جواب پرسش های پودمان بازی های رایانه ای کار و فناوری نهم
گام به گام پاسخ و حل کار کلاسی و پرسش های صفحه 43 و 44 پودمان بازی های رایانه ای کتاب کاروفناوری نهم
جواب پرسش های پودمان بازی های رایانه ای کار و فناوری نهم ؛ در این مطلب پاسخ و جواب سوالات کار کلاسی صفحه ۴۳ و پرسش صفحه ۴۴ پودمان بازی های رایانه ای کتاب کاروفناوری نهم متوسطه اول را فراهم کرده ایم. در ادامه با بخش آموزش و پرورش ماگرتا همراه ما باشید.
همچنین بخوانید: جواب پرسش های پودمان ساز و کارهای حرکتی کاروفناوری نهم
جواب کار کلاسی صفحه 43 پودمان بازی های رایانه ای کار و فناوری نهم
پس از دیدن بازی های ساده در گروه خود در مورد آن ها بحث نمایید و در سبک های جدول 1-4 دسته بندی کنید و برای هر دسته چند ویژگی بنویسید.
جدول1-4 ــ دسته بندی بازیهای هم سبک به همراه ویژگی آن ها
سبک بازی | نام چند بازی هم سبک | ویژگی ها |
---|---|---|
هیجانی | ماجراجویی، اکشن | سرعت عمل و تمرکز بالا در حین اجرای بازی |
آموزشی | شبیه ساز، درسی | باعث افزایش مهارت، تجربه، کارایی و علم می شود |
فکری | پازل، جورچین، معمایی، پلیسی | افزایش مهارت تفکر، حل مسئله و خوب فهمیدن |
ورزشی | بازی های ورزشی و رقابتی | سرعت عمل، تفکر و تمرکز بالا در حین اجرای بازی |
جنگی | اکشن، ماجراجویی، مبارزه ای | افزایش دقت، قدرت تصمیم گیری و حل مسئله |
جواب پرسش صفحه 44 پودمان بازی های رایانه ای کاروفناوری نهم
چند موتور سازنده بازی نام ببرید.
پاسخ: در زیر می توانید نام اکثر موتورهای بازی سازی را مشاهده نمایید.
- گودو (Godot Engine)
- دونیا انجین (Dunia Engine)
- هیرو انجین (Hero Engine)
- ۴آ (4A Engine)
- رئال ویرچوالیتی (Real virtuality)
- ریج (RAGE)
- کروم انجین (Chrome Engine)
- آنریل انجین (Unreal Engin)
- مدنس انجین (Madness Engine)
- انویل نکست (Anvil Next)
- کرای انجین (Cry Engine)
- فراست بایت (Frostbite)
- سورس انجین (Source Engine)
- اگو انجین (EGO Engine)
- فاکس انجین (Fox Engine)
- ای دبلو انجین (IW Engine)
- کریستال تولز (Crystal Tools)
- آی دی تک (id Tech)
- فایر انجین (Phyre Engine)
- سیگانکس (SeganX)
- یونیتی (Unity)
- اتودسک استینگری (Autodesk Stingray)
- آمازون لومبریارد (Amazon Lumberyard)
- گیم میکر استودیو (game maker studio)
- هکسا انجین ( hexa engine
توضیح مختصر در موتور بازی سازی: موتورهای بازی در واقع دارای ابزارهای نرم افزاری هستند که با استفاده از آنها روند تولید و توسعه بازی آسانتر می شود. با وجود موتور بازی دیگر لازم نیست طراح خود را درگیر خیلی از مسائل مباحث کلی و مشترک مانند برنامه نویسی توابع و طراحی گرافیکی کند. با استفاده از موتور بازی تولیدکنندگان و توسعه دهندگان بازیها تنها بر روی جزئیات و مباحث تخصصی تر تمرکز می کنند.
موتورهای بازی را گاهی اوقات “میان افزار بازی” نیز می نامند زیرا آن ها یک سکوی نرم افزاری منعطف و قابل استفاده مجدد را ارائه می کنند که تمام کاربردهای موردنیاز را فراهم می آورند تا درحالی که هزینه ها، پیچیدگی ها و زمان ارائه به بازار که همگی این عوامل در صنعت رقابتی بازی های کامپیوتری حیاتی می باشند کم می کند، توسعه و تولید بازی ها را امکان پذیر سازد.
همچنین بخوانید: جواب تحقیق کنید و کار کلاسی پودمان ترسیم با رایانه کاروفناوری نهم
توجه: شما دانش آموز پایه نهم متوسطه اول می توانید برای دسترسی سریع و آسان تر به جواب پودمان هایی کتاب کار و فناوری پایه نهم متوسطه اول ، در انتهای عنوان خود عبارت «ماگرتا» را نیز در گوگل جستجو کنید.
در انتها امیدواریم که مقاله جواب کار کلاسی و پرسش پودمان بازی های رایانه ای کتاب کار و فناوری نهم ، برای شما دانش آموزان عزیز مفید بوده باشد و توانسته باشید از آن استفاده و بهره برده باشید.