اخباراقتصادی

ناجی اقتصاد کشور، دکتر میثم شکری ساز

دکتر میثم شکری ساز، جوان ۳۴ ساله ای که همگان را به حیرت درآورد!

در جامعه ای که مشکلات اقتصادی، صاحبان کسب و کارها را به زانو درآورده و شرایط را برای ادامه حیات شان سخت کرده است، نیاز به افراد کاردان و آگاه نسبت به مسائل اقتصادی احساس می شود.

نه تنها صاحبان کسب و کارها، بلکه مردم جامعه نیز در تنگناهای اقتصادی گرفتار بوده و در حال گذراندن دوره ای از مبارزات برای بقا هستند.

افرادی که در جامعه آن ها را با نام کارآفرین می شناسیم، می توانند رهایی بخش ما از این وضعیت باشند. آن ها با بررسی همه جوانب به یافتن راه حل هایی موثر و ایده آل می پردازند و زمینه را برای رشد و توسعه فراهم می کنند. آن ها با ایجاد گشایش و به حرکت درآوردن چرخ های اقتصادی، سبب ایجاد انگیزه و موفقیت افراد می گردند.

اما کارآفرینی به این سادگی ها هم نیست و برای دستیابی به این عنوان باید تلاش های شبانه روزی بسیاری را انجام داد. اینکه تنها در شرایط نرمال و عادی به کارآفرینی بپردازیم مهم نیست، هنر آنجاست که بتوان در شرایط وخیم و نابسامان تفکراتی خردمندانه و کاربردی ارائه نمود.

یکی از جوانان کشورمان که در مسیر توسعه و کارآفرینی نقش مهمی داشته و با مقاومت در برابر مشکلات ریز و درشت موجود مفهوم پایداری را زنده نگاه داشته است، میثم شکری ساز است.

جوان 34 ساله ای که همگان را به حیرت درآورد و دنیایمان را با نوآوری هایش دگرگون کرد. برای آشنایی بیشتر با این جوان موفق و آینده ساز، به همراهیتان با ما در این نوشته ادامه دهید…

دکتر میثم شکری‌ساز مدیر و کارآفرین برتر ایرانی
دکتر میثم شکری‌ساز مدیر و کارآفرین برتر ایرانی

میثم شکری ساز و مسیر موفقیت های بی پایانش

مدیر اقتصادی جوان کشورمان میثم شکری ساز متولد 1365 است. او مدیر لایقی است که برای دو سال پیاپی عنوان کارآفرین برتر کشور را دریافت نمود و در سال 1396 موفق به اخذ عنوان مدیر برگزیده فناوری اطلاعات شد.

او در حوزه های مختلفی همچون علمی، پژوهشی، آموزشی، تجاری، بازاریابی و اقتصادی، جزو فعالان است.

او تا کنون فعالیت های قابل توجه و گسترده ای انجام داده و دستاوردهای فوق العاده ای را در آن ها داشته است. شاید با خود بگویید که مدرک تحصیلی این جوان موفق و توانا چیست؟

در پاسخ باید بگوییم که او دارای مدرک دکتری کارآفرینی گرایش آموزش عالی و کارشناسی مهندسی صنایع گرایش تولید، از دانشگاه آزاد اسلامی است و همچنین مدرک کارشناسی ارشد مدیریت MBA خود را از دانشگاه امیرکبیر تهران و اشتنبایس برلین آلمان اخذ کرده است.

او با راه اندازی موسسه آموزش مجازی پارس، فعالیت های حرفه ای اش را کلید زد. این موسسه اولین مجموعه ای بود که به جای شیوه های آموزشی سنتی و منسوخ شده از روش نوین ارائه آموزش ها به شکل مجازی استفاده کرد و جوانان بسیاری را در دوره های مفید خود تعلیم داده و روانه بازار کار کرد.

دکتر میثم شکری ساز بعد از تجربه موفقی که از راه اندازی موسسه آموزش مجازی پارس در بیش از یک دهه پیش داشت، در سال 1387 اقدام به راه اندازی هلدینگ پارس پندار نهاد کرد و در آن نیز موفقیت های چشمگیری را از خود به معرض نمایش گذاشت.

جالب است بدانید که میثم شکری ساز تنها روحیات خشک و مدیریتی ندارد و در حوزه های هنری نیز دستی بر آتش داشته و نویسنده و مترجم آثار فاخر بسیاری در حدود چیزی بالغ بر 10 جلد کتاب نیز می باشد.

کتاب هایی که به ترجمه و نگارش میثم شکری ساز درآمده اند جملگی با محوریت موضوعاتی همچون مدیریت اصولی، داشتن استراتژی، بازاریابی و روانشناسی هستند.

از طرفی او به نوشتن و ترجمه کتاب ها اکتفا نکرده و بیش از 20 عنوان پژوهشی را به رشته تحریر درآورده است.

هلدینگ بزرگ پارس پنهاد نهاد فعالیت های گسترده ای را در زمینه های مختلف دارد و خدمات متنوعی را عرضه می کند که از جمله آن ها می توان به نشر و چاپ آثار، ارزیابی اعتبار و استاندارد برای شرکت ها، ثبت شرکت در اروپا، اخذ اقامت در کشورهای خارجی و … اشاره نمود.

دکتر شکری ساز جوان خلاق
دکتر شکری ساز جوان خلاق

مدیریت و رهبری بدست این جوان لایق

در شرایط نابسامان اقتصادی که اغلب شرکت ها و بنگاه های اقتصادی دچار رکود و سرگردانی هستند، میثم شکری ساز برخلاف بقیه به جای تعدیل نیروها و کاهش دادن میزان فعالیت هایش بر آنان افزوده است و سعی دارد با غول های تورم، گرانی، تحریم و … همچنان مبارزه کند.

او که بیمی از ناملایمات ندارد تا به امروز ثابت کرده است که می تواند اشتغال زایی برای جوانان را بهبود بخشد و امروز بیش از 500 نیروی کار فعال و متخصص دارد که همگی تحت امر و اراده او کارها و وظایف محوله شان را پیش می برند. دکتر میثم شکری ساز از جمله انسان های بی تفاوت به معضلات و مشکلاتی همچون فقر و بیکاری نیست.

او آمده است که بایستد و از دل و جان مایه بگذارد. آمده است تا همه را به ساخت فردایی بهتر هدایت کند. او تا کنون افتخارات و لوح ها و تندیس های بی شماری را در داخل و خارج از کشور دریافت کرده است و همچنین مدرسی حرفه ای است که فنون و رموز موفقیت و هدف گذاری برای آینده را در کلاس ها و سخنرانی هایش آموزش می دهد.

او سخنرانی انگیزشی است که در زمینه هایی همچون مدیریت بهینه منابع انسانی، تجارت و بازاریابی، توسعه اقتصادی و … مشاوره های موثر و کاربردی را در اختیار صاحبان کسب و کارها و نیروهایش قرار می دهد.

حقیقتا وجود چنین انسان‌هایی مانند دکتر میثم شکری ساز در جامعه مایه مباهات و سرافرازی است و از اینکه در کشورمان شاهد موفقیت آفرینی و راهگشایی شان می باشیم، خرسندیم.

طهرانی

بنیانگذار مجله اینترنتی ماگرتا و متخصص سئو ، کارشناس تولید محتوا ، هم‌چنین ۱۰ سال تجربه سئو ، تحلیل و آنالیز سایت ها را دارم و رشته من فناوری اطلاعات (IT) است . حدود ۵ سال است که بازاریابی دیجیتال را شروع کردم. هدف من بالا بردن سرانه مطالعه کشور است و اون هدف الان ماگرتا ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − سه =