مطلب پیشنهادی :
ad
+
اخبار

اینترنت رایگان روز پدر ۹۹ برای همراه اول و ایرانسل + کد فعالسازی

کد اینترنت رایگان همراه اول به مناسبت روز پدر 99 و فعالسازی بسته مکالمه و ۲ گیگ اینترنت هدیه ایرانسل

دریافت و فعال سازی هدیه اینترنت رایگان روز پدر ۹۹ همراه اول و ایرانسل ، امسال نیز این دو اپراتور به رسم بزرگداشت پدران عزیز هدایایی را آماده کرده اند، برای دریافت کد فعال سازی در ادامه با بخش اخبار فناوری ماگرتا همراه باشید.

کد فعال سازی ۲ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل برای روز پدر ۹۹

هدیه ایرانسل برای روز پدر
هدیه ایرانسل برای روز پدر

به مناسب روز پدر در ۷ ام اسفند ماه اپراتور ایرانسل هدیه هایی را برای مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی خود در نظر گرفته است. مهلت دریافت هدیه تنها ۷ اسفند ماه باشد و شما باید تا پایان همین روز هدیه خود را مصرف کنید.

برای دریافت هدیه اینترنت داخلی خود بر روی دکمه زیر کلیک کنید. توجه داشته باشید که اعتبار این بسته تنها تا پایان همین روز می باشد.

جهت دریافت هدیه دوم که شامل مکالمه رایگان می باشد بر روی دکمه زیر کلیک کنید و یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من آن را فعال کنید.

با فعال کردن این هدیه بعد از پنج دقیقه مکالمه، شما می توانید به مدت ۵۰ دقیقه به صورت رایگان به مکالمه ادامه دهید.

اینترنت رایگان همراه اول به مناسبت روز پدر 99

اپراتور همراه اول هنوز اخبار و اطلاعاتی را در مورد هدیه خود در اختیار ما قرار نداده است، لطفا مجددا به این صفحه سر بزنید تا آخرین اخبار را در مورد نحوه فعال سازی هدیه همراه اول را دریافت کنید.

همراه اول معمولا کمی دیرتر هدیه های خود را اعلام می کند پس باید بیشتر منتظر بمانید. این صفحه به صورت لحظه ای آپدیت خواهد شد.

✅ آیا شما اینترنت رایگان همراه اول و ایرانسل برای روز پدر ۹۹ را دریافت کردید؟ نظرات خود را از طریق بخش دیدگاه با ما به اشتراک گذارید.

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =