اخبار

اینترنت هدیه روز مادر ۱۴۰۱ ♨️ کد فعال سازی اینترنت رایگان همراه اول و ایرانسل

هدیه ویژه همراه اول و ایرانسل به مناسبت روز مادر ، کد دریافت بسته اینترنت رایگان روز مادر 1401

اینترنت رایگان روز مادر ۱۴۰۱ : مانند سال های گذشته، امسال نیز اپراتورهای همراه و ایرانسل به رسم بزرگداشت روز مادر و گرامی داشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) هدایای ویژه ای را برای مشترکین خود فراهم کرده اند. در ادامه با بخش اخبار فناوری ماگرتا همراه باشید.

مطلب پیشنهادی : متن تبریک روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)

اینترنت هدیه روز مادر ۱۴۰۱

کد اینترنت رایگان ایرانسل به مناسبت روز مادر

ایرانسل به مناسبت روز مادر ۱۴۰۱ بسته ترکیبی جدیدی را ارائه داده است که شامل ۵ گیگابایت اینترنت و ۵ ساعت مکالمه ایرانسلی می باشد. این بسته رایگان نمی باشد اما می توانید آن را با تخفیف شگفت انگیز و به قیمت ۲۰ هزارتومان خریداری نمایید.

جهت فعالسازی کافیست، در ۲۳ روز مابین جمعه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۱ (روز مادر) تا شنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ (روز پدر) کد دستوری #۵* را شماره گیری فرمایید یا از سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من، اقدام نمایید.


قابل به ذکر است که بر خلاف سال های گذشته این بسته از جهت تعداد خرید و فعالسازی در بازه زمانی یادشده، محدودیتی ندارد و این بسته ترکیبی قابل خرید و فعالسازی برای تمام مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می باشد.

اینترنت هدیه همراه اول برای روز مادر

هدیه روز مادر همراه اول
هدیه روز مادر همراه اول

اپراتور همراه اول نیز به مناسبت بزرگداشت روز زن همچون اپراتور ایرانسل هدایای متنوعی را تدارک دیده است که به شرح زیر می باشد:

  • بسته مکالمه ۳۰۰ دقیقه‌ای به قیمت ۳ هزار تومان
  • بسته اینترنت ۱.۵ گیگابایتی به قیمت ۶ هزار تومان
  • بسته ترکیبی با ۲۰۰ دقیقه مکالمه و ۲ گیگابایت اینترنت به قیمت ۹ هزار تومان

تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول برای فعالسازی یکی از این بسته‌های ویژه ۳ روزه برای خود یا هدیه به دیگران کافیست از چهارشنبه ۲۱ دی تا پایان روز جمعه ۲۳ دی کد دستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷ مربع» را شماره گیری فرمایند.


همچنین پیشنهاد می کنم مقاله راهنمای دریافت‌ اینترنت رایگان همراه اول برای دهه فجر را مطالعه فرمایید.

✅ شما می توانید نظرات خود را در رابطه با اینترنت رایگان روز مادر ۱۴۰۱ در قسمت نظرات با ما به اشتراک گذارید. همچنین اگر سوالی داشتید حتما آن را از کارشناسان ما بپرسید.

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

‫3 دیدگاه ها

    1. ما اگه پول داشتیم دنبال نت رایگان نمی گشتیم والا بعد اینا میان تخفیف میزان جمع کن بابا هیچکس اینجوری نمیخواد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =