اخبار

نتایج قرعه کشی ایران خودرو مرحله یازدهم دی ماه ۹۹ + لیست اسامی

زمان اعلام نتایج مرحله ۱۱ قرعه کشی ایران خودرو در دی ماه 99 به همراه نفرات لیست رزرو

برندگان قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو دی ۹۹ : به گزارش بخش اخبار ماگرتا لیست اسامی برندگان پیش فروش مرحله دهم ایران خودرو اعلام شد. اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک به برگزیدگان نیز صورت خواهد گرفت.

زمان اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو دی 99

ایران خودرو
قرعه کشی مرحله 10 ایران خودرو

این قرعه کشی با حضور نهاد ‌های نظارتی انجام می شود. اسامی برندگان کشی بلافاصله بعد از پس از تائید از طریق سایت راهبرد معاصر از طریق اس ام اس و یا مراجعه به سایت ایران خودرو با کلیک بر روی دکمه زیر اطلاع رسانی می شود.

منتخبان این طرح، به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به پرداخت وجه کامل خودرو اقدام کنند و در صورت عدم واریز نفرات از فهرست ذخیره جایگزین خواهند شد.

👇 برای مشاهده لیست کامل بر روی این دکمه کلیک کنید 👇

از آنجایی که لیست نفرات برنده شده کمی بلند و طولانی است پیدا کردن شماره گیری موردنظر شما ممکن کمی سخت باشد. به همین منظور در صفحه موردنظر دکمه های ترکیبی CTRL + F را فشار دهید و در کادر کوچک باز شده شماره پیگیری خود را وارد نمایید.در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

برندگان قرعه کشی جدید ایران خودرو باید ظرف مدت 72 ساعت موجودی خود را تکمیل کنند. گفتنیست در این طرح سه محصول پژو ۲۰۶ تیپ دو، پژو پارس بنزینی و پژو پارس با موتور تی یو۵ با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه شده است.

در مراسم امروز به علت حفظ حریم شخصی افراد و حفظ امنیت ، لیست اسامی برندگان پیش فروش خودرو اعلام نشد و تنها کدهای هر شخص نمایش داده شد. پس از مراسم قرعه کشی از طریق پیامک با فرد برنده تماس گرفته می شود.

لیست اسامی منتشر شد !

در صورت عدم تکمیل وجه توسط شخص برنده شده تا 48 ساعت، از لیست افراد ذخیره نفر جایگزین اعلام و با آن تماس گرفته می شود.

اگر برنده شدیم، اما توان پرداخت وجه نداشتیم چه می‌شود؟

مهدی صادقی نیارکی، سرپرست امور صنایع وزارت صمت گفته است: اگر متقاضی در مرحله ثبت نام برای فروش فوق العاده خودرو اطلاعات غلط ثبت کند تا سه سال اجازه شرکت در هیچ طرح خودرویی را نخواهند داشت.

اینکه کسانی در قرعه کشی برنده شوند، اما توان تامین وجه را نداشته باشند محدودیتی برای شرکت در قرعه کشی‌های بعدی نخواهند داشت، البته خودروسازان محدودیت‌هایی در این باره اعمال کردند که به آن‌ها تذکر داده شد و این محدودیت در اطلاعیه فروش دو خودرو ساز اصلاح شده است

نحوه پیگیری قرعه کشی ایران خودرو

طبق اخباری که قبل از اجرای مراسم قرعه کشی اعلام شده بود انتظار می رفت که تعداد متقاضی های 25 هزار خودرو 5.5 میلیون نفر باشد اما امروز اعلام شد که تعدادی از این افراد شرایط گفته شده را نداشته و از لیست حذف شده اند و این تعداد به 4 میلیون و 360 نفر رسیده است.

اگر نام شما در لیست برندگان قرار گرفته باشد سند خودرو شما تا یکسال در رهن خودروسازان باقی خواهند ماند و بنابراین برندگان قادر به خرید و فروش خودرو نخواهند بود. علاوه برآن برندگان دیگر نمی‌توانند در سایر طرح‌های فروش خودروسازان شرکت کنند.

چند نکته مهم در مورد نحوه واریز وجه

اعلام رسمی لیست برندگان تنها توسط سایت رسمی ایران خودرو به آدرس esale ikco ir و رسانه های معتبر اعلام می شود و در صورت مواجه با پیام های مرتبط با این موضوع آن ها را نادیده بگیرید. زیرا امکان دارد برخی افراد سودجو با طراحی سایت جعلی یا ارسال پیامک و حتی تماس با شما بخواهند از شما کلاهبرداری کنند.

برندگان قرعه‌کشی ایران خودرو تا پایان روز دوشنبه فرصت واریز وجه دارند. معاون بازاریابی و فروش از اعلام نفرات پذیرفته شده در طرح فروش فوق العاده از امروز خبر داد و بر پرداخت وجه خودرو تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه پس فردا تاکید کرد.

برای اطمینان و جلوگیری از هرگونه کلاهبرداری احتمالی بررسی کنید که آیا پیامک دریافتی شما از شماره تلفن 98300096440 می باشد یا خیر. سپس از طریق سایت ایران خودرو اقدام به تکمیل وجه کنید.

رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا گفت:‌

توصیه ما به شهروندان این است که اولا برای واریز وجه حتما به سایت رسمی شرکت‌های خودروساز مراجعه کرده و از واریز وجه به اشکال دیگر و از جمله اعلام رمز دوم پویا به شکل تلفنی به فرد تماس‌گیرنده جدا خودداری کنند

اخبار این بخش به صورت لحظه ای از مراجع معتبر بروزرسانی می شود و شما می توانید با مراجعه دوباره به وبسایت ماگرتا آخرین اخبار را مشاهده کنید.

در نهایت امیدوارم که اسم شما در صدر لیست برندگان مرحله دهم قرعه کشی ایران خودرو بوده باشد. برای مشاهده نتایج مراحل قرعه کشی های بعدی نیز می توانید به همین صفحه مراجعه نمایید.

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 3 =