ایده های جالب برای کسب درآمد در اینستاگرام 🤑 ۱۰۰٪ عملی
ایده های جذاب برای اینکه چگونه از طریق اینستاگرام پولدار شویم؟
چگونه با ایده های جذاب از اینستاگرام پول در بیاوریم؟ اکثر کسانی که از اینستاگرام استفاده می کنند دوست دارند بدانند که چگونه می توانند از آن کسب درآمد کنند. ما هر روزه در حال گشتن در اینستاگرام هستیم و معمولاً به جای کسب درآمد، پول خرج می کنیم. در این نوشتار به شما یاد میدهیم که چگونه با داشتن ایده های جذاب از اینستاگرام کسب درآمد کنید. با کسب و کار ماگرتا همراه باشید.
نحوه کسب درآمد در اینستاگرام
سه روش اصلی برای کسب درآمد در اینستاگرام وجود دارد:
- به عنوان یک تأثیرگذار برای ارسال مطالبی که توسط برند ها حمایت می شود کار کنید
- یک بازاریاب وابسته باشید که محصولات سایر افراد را می فروشد
- تبدیل به یک کارآفرین شوید و محصولات خود را بفروشید
استراتژی اول: ارسال محتوای حمایت شده «اسپانسر دار»
گرفتن اسپانسرهای تبلیغاتی ممکن است اولین چیزی باشد که با شنیدن عبارت influ اینفوگرافی اینستاگرام ’به ذهن شما می رسد. در اوایل سال 2019 تا به حال بیش از 500000 تأثیرگذار فعال در اینستاگرام وجود داشته است. شرط اصلی در اینستاگرام تعداد فالوورهای واقعی و نرخ تعامل رقابتی شما است.
جذابیت این استراتژی این است که مستلزم بازاریابی بدون هیچ گونه دردسر در بازاریابی الکترونیکی است: شما نیازی به خرید محصول یا گرفتن سفارشات خاصی ندارید. تمام موفقیت مستلزم این است که خودتان باشید و درمورد محصولات، خدمات یا برند هایی که به شما کمک می کنند، پست بگذارید.
حتی اگر در مسیر محتوای پشتیبانی مالی موفق باشید، احتمالاً باید در مورد تعادل بین پیج خود و درآمد آن تامل کنید و در نظر داشته باشید که مردم به اصالت اعتماد دارند. برای همین شما باید هر برندی را که مایل به همکاری با شما هست، از طریق یک یک سوال مهم که “آیا این برند مناسب است؟” تست کنید. درباره اینکه چگونه یک فرد تاثیرگذار در اینستاگرام می تواند موفق باشد بیشتر مطالعه و تحقیق کنید.
در ادامه نحوه شروع کار و درآمد به عنوان یک تأثیرگذار در اینستاگرام را برایتان شرح داده ایم.
اعتماد ایجاد کنید و مخاطبان خود را بیشتر کنید
81٪ از تأثیر گذاران اینستاگرام بین 15000 تا 100،000 دنبال کننده دارند. هیچ کلید میانبر برای رشد تعداد مخاطبان شما وجود ندارد، اما استراتژی هایی هستند که می توانند شما را بین مخاطبان محبوب کنند.
متعهد به ارسال مداوم پست به موقع باشید، و محتوا را دقیقاً موردی قرار دهید که مخاطبان شما می خواهند. به عنوان مثال صفحه sadaf beauty هر روز برای 2 میلیون دنبال کننده خود استوری های داستان وار ارسال می کند.
شراکت با برند ها
دو مسیر اصلی برای ارتباط با شرکای تجاری وجود دارد:
با برند هایی که خودتان را قبول دارید تماس بگیرید و به آنها بگویید که در پیج خود چه خدماتی را می توانید به نفع آن ها ارائه دهید. شما باید جزئیات قانع کننده زیادی درباره مخاطب خود ارائه دهید.
به صاحبان برند ها کمک کنید که با ورود به سیستم عامل بازاریابی تأثیرگذار، شما را پیدا کنند. تعداد زیادی از این بازارها وجود دارد. AspireIQ ، Upfluence و Famebit مکان های خوبی برای شروع هستند. برند ها مشتاقانه به دنبال شخص تاثیرگذار و موثر هستند.
استراتژی دوم: تبدیل به یک بازاریاب وابسته شوید
بر خلاف محتوای حمایت شده، این استراتژی، کمتر در مورد آگاه سازی مخاطب و بیشتر در مورد فروش است. دلیل این امر این است که شما فقط وقتی دنبال کننده هایتان از شما محصولی را خریداری میکنند، درآمد کسب می کنید. از طرف دیگر، به عنوان یک بازاریاب وابسته نیازی به نگرانی در مورد تولید آن محصول یا انجام سفارشات ندارید.
بازاریابی وابسته در واقع زاویه ای هوشمندانه و تثبیت شده در بازاریابی است. شما قلم های مورد علاقه خود مثل لوازم آرایشی و یا غذای سگ و لباس کودک را به مخاطبان خود توصیه می کنید و برای خرید محصول به آن ها لینک کنید یا کد تبلیغی را با تخفیف اندک پیشنهاد می دهید.
در همین حال، از آنجا که اینستاگرام برچسب محصولات و Instagram Checkout را حذف میکند، بازاریابان دیگر محدود به گفتن جمله “لینک در bio” داخل کپشن خود نیستند.
موقعیت مناسب را انتخاب کنید
موقعیت مناسب از بازاریابی شرکت های وابسته تاثیر بسیار تفاوت در این امر دارد که می توانند محصول را با فروش بیشتر به مخاطبان ارائه دهند. به عنوان مثال، بازاریاب های وابسته گاهی اوقات به عنوان داوران محصول مشغول به کار می شوند یعنی درباره آن آزادانه نظر خود را می گویند.
اگر تازه کار خودتان را شروع کرده اید، باید این را بدانید که مخاطبان شما ممکن است از شما خواسته هایی داشته باشند، مانند صاحبان سگ هایی باشید که می خواهند راهنمایی و خرید در مورد بهترین غذای سگ را به مخاطب خود ارائه کنند.
در مورد محصول صادق باشید
مانند سایر تأثیرگذار های بازاریابی وابسته که تحت قوانین FTC و ASA قرار می گیرند، شما هم باید در مورد ماهیت رابطه خود با مخاطبان و ارائه محصول کاملاً صادق باشید.
استراتژی سوم: فروش محصولات خود
استراتژی سوم برای درآمد در اینستاگرام فراتر از بازاریابی و به وسیله تجارت الکترونیک واقعی است. به جای استفاده از نام تجاری شخصی دیگر برای فروش محصولات خود، میتوانید در اینستاگرام پست بگذارید، که ممکن است یک کتاب، ساز شما و… باشد.
به مشتریان خود در اولین فرصت پاسخ دهید
در توییتر طی مطالعه ای برآورد شد که 71 درصد از مردم از پاسخ های مشتری در کمتر از یک ساعت در رسانه های اجتماعی انتظار دارند.