مطلب پیشنهادی :
ad
+
اخبارعلمی

چرا جانوران در محل های مختلف زندگی می کنند علوم سوم

پاسخ سوال علوم سوم ابتدایی : علت متفاوت بودن محل زندگی جانوران مختلف چیست؟

چرا جانوران در محل های مختلف زندگی می کنند علوم سوم ابتدایی؛ جانوران برای رفع نیازهای زندگی شان باید در مکان های مختلف زندگی کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با بخش آموزش و پرورش ماگرتا همراه باشید.

مطلب پیشنهادی: چرخه آب را توضیح دهید علوم سوم

چرا جانوران در محل های مختلف زندگی می کنند

چرا حیوانات و جانوران در مناطق مختلفی زندگی می کنند

پاسخ کوتاه: جانوران در مکان‌هایی زندگی می کنند که نیازهای آنها مثل آب،هوای مناسب، غذا و ایمنی برآورده می شود.

در ادامه به بررسی کامل تر می پردازیم :

زیستگاه حیوانات بسته به نوع غذا، تنفس، حرکت (مانند ماهی یا پرنده، پنگوئن) و وضعیت جسمانی آنها و نوع پناهگاه برای زندگی متفاوت است. معمولا محل زندگی حیوانات سطح زمین، زیر خاک و در آب می باشد.

برخی از حیوانات هوا را از طریق ریه های خود تنفس می کنند، بنابراین آنها باید در خشکی زندگی کنند، برخی دیگر برای زندگی در آب از طریق آبشش تنفس می کنند. برخی دیگر از حیوانات گیاهخوار هستند و باید در مکان هایی با علف های زیاد مانند جنگل ها زندگی کنند. برخی از حیوانات دمای بالا را تحمل نمی کنند و در مناطق قطبی و کوهستانی زندگی می کنند. برخی از حیوانات دمای بالا را تحمل می کنند و در بیابان زندگی می کنند و شرایط زندگی در آنجا برای آنها مناسب است.

همچنین بخوانید: گام به گام علوم سوم دبستان

✅ در این نوشته به سوال چرا جانوران در محل های مختلف زندگی می کنند علوم سوم پاسخ دادیم، اگر شما نیز مطلبی برای گفتن دارید آن را از قسمت دیدگاه با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. برای مشاهده سایر مطالب درسی در انتهای سرچ های خود در گوگل عبارت ماگرتا را اضافه کنید.

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − چهار =