مطلب پیشنهادی :
ad
+

فرصت ثبت نام در طرح جدید ایران خودرو

در این روزهای آشفته بازار خودرو یا باید وضعیت مالی مساعدی داشته باشید تا بتوانید خودروی مورد نظر خود را در بازار آزاد چند برابر نرخ مصوب کارخانه‌ها خریداری کنید، یا اینکه خیلی خوش‌شانس باشید و در طرح‌های قرعه‌کشی برنده شوید.

فرصت ثبت نام در طرح جدید ایران خودرو
فرصت ثبت نام در طرح جدید ایران خودرو

اخیراً شرکت خودروسازی ایران خودرو طرح فروش فوق‌العاده‌ای را به معرض اجرا درآورد که برای اولین بار تعداد شرکت‌کنندگان در آن رکورد شکستند. در این طرح بیشتر از 9 میلیون متقاضی شرکت کرده بودند. این در حالی بود که تعداد خودروها بسیار پایین و حدود 21 هزار دستگاه برای 4 محصول این شرکت بود.

شرط جدید برای طرح فروش ایران خودرو

شرط جدید برای طرح فروش ایران خودرو
شرط جدید برای طرح فروش ایران خودرو

آمارهای مربوط به تعداد شرکت‌کنندگان در طرح فروش ایران‌ خودرو نشان داد که سیاست‌های فعلی برای قرعه‌کشی محصولات این شرکت کارایی لازم را ندارند. در این طرح با متقاضیان میلیونی، 50 درصد کل چند هزار خودرو مربوط به طرح جوانی جمعیت و نیم دیگر آن هم برای مشتریان عادی بود. یعنی شما به عنوان یک خریدار عادی تنها شانس برنده شدن بین حدود 10500 دستگاه را داشتید.

به همین دلیل مدیر عامل فروش این شرکت با استناد به تعداد بالای شرکت‌کنندگان در طرح فروش ایران خودرو از روی کار آمدن حساب وکالتی خبر داد. بر اساس این طرح تنها کسانی می‌توانند در قرعه‌کشی‌ها شرکت کنند که از قبل مبلغ مورد نیاز برای خودرو را در حساب خود داشته باشند.

این وجه باید قبل از اجرای قرعه‌کشی به حساب بانک مورد نظر شرکت واریز و در آن بلوکه شود تا نتیجه قرعه‌کشی برندگان را مشخص کند.

نحوه ثبت ‌نام در طرح فروش ایران خودرو

لیست برندگان قرعه‌ کشی ایران خودرو

برای ثبت‌نام در هر یک از طرح‌های فروش ایران خودرو باید به سامانه فروش این شرکت مراجعه کنید. به همین دلیل بر خلاف تصور بسیاری از افراد سایت فروش ایران خودرو به آدرس (www.ikco.ir) مرجعی برای این کار نخواهد بود.

در اصل متقاضیان شرکت در طرح فروش ایران خودرو باید به آدرس اینترنتی  (esale.ikco.ir)مراجعه و مراحل ثبت‌نام خود را در آن طی کنند. اگر قصد شرکت در قرعه‌کشی‌های فروش ایران خودرو را دارید، باید حتماً در سامانه این شرکت حساب کاربری بسازید و مراحل ثبت‌نام را طی کنید.

برای ثبت‌نام در طرح پیش فروش ایران خودرو باید از قبل با شرایط مندرج در این سایت برای طرح‌‌های مختلف آشنا شوید. در سایت فروش ایران خودرو همچنین می‌توانید به بخش‌های مختلف دیگر نیز دسترسی داشته باشید. در ادامه به معرفی این بخش‌ها می‌پردازیم.

لیست بخشنامه ‌های ایران خودرو

در این قسمت از سامانه فروش ایران خودرو می‌توانید بخشنامه‌های مختلف این شرکت را بررسی و مطالعه کنید. برای مثال یکی از این بخشنامه‌ها درباره ارائه خدمات جدید در نمایندگی‌های این شرکت است.

لیست قیمت‌ های ایران خودرو

در بخش لیست قیمت‌های ایران خودرو می‌توانید با قیمت محصولات مختلف این شرکت در برهه‌های زمانی مختلف آشنا شوید.

لیست برندگان قرعه‌ کشی ایران خودرو

نحوه ثبت ‌نام در طرح فروش ایران خودرو
نحوه ثبت ‌نام در طرح فروش ایران خودرو

همانطور که از نام این بخش مشخص است، در صورت شرکت در قرعه‌کشی‌های ایران خودرو می‌توانید با ورود به این بخش در مورد قبول شدن یا نشدن خود اطلاع پیدا کنید. با بررسی این صفحه شاهد یک کادر خواهید بود که با وارد کردن شماره پیگیری خود در آن از نتیجه قرعه‌کشی باخبر می‌شوید.

لیست اطلاعیه ‌های ایران خودرو

شرکت‌های خودروسازی با وجود شرایط نامساعد بازار به طور مداوم در حال تغییر ضوابط، شرایط و طرح‌های فروش خود هستند. شما می‌توانید برای آگاهی از آیین‌نامه‌ها یا اطلاعیه‌های شرکت ایران خودرو در این زمینه‌ها از این بخش کمک بگیرید.

مراحل ثبت ‌نام در سامانه فروش ایران خودرو

برای اینکه بتوانید در طرح‌های قرعه‌کشی مختلف ایران خودرو شرکت کنید، باید از قبل در سامانه فروش این شرکت حساب کاربری مختص به خود را ایجاد کنید. برای این کار باید قبل از هر چیز آدرس سامانه را که در بالا به آن اشاره کردیم در گوگل جستجو کنید و مراحل زیر را قدم به قدم انجام دهید.

  1. بعد از بالا آمدن اسم سایت روی آن کلیک کنید.
  2. در اینجا شاهد صفحه اصلی سایت خواهید بود که برای ثبت‌نام در آن باید روی بخش «ورود کاربر» کلیک کنید.
  3. در ادامه صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که دارای چند بخش مجزاست. اما اگر برای اولین بار است که قرار است در این سایت حساب کاربری بسازید، باید روی بخش ثبت‌نام در قسمت پایین کادر وسط صفحه کلیک کنید.
  4. سپس وارد صفحه‌ای خواهید شد که در آن ملزم به وارد کردن شماره ملی و شماره تلفن همراه خود هستید.
  5. در این قسمت کار ثبت‌نام شما آغاز می‌شود که باید مراحل آن را طی کنید.
  6. در نهایت باید کار احراز هویت خود را انجام دهید و برای اتمام ثبت‌نام کد ارسال شده به گوشی خود را در سایت وارد کنید.

جمع‌بندی

تقاضای زیاد بازار موجب شده است که شرکت ایران خودرو طرح جدیدی را برای شرکت در قرعه‌کشی‌های فروش خودرو اجرا کند. در این طرح متقاضیان ملزم به واریز پول خودرو در حساب بانک تأیید شده از سوی شرکت هستند. این پول تا زمان اعلام نتایج قرعه‌کشی توسط شرکت بلوکه خواهد شد. شما هم می‌توانید با واریز این پول، از طریق سامانه فروش خودرو این شرکت در قرعه‌کشی‌های آن شرکت کنید.

یک دیدگاه

  1. خواهشمندیم،که طرح های مادرانه را به همان صورت قبلی،بدون سپرده ۱۰۰میلیونی قرار دهید،به والله قسم
    اگراین طرح‌ را حذف کنید،بازهم خودرو به متقاضیان واقعی نمی سد،شما رو به مقدساتتان قسم میدهم این طرح را حذف نکنید،آخه من فرهنگی بیچاره از کجا بروم بازار آزاد همین خودرو روچندین برابر بخرم،انصاف داشته باشید،بخداقسم آنچه که روزی شماست بدستتان می رسد،ما هم گناه داریم.
    به ما رحم کنیدتاخداوند کریم به شما رحم کند.ومن الله التوفیق «ازطرف یک فرهنگی بیچاره»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =