مطلب پیشنهادی :
ad
+
اخبارورزشی

درخشش فوق العاده رضا گوچی در اولین بازی ، پوکر در ۲۸ دقیقه

گل های رضا قوچان نژاد در بازی امروز | 4 گل رضا قوچان نژاد

پوکر رضا گوچی ، رضا قوچان نژاد مهاجم سابق تیم ملی کشورمان توانست در نخستین بازی خود برای زووله تنها در ۲۸ دقیقه 4 گل به ثمر برساند. در ادامه با بخش اخبار ورزشی ماگرتا همراه باشید.

گوچی با قهرمانی به همراهی سیدنی اف‌سی در اِی لیگ استرالیا به هلند بازگشته و پس از یک فصل دوری دوباره در اردیویسه به میدان می‌ رود.

💡 مهاجم ایرانی موفق شد با این گل‌هایی که به ثمر برساند تاریخ سازی کند و به اولین بازی تاریخ اردی ویژه مبدل گردد که پس از ورود به میدان به عنوان بازیکن تعویضی موفق به زدن ۴ گل می‌شود.

پوکر رضا گوچی


به گزارش فارس ، تیم فوتبال اف سی زووله امروز از ساعت ۱۴:۴۵ به وقت تهران در هفته ششم لیگ برتر هلند به مصاف والویک رفت و این دیدار با نتیجه ۶ بر ۲ به پیروزی رسید. زووله در نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد، اما از دقیقه ۵۶ که رضا قوچان‌ نژاد به‌عنوان دومین بازیکن تعویضی تیمش جانشین دنیس یانسن ورق برای زوله برگشت و این تیم با درخشش ستاره ایرانی خود در این بازی خانگی عملکرد خیره کننده‌ای ارائه داد. در ثانیه‌های پایانی نیز هامر یک گل دیگر برای زووله به ثمر رساند تا یاران گوچی به برتری ۶ بر ۲ در این مسابقه دست پیدا کنند.

قوچان‌ نژاد در حالی در نخستین حضورش در ترکیب زووله ۴ گل زد که فصل قبل در تیم‌های آپوئل و سیدنی مجموعاً ۳ گل به ثمر رسانده بود. ضمن اینکه مهاجم ایرانی زووله با این ۴ گل در صدر جدول گلزنان لیگ هلند هم قرار گرفت.

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =