اخبارورزشی

یورگن کلینزمن ،خوش آمد ایران به پدر مدرن فوتبال آلمان

قاتل ایران در راه هدایت سکان ایران

 پس از جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی ایران روزی نیست که از نام‌های بزرگ به عنوان گزینه‌های جانشینی او نام برده شود که هر یک به طریقی تکذیب یا منتفی شده اند. اما در میان نام‌های مطرح‌شده یک گزینه معقول بیش از حد تصور به نیمکتیورگن کلینزمن ایران نزدیک شده است ، او کسی نیست جز یورگن کلینزمن ، ملقب به پدر مدرن فوتبال در آلمان که حتی گفته می شود بلیت پروازش به پایتخت نیز صادر شده است.

پیوند ایران و کلینزمن

این اولین باری نیست که نام یورگن کلینزمن و ایران در کنار هم می آید، مهاجم و سرمربی سابق تیم ملی آلمان یکی از جمله افراد مطرحی بود که در هنگام وقوع زلزله رودبار خود را هم درد ایرانیان دانست و خواستار ارسال کمک‌هایی برای مردم شد. به همین علت، پیش از شروع بازی احمدرضا عابدزاده کاپیتان تیم ملی ایران هدایای در نظر گرفته شده را به کلینزمن تقدیم کرد.

گل کلینزمن به ایران
گل کلینزمن به ایران

در آن بازی معروف در ابتدای نیمه دوم، این مهاجم زهردار یکی از دو گل تیم کشورش را با ضربه سر شیرجه‌ای وارد دروازه ایران کرد. البته شادی کلینزمن پس از باز کردن دروازه ایران کمی عجیب به نظر می‌رسید و با دلخوری برخی هواداران تیم ملی ایران همراه بود.

اما کلینزمن که امروز به واسطه داشتن پاسپورت آمریکایی ، شهروند این کشور محسوب می‌شود بعد از مذاکرات اولیه با فدراسیون فوتبال ایران دچار تردیدهایی شده است و از این موضوع هراس دارد که بعد از بسته شدن قرارداد با ایران، کسب‌وکار و شرایط زندگی‌اش در دنیا دچار اختلال شود. از همین رو فعلا مذاکرات طرفین به خاطر این چالش بزرگ متوقف شده و شاید همین موضوع باعث شود تا هرگز کلینزمن رنگ نیمکت ایران را هم نبیند.

استوری امیر سلطانی
استوری امیر سلطانی

همچنین از طرفی امیر سلطانی مدیرعامل پیشین استقلال خوزستان و از مدیران اقتصادی باشگاه انگلیسی استوک سیتی در استوری اینستاگرام خود عکسی از یورگن کلینزمن با مضمون « کمی قدیمی اما هنوز طلا به ایران خوش آمدی مربی» انتشار کرده است تا کمی به این شایعه رنگ و بوی واقعیت ببخشد.

نظر شما در مورد سرمربی بعدی تیم ملی چیست ؟ آیا استفاده از یک گزینه ایرانی بهتر است یا مربی خارجی و باسواد ؟

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − هفت =