مطلب پیشنهادی :
ad
+
اخبار

نحوه دریافت رایگان سیم کارت شاد دانش آموزی سال تحصیلی ۹۹-۱۴۰۰

سیم کارت شاد کدام اپراتور را دریافت کنیم؟ چگونه اینترنت رایگان آن را فعال کنیم؟

نحوه دریافت سیم کارت شاد ایرانسل و همراه اول برای دانش آموزان : این سیم کارت ها جهت استفاده رایگان از اینترنت شاد در سال تحصیلی جدید با قابلیت کنترل والدین بر فرزندان فراهم شده است. در ادامه با بخش اخبار فناوری ماگرتا جهت آگاهی از نحوه توزیع آن همراه باشید.

پس از انتشار نسخه جدید اپلیکیشن شاد ۲ با قابلیت جدید و منحصر به فرد تدریس آنلاین معلمان دومین خبر خوب در رابطه با این برنامه ارائه اینترنت رایگان جهت استفاده از آن می باشد.

سیم کارت رایگان شاد دانش آموزی همراه اول و ایرانسل

فرآیند تولید سیم‌ کارت‌های دانش‌ آموزی آغاز شده و اپراتورها پای کار آمدند و مکلف شدند که سیم کارتی به نام سیم کارت شاد را برای استفاده ایمن در فضای مجازی ارائه دهند تا از این طریق دل نگرانی‌های خانواده‌ها هم کاسته شود.

از هفته آینده سیم کارت رایگان شاد عرضه خواهد شد

بنابر صحبت های مسئولین آموزشی این سیم کارت ها خاص استفاده کودکان و نوجوانان در فضای مجازی خواهد بود و آن ها تنهای در فضایی می توانند حضور داشته باشند که مورد تایید آموزش و پرورش باشد تا به محتوا های نامناسب دسترسی پیدا نکنند.

سیم کارت دانش آموزی برای کدام اپراتور می باشد

این طرح به اپراتورهای کشور اعم از همراه اول و ایرانسل ابلاغ شده است اما هنوز زمان مشخصی برای توزیع و نحوه دریافت سیم کارت شاد معین نشده است اما به زودی این اتفاق می افتد تا تمامی دانش آموزان بتوانند بدون مشکل به محتوای درسی دسترسی داشته باشند.

نحوه دریافت سیم کارت شاد

مراکز اپراتورها سیم کارت‌ها را توزیع خواهند کرد که البته این سیم کارت‌ها با عنوان شاد است، اپراتورهای همراه اول و ایرانسل توزیع کننده این سیم کارت هستند. سیم کارت شاد مانند سایر سیم کارت‌ها ویژگی‌‌های خاص خود را دارد و قابل شارژ توسط دانش آموزان است.

نظر شما در مورد نحوه دریافت سیم کارت شاد دانش آموزان چه می باشد؟ آیا این طرح می تواند کمک کننده باشد؟

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

‫9 دیدگاه ها

  1. سلام خوبین؟
    میگم مامانم رفته بگیره سیمکارت شاد رو بهش گفتن یه چیزی باید به ی شماره ای ارسال کنی یه کد 15 رقمی میاد اونو ما ببینیم بهت میدیم…
    میشه پلیز توضیح بدین. ممنونم🌷

    1. سلام، احتمالا برای احراز هویت از این روش استفاده شده است. برای دریافت سیم کارت شاد بهتره خودتون حضوری اقدام کنید.

      1. سلام ببخشید میشه بپرسم باید کدوم سایت اقدام کنیم که سیم کارت شاد رو دریافت کنیم؟؟

    2. شما بیا اینستا یا پی وی تلگرام من راهنمایت کنم عزیزم این ایدی اینستا منه
      اینم مال تگرامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =