا و جذاب مانند دماوند است که اگر برایش برنامه ای داشته باشید، روزی زیبا و آفتابی بر فرازش برای همه دست تکان خواهید داد. برای مشاهده متن های انشاء با موضوع راز رسیدن به موفقیت در ادامه با ماگرتا همراه ما باشید.

مطلب پیشنهادی: انشا در مورد چگونه با دیگران ارتباط برقرار کنیم

انشا در مورد راز رسیدن به هدف

انشا اول در مورد راز رسیدن به هدف و موفقیت

مقدمه: برای دست یافته به هدف بزرگ متعالی خویش باید از سنین کم و کودکی برنامه ریزی داشته باشید. هیچگاه توانایی خود را دست کم نگیرید. خداوند به همه انسانها استعداد و هوش و ذکاوت عطا فرموده است. این شخص شما هستید که باید از آنها خوب و شایسته استفاده نمایید. از عمر خودتان خوب و به اندازه کافی استفاده کنید. ثانیه های عمر مانند ستاره های آسمان هستند که وقتی رفتند،دیگر دسترسی به ایشان ندارید.

بدنه: هدف خود را مشخص و دقیق و واضح نمایید. اگر شغل یا پیشه خاصی در نظرتان است و یا موقعیت اجتماعی در نظر دارید،روی آن تمرکز کنید و راه های دسترسی به ان را بررسی نمایید. راه تحصیلش را، مدارج عالی و دانشگاهی‌اش را، هزینه مورد نیازش را، مدت زمانی که طول می کشد تا به هدف خود برسید، همه را به خوبی و با راهنمایی یک مشاور کاردان بررسی کرده و مطابق آن برنامه ریزی کنید.

یادتان باشد که تلاش و تکاپو و دقت در هر کاری واجب است. حتی اگر در مراحل اولیه دچار شکست یا ضعف شدید، اصلا خودتان را نبازید و به راهتان ادامه دهید. تجربه ثابت کرده که اگر انسانها دارای یک درصد نبوغ باشند ۹۹ درصد تلاش و تلاش لازم است تا به هدف برسید. هدفتان را چون عشق دوست بدارید و برایش سرمایه گذاری کنید. از هیچ سخن ناراحت کننده و نامید کننده رنجیده خاطر نشوید و بدانید که هرچه کمتر با دیگران درمیان بگذارید، زودتر و آسانتر به هدف خواهید رسید. تا مقصد نهایی به هیچ کس حرفی نزنید و رازش را حفظ کنید.

نتیجه گیری: هدف یک آینه روشن است که باید مثل جان از آن مراقبت کنید تا به هدف برسید. هرکه هدف دارد و برنامه، زندگی برایش لذت بخش و جذاب است. از سخنان افراد نادان و مغرض ملالی به خود راه ندهید تا بر فراز قله زیبا برای همه بدخواهان و دوست نماها دستی از سر ادب و معرفت تکان دهید. هر لحظه که در گذر است را چون طلا پاس بدارید و بر چشم بگذارید تا برای در آغوش گرفت هدف فرصت شادی داشته باشید.

انشا دوم با موضوع چگونه برای رسیدن به هدفمان تلاش کنیم

مقدمه: با اولین طلیعه صبح بر خیز و دست به دست خورشید بگذار، هدفت بشناس و با دستان خودت به مجلس نور و آفتاب هدیه کن. هدفت بلندترین قله زندگی است و مسیرت پر پیج و خم، بند کفشت را خوب و محکم ببند و از هیچ مانعی مترس.

تو اشرف مخلوقاتی و ارشد موجودات، کوله بارت علم و عرفان و دانایی، مقصد روشن، راه محرز، ثانیه ها را به کوله بار خورشید ببند و از هدر دادنشان پرهیز کن که همسفرانت هستند که اگر نباشند هدفی نیست و تو در نیمه راه باز خواهی ماند. تنها کسانی که تو را همراهی می کنند مادر و پدرت هستند، از روشن کردن هدفت برای دیگران خود داری کنید.

بدنه: صبحی روشن کوله بار ببند و دستان خورشید را بردار و راهی شو. دفتر و کتاب را در دست راست و اراده و عشق و خواستن را در دست دیگرت قرار بده. هدفت را در یک قاب شیشه ای قرار بده و به کسی نشان مده. با دیگران که بگویی برایت سنگ اندازی می کنند. هدفت را دشوار نشان می دهند. راهت را کج می کنند و از تو یک فرد ناامید می سازند. گل امید بکار و راهی شو.

هیچ دستی جز خدا را مطلب و توکل را توشه راه کن. از دیدن شکست و موفقیت دیگران دلسرد مباش. خودت باش و هدفت. هرچه می کنی با حساب و دقیق و بررسی تمام شرایط و عواقب. در میان کوله بارت امید و پشتکار و علاقه را بردار و حرکت کن. راه هرچه قدر هم طولانی باشد، چشم اندازش روشن و دل انگیز است.

نتیجه گیری: برای رسیدن به هدف رازی جز تلاش و تکاپو نمی یابم. هر روز و شبت را با خورشید برنامه ریزی کن و برای خودت ثبت کن. هر قدم که نزدیک می شوی یک نفس راحت بکش و خدا را شکر کن. تمام خورشید و فلک را با شادی به رقص بخوان و فریاد عشق و رضایت سر بده هر ثانیه در گذر را به بند بکش.

همچنین بخوانید:
انشا در مورد اگر پول زیادی داشتید چه کار می کردید
و
انشا در مورد چگونه میتوانیم یک دانش آموز موفق باشیم

✅ به پایان انشا در مورد راز رسیدن به هدف و موفقیت رسیدیم. برای درج دیدگاه می توانید از بخش نظرات در انتهای همین مطلب استفاده نمایید.

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 11 =