اخبارورزشی

تاریخ و ساعت برگزاری دربی ۹۱ + بررسی وضعیت تیم ها و ترکیب

دربی این هفته و فردا ساعت چند می باشد؟ برنده دربی 91 و نتیجه بازی

از هفته نوزدهم لیگ برتر ایران استقلال در ورزشگاه آزادی مهمان پرسپولیس خواهد بود. شهرآورد پایتخت برای هر دو تیم از جهاتی حائز اهمیت است. استقلال با هدف ماندن در جمع مدعیان قهرمانی و پرسپولیس برای افزایش فاصله پای به میدان این بازی می گذارند. دربی ۹۱ با نام شهید ابراهیم هادی نام گذاری شده است. در ادامه با بخش ورزشی ماگرتا همراه باشید.

وضعیت دو تیم در جدول

نسبت به دربی قبل هر دو تیم با کادر فنی متفاوتی پا به بازی می گذارند. پس از کناره گیری کالدرون و استراماچونی هر دو تیم با سرمربیان جدید خود ، روزهای خوبی را سپری می کنند. استقلال با کسب 33 امتیاز از 17 بازی در رتبه چهارم و پرسپولیس با کسب 40 امتیاز از 18 بازی تنها تیم 40 امتیازی لیگ می باشد.

همچون دو دربی قبل تیم استقلال از نظر هجومی آمار بهتری نسبت به پرسپولیس دارد اما پرسپولیس باز هم توانسته است آمار فوق العاده خود در خط دفاعی را همانند چند سال اخیر حفظ کند.

ساعت دربی ۹۱

برخلاف شایعاتی که طی روزهای اخیر به گوش می‌رسید ساعت برگزاری دیدار روز پنج شنبه در چارچوب مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر در همان زمان از پیش اعلام شده، 15:30، برگزار خواهد شد.

گزارشگر دربی نود و یک کیست؟

پیمان یوسفی
پیمان یوسفی

با اعلام برنامه فوتبال برتر پیمان یوسفی گزارش بازی شهرآورد 91 را بر عهده خواهد داشت.

ترکیب استقلال و پرسپولیس در دربی

ترکیب پرسپولیس در دربی 91

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، وحید امیری، علی علیپور و آنتونی استوکس(اوساگونا)

ترکیب پرسپولیس برای دربی
ترکیب پرسپولیس برای دربی
ترکیب استقلال در دربی 91

در صورت غیبت شیخ دیاباته استقلال احتمالا با ترکیب زیر به مصاف پرسپولیس در دربی می رود.

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، شاهین طاهرخانی، میلاد زکی پور، هرویه میلیچ، آرش رضاوند، علی دشتی، فرشید باقری، علی کریمی، مهدی قائدی و ارسلان مطهری

ترکیب استقلال برای دربی
ترکیب استقلال برای دربی

کنفرانس خبری مربیان

فرهاد مجیدی
فرهاد مجیدی
مجیدی: هیچ تیمی نمی‌تواند استقلال را شکست دهد

بازی با پرسپولیس برای ما و پرسپولیس مهم است. بازیکنان دو تیم برای این بازی دو برابر شرایط معمول تلاش می کنند. نمی توانم حساسیت بازی را کتمان کنم. من فکر می کنم مصدومیت دیاباته به دلیل پروازهای ما بود. بازیکنان بعد از مصدومیت، نمی توانند وارد تمرین شوند و آقای ربانی را به همین دلیل آورده ایم که در بحث ریکاوری به ما کمک کنند. الان یزدانی و غلامی این شرایط را دارند و بعد از کارهای بدنی وارد تمرینات گروهی می شوند.

یحیی گل محمدی
یحیی گل محمدی
گل‌محمدی: دردناک است سکوهای دربی خالی باشد

یک بازی ویژه را در پیش داریم. یکی از مهم‌ترین بازی‌های آسیا و جهان و یکی از بزرگ‌ترین داربی‌های جهان است. این بازی نمایش بزرگی از هواداران و رسانه‌ها و اهالی فوتبال است.خوشحالیم که مقابل تیمی بازی داریم که شرایطش نسبت به نیم‌فصل اول بهتر است و می‌توانیم قابلیت‌های‌مان را در این بازی نشان دهیم.

تیم پرسپولیس در سال‌های اخیر نشان داده که از نظر ذهنی و فنی فوتبال خوبی را ارائه کرده است. ما بازیکنان باغیرتی داریم که همیشه در شرایط حساس و سخت توانستند تصمیمات خوبی بگیرند و بازی‌های خوبی از خودشان نشان دهند. آن‌ها ذهنیت قوی‌ای دارند و برنده به دنیا آمده‌اند. در هر صورت امیدوارم فردا شاهد یک بازی فنی خوب از دو تیم باشیم و هواداران لذت ببرند. امیدوارم فردا هواداران پرسپولیس شادتر از استقلالی‌ها باشند.

تیم داوری دربی

با اعلام کمیته داوران و بررسی‌های زیاد و مقایسه میان داوران بین‌المللی لیگ برتر به انتخاب مجدد بیژن حیدری برای قضاوت داربی پایتخت گرفت تا وی یک بار دیگر قضاوت دیدار استقلال و پرسپولیس را تجربه کند.

  • کمک ها: سعید علی نژادیان – سعید قاسمی
  • کمک داوران اضافی: پیام حیدری – رضا عادل
  • داور چهارم: آرمان اسعدی
  • ناظر: رحیم رحیمی مقدم

حیدری پیش از نیز در داربی ۸۵ به عنوان داور در مستطیل سبز حاضر شد.

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =