مطلب پیشنهادی :
ad
+
اخبارورزشی

خداحافظی استراماچونی مربی استقلال در پیج همسرش !

پیج همسر استراماچونی مربی استقلال و انتشار خبر جدایی اش

خداحافظی استراماچونی ، پس از گذشت چند روز از رفتن استراماچونی از ایران ، این مربی ایتالیای سرانجام در بیانه ای از استقلال خداحافظی کرد. همچنین استرا همه ی ادعاهای مدیران استقلال در زمینه پرداخت مطالباتش را نیز رد کرد.

استراماچونی در پیام ویدیویی نقل کرد :

دیگر نمی توانم با این شرایط مذاکره کنم و رفتار باشگاه چهره حرفه ای من رو مخدوش کرده است. نمیدانم این افراد می خواستند مرا به استقلال برگردانند یا خیر. خسته شده ام. برای هواداران استقلال و تیم آرزوی موفقیت می کنم.

بیانیه استراماچونی در اینستاگرام همسرش

با توجه به انتشار چندین خبر اشتباه و گمراه کننده در روزهای گذشته در برخی از رسانه ها در ایران و همچنین در سراسر جهان می خواهم یک سری مسائل را شرح بدهم و روشن کنم:

از زمانی که من مجبور شدم تهران را ترک کنم، بعد از گذشت بیش از ۵ ماه که در آن سعی کردم همه مشکلات را به صورت دوستانه با مدیریت فوق العاده باشگاه حل کنم، من هر روز تلاش کردم راهی پیدا کنم برای برگشت و شروع دوباره کار با استقلال، بازیکنانم و از همه مهمترین برای شادی هواداران محبوب آبی پوش.

علیرغم تمام تلاش و اراده و نیت خوب و مثبت من متاسفانه هیچ کار واضح و مشخصی توسط باشگاه انجام نشده است. به جهت بیان واقعیت و فقط به خاطر عشق و احترامی زیادی که نسبت به همه بازیکنان و هواداران استقلال دارم، با حالی پر از غم متاسفم که یک بار دیگر بگویم و تایید کنم که هیچ چیز به معنای واقعی کلمه در این ۹ روز گذشته که من مربی استقلال نیستم.

دیروز حتی در رسانه ها سندی منتشر شد مبنی بر اینکه به من پرداختی انجام شده است. در واقع من تاکنون هرگز مبلغی دریافت نکرده ام.

وکلای من به سختی برای محافظت از حقوق قانونی من تلاش می کنند اما من می خواهم به طور رسمی به همه هوادارانم بگویم که واقعا دیگر نمی توانم با این وضعیت کنار بیایم که باعث آسیب دیدن چهره من به عنوان یک مربی حرفه ای فوتبال می شود.

من نمی دانم که آیا واقعا آنها مرا برای استقلال می خواهند یا نه. چیزی که می دانم این است که الان از رفتارهای مدیریت باشگاه خسته شده ام.

به تمام بازیکنان تیم که هر روز با من تماس میگیرند و من همیشه متشکر و ممنون آنها خواهم بود بخاطر آنچه به من دادند و برای نتایج شگفت انگیزی که کسب کردند ، فقط می خواهم بگویم که آن ها باید برگردند و به بردن و بازی هجومی که همیشه در این چند ماه انجام داده ایم. من برای همیشه یک استقلالی خواهم بود.

با تمام وجودم برای استقلال تو بازی امروز آرزوی موفقیت می کنم. آندره آ استراماچونی !

[su_box title=”پیج اینستاگرام همسر استراماچونی مربی استقلال”]

https://www.instagram.com/dalila_strama/?hl=en

[/su_box]

پاسخ استراماچونی به سردبیر ورزش سه

استراماچونی به سوال ورزش سه اینگونه پاسخ داد: آنها یا به دلیل تحریم ها نمی توانند پول من را بدهند یا به دلیلی که نمی دانم، نمی خواهند به شکل قانونی پول من را بدهند. فرقی ندارد. در این شرایط من نمی توانم کار کنم.”

پاسخ استرا به ورزش 3
پاسخ استرا به ورزش 3

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 8 =