مطلب پیشنهادی :
ad
+
سبک زندگیمد و زیبایی

آنچه لازم است درباره خرید اینترنتی لباس مردانه برای زمستان بدانید!

موقع خرید اینترنتی لباس مردانه برای زمستان چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟ و چرا خرید بافت و کاپشن مردانه به صورت اینترنتی خوب است؟

هوا نم‌نم دارد سرد می‌شود و این روزها بدون لباس گرم و ضخیم نمی‌توان از خانه خارج شد! مسئله اینجاست که مدل‌های لباس گرم زمستانه برای خانم‌ها به خاطر تنوع بیشتری که دارد همه جا در دسترس است اما ممکن است آقایان هنگام خرید بهترین لباس مردانه برای زمستان کمی به مشکل بخورند به خصوص اگر بخواهند به شکل اینترنتی خرید لباس مثل خرید بافت مردانه را انجام دهند؛ زیرا احتمال دارد ندانند کدام جنس بهترین کیفیت را دارد و گرمای بیشتری برای آن‌ها فراهم می‌کند. اما نگران نباشید. چون ما نکات خرید آنلاین لباس‌های گرم مثل خرید اینترنتی کاپشن مردانه را برایتان آورده‌ایم تا با خیال راحت و بدون استرس این کار را انجام دهید؛ پس با ما همراه باشید.

لباس گرم مردانه اینترنتی

موقع خرید اینترنتی لباس مردانه برای زمستان چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

بیشتر ماها وقتی فصل سرما تمام می‌شود لباس‌های گرم خود را در انبار می‌گذاریم تا زمستان سال آینده دوباره از آن‌ها استفاده کنیم. اما ممکن است تا سال بعد لباس‌ها برایمان گشاد بشود یا دیگر کیفیت خوب اولیه را نداشته باشد! به‌طور کلی 2 گروه لباس زمستانی است که حتماً باید در کمد خود داشته باشید اما هر کدام از نکاتی برخوردار است که اگر موقع خرید به آن‌ها توجه نکنید ممکن است در طول زمستان دچار مشکل شوید؛ این موارد در زیر آمده است:

لباس گرم و ضخیم

اولین پوششی که باید موقع بیرون رفتن از خانه برای خود مهیا کنید یک بلوز و شلوار گرم است؛ زیرا این لباس اولین و نزدیکترین پوشش به بدن شماست که حرارت مطبوعی را برای بدنتان تأمین می‌کند. بنابراین پوشیدن یک بلوز آستین‌بلند با یقه بسته مثل بافت و شلوار گرم از الزامات لباس مردانه زمستانی به شمار می‌آید.

برای این که مطمئن شوید در خرید پوشاک دقت کرده‌اید این لباس‌ها را از جنس پشم مرینو، پلی‌استر یا سایر پارچه‌های مصنوعی انتخاب کنید ولی از پارچه‌های پنبه‌ای یا ابریشمی بپرهیزید. زیرا در صورت عرق کردن پنبه رطوبت بدن شما را جذب می‌کند و باعث می‌شود آن عایق گرمایی را از دست بدهید!

کاپشن

در مرحله دوم به یک لباس احتیاج دارید که از شما در برابر باد، باران و یخبندان محافظت کند به عبارتی ضد آب باشد. تنها لباسی که می‌تواند به نحو احسن شما را از رطوبت حفظ کند کاپشن است. اما کاپشن‌ بر دو نوع است؛ ما یک کاپشن مقاوم در برابر آب داریم که برای بارندگی‌های سبک مناسب است و باعث می‌شود آب روی سطحش جاری شود اما به داخل آن نفوز نکند چون درزهای نواری در ساختارش وجود ندارد. اما یک کاپشن ضد آب هم داریم که برای بارندگی‌های سنگین مناسب است زیرا درزهای ساختار این لباس چسب‌دار است و می‌تواند ضربات آب را روی سطح خود تحمل کند.

خرید کاپشن مردانه

در زمستان معمولاً افراد بر 2 دسته هستند؛ یک دسته از آمدن فصل سرما خوشحال هستند زیرا باز قرار است با مناظر زیبای برفی و یخبندان مواجه شوند یا در روزهای تعطیل یک سری تفریحات زمستانی مثل اسکی را تجربه کنند. اما سری دیگر از این موضوع گلایه دارند زیرا سرما را یک عامل آزاردهنده می‌دانند و معتقدند مثل فصول گرم سال این آزادی را ندارند تا زمان زیادی بیرون از خانه بگذرانند و باید هرچه سریع‌تر به خانه برگردند.

خرید کاپشن مردانه

در این قسمت نمونه بهترین کاپشن‌های باکیفیت و گرم آورده شده است تا با بررسی آن‌ها زمانی که برای خرید کاپشن وارد یک فروشگاه اینترنتی شدید تصمیم‌گیری برایتان راحت شود. این نمونه‌ها عبارت‌اند از:

کاپشن کلاسیک

یکی از بهترین کاپشن‌های زمستانه برای هر مردی کاپشن ساده و کلاسیک است. این کاپشن در طرح و رنگ‌های مختلف وجود دارد و عایق گرمایی فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود. ساختار این کاپشن ضخیم است طوری که قفسه سینه شما را در برابر سرمای زیاد هم در گرم‌ترین حالت نگه می‌دارد.

کاپشن دولایه

این کاپشن برای مناطقی که هوای سرد و یخبندان آنجا را احاطه می‌کند فوق‌العاده است‌ زیرا از دو لایه پارچه دوخته شده و یقه آن هم از چرم است. این کاپشن علاوه بر ظاهر شیک و زیبایی که دارد برای ملاقات‌ها و دورهمی‌های دوستانه در فضای باز و فصل زمستان مناسب است.

هودی زمستانی

هودی جزو لباس‌های مورد علاقه افراد جوان است. حتماً تا حالا فکر می‌کردید هودی فقط برای فصل پاییز است؛ اما باید به شما یک خبر خوب بدهیم که هودی برای زمستان هم وجود دارد. این هودی‌ها بهترین عایق در برابر آب و باد در فصل زمستان محسوب می‌شوند و می‌توانید از آن‌ها برای گردش در سطح شهر در روزهای سرد و زیبای زمستانی استفاده کنید.

کاپشن سبک شیاردار

بعضی از افراد میانه خوبی با لباس سنگین‌وزن و پرحجم ندارند. کاپشن‌های سبک برای این افراد خیلی مناسب هستند به علاوه این کاپشن‌ها الگوهای نواری برجسته روی سطح خود دارند و به خاطر حجم کم خود به راحتی جمع می‌شوند و در یک کیف قرار می‌گیرند.

کاپشن دارای کلاه پشمی

این مدل کاپشن هم گرمای مطبوعی را برای شخص تأمین می‌کند اما بیشتر برای افرادی مناسب است که به زرق و برق و ظاهر لباس اهمیت می‌دهند. کلاه پشمی شیک این کاپشن برای افرادی مناسب است که دوست دارند لباسی بپوشند تا در جاهای عمومی بیشتر جلب توجه کنند.

کاپشن نایلونی

خب سلیقه افراد باهم متفاوت است؛ همه کاپشن‌های پف‌دار را دوست ندارند. کاپشن‌هایی که تا الان بررسی شد همه ظاهری پف‌دار دارند و عایق گرمایی فوق‌العاده‌ای هستند. اما اگر شما تمایلی به این کاپشن‌ها نداشته باشید هم می‌توانید در زمستان گرم بمانید! کاپشن‌های نایلونی برای افرادی ساخته شده که دوست ندارند در ایام زمستان با پوشین لباس پف‌دار ظاهری درشت برایشان ایجاد شود.

پالتوی پشمی شکافدار

بله؛ درست است که این لباس در گروه ژاکت و کاپشن طبقه‌بندی نمی‌شود؛ اما به خاطر این در قسمت کاشپن‌ها مطرح کردیم که مثل کاپشن نایلونی این پالتو هم برای افرادی طراحی شده است که تمایل به برجسته شدن در روزهای زمستانی را ندارند. این پالتو قدی کوتاه دارد و از جنس پشم است و برای موقعیت‌های رسمی مثل رفتن به ادارات ایده مناسبی است.

کاپشن ورزشی

یکی از شیک‌ترین و زیباترین کاپشن‌ها است که در برابر سرما هم تأثیر خارق‌العاده‌ای ایفا می‌کند. این کاپشن با ظاهر براق خود جزو کاپشن‌های گران‌قیمت دسته‌بندی می‌شود و با وجود وزن سبکی که دارد بهترین محافظ برای روزهای یخبندان زمستان به شمار می‌آید.

کاپشن پوستی

سبک این کاپشن از جنگ جهانی دوم الهام گرفته شده اما با یک سری تغییرات به شکل مدرن درآمده است. رنگ این کاپشن شیک و کلاسیک است و یکی از گرم‌ترین پوشش‌های زمستانی محسوب می‌شود.

کاپشن کامیونی

یکی از بهترین کاپشن‌های زمستانه برای آقایان که در گرم نگه داشتن بدن مثل بقیه لباس‌ها نیست! لایه بیرونی این کاپشن از چرم ساخته شده است و ساختار ضخیمی دارد که با پوشیدن آن اصلاً ذره‌ای سرما حس نمی‌کنید. سطح این کاپشن به خاطر جنس چرمی خود ممکن است با گذر زمان دچار ساییدگی شود اما این مسئله چیزی از کیفیت آن کم نمی‌کند و برعکس جذاب‌تر می‌شود. این کاپشن را با خیال راحت می‌توانید در مناطق کوهستانی و مرتفع بپوشید.

کاپشن یقه‌خردار

این کاپشن برای روزهای پایانی پاییز مناسب است که کم‌کم زمستان دارد از راه می‌رسد. کاپشن خردار گرم‌کننده خوبی است اما نمی‌توانید در روزهای برفی و بارانی از آن استفاده کنید زیرا در برابر رطوبت مقاومت لازم را ندارد. این کاپشن با داشتن یقه از جنس خز و جیب‌های بزرگ و جادار که می‌توانید حجم زیادی از وسایل خود را در آن جا دهید یکی از کاپشن‌های منحصر به شمار می‌آید.

کاپشن نایلونی پف‌دار

پیش از این درباره کاپشن نایلونی صحبت کردیم اما این مدل کاپشن هم از جنس پارچه نایلونی اصل است ولی مدلش با آن یکی فرق دارد؛ این کاپشن خوراک روزهای برفی و یخبندان است طوری که حتی یک قطره آب نمی‌تواند به داخل آن نفوز کند. کاپشن نایلونی پف‌دار به نسبت بقیه کاپشن‌ها در رنگ‌های شاد و روشن عرضه می‌شود که رنگ‌های روشن آن زیباتر از انواع تیره هستند.

کاپشن الماسی

اگر به این دسته کاپشن‌ها نگاه کرده باشید شکل ظاهری آن‌ها مانند الماس است! به این دلیل که لوزی‌های منظم و متقارنی روی بافت ظاهری کاپشن دیده می‌شود که که دقیقاً با الماس مشابهت دارد. با این کاپشن کافی است یک عرق‌گیر از زیر بپوشید و خیلی آسوده از خانه خارج شوید.

کاپشن پنبه‌ای

بر خلاف خانم‌ها آقایان بیرون از خانه بیشتر در معرض مشاغلی هستند که لباس آن‌ها را کثیف و آلوده می‌کند. خب این مسئله انتخاب لباس را کمی مشکل می‌کند؛ زیرا در روزهای زمستانی هم باید سخت کار کنند هم یک کاپشن مناسب بپوشند تا آن‌ها را از سرما حفظ کند. بنابراین کاپشن‌ پنبه‌ای بهترین گزینه برای این افراد است زیرا در عین سبکی فرد می‌تواند راحت تحرک داشته باشد به علاوه این کاپشن از 100 درصد پنبه ساخته شده است که راحت با آب شسته می‌شود و از نظر اقتصادی هم مقرون به صرفه است.

یکی از فروشگاه‌های اینترنتی برند در سطح ایران که انواع پوشاک مردانه و زنانه مثل لباس زمستانه و کاپشن، کیف، کفش، کلاه و حتی لوازم الکترونیکی و اکسسوری و… را عرضه می‌کند فروشگاه آنلاین دایان‌شاپ است. اگر قصد دارید بودجه خود را روی یک کاپشن خوب و باکیفیت سرمایه‌گذاری کنید و از خرید خود پشیمان نشوید حتماً سری به پنل لباس مردانه در فروشگاه دایان‌شاپ بزنید؛ مطمئن باشید که خوشحال و راضی از این فروشگاه خارج می‌شوید!

خرید بافت مردانه

خرید بافت مردانه

https://dayanshop.com/Products?category=43

خرید بافت مردانه به نسبت کاپشن و بارانی کار راحت‌تری است؛ چون شما وقتی برای خرید کاپشن می‌خواهید اقدام کنید باید عواملی مثل نوع اقلیم منطقه‌ای خود را در نظر بگیرید. خب قطعاً اگر ساکن منطقه‌ای باشید که هوا فقط سرد و خشک است قضیه خیلی فرق دارد با منطقه‌ای که رطوبت بالاست و در زمستان علاوه بر ایجاد هوای سرد برف و باران‌های شدید می‌بارد و گاهی یخبندان‌های غیرطبیعی اتفاق می‌افتد!

اما درباره ژاکت‌های بافتنی باید بگوییم که اولین در جزایر آران (واقع در بریتانیا) مورد استفاده قرار گرفتند و ماهیگیران این نوع پوشش را به دنیا معرفی کردند. تنوع بافت‌های مردانه به نسبت کاپشن کمتر است اما در طرح و رنگ‌های مختلفی دوخته می‌شود و بهترین عایق گرمایی برای روزهای سرد و آزاردهنده زمستان است. البته باید بگوییم بافت‌های قدیمی مردانه که ماهیگیران می‌پوشیدند از پشم ضخیم گوسفند تهیه می‌شدند؛ امروزه هم در جنس مرغوب و باکیفیت بافت مردانه الیاف مصنوعی مثل پلی‌استر به کار می‌رود.

برای این که بهترین مدل‌های کاپشن و بافت مردانه را ببینید پیشنهاد می‌کنیم از پنل لباس مردانه سایت دایان‌شاپ بازدید کنید. در این فروشگاه بهترین کاپشن‌های مردانه در مدل‌های مختلف مثل کاپشن‌های چرمی، خلبانی و ارتشی به فروش می‌رسد که خاص و مورد علاقه هر مرد جوانی است که دوست دارد تیپ شیکی در روزهای زمستانی داشته باشد. همچنین با دیدن پنل بافت مردانه هم انواع بافت‌های خوب و باکیفیت را با قیمت مناسب پیدا می‌کنید.

چرا خرید بافت و کاپشن مردانه به صورت اینترنتی خوب است؟

خرید بافت و کاپشن مردانه

لباس‌های زمستانی برای روزهای سرد، یخبندان و برفی فصل زمستان عرضه می‌شود و بیشتر فروشگاه‌ها هم پوشاک زمستانی خود را اواخر پاییز پشت ویترین قرار می‌دهند. خب روزهای آخر پاییز چون به زمستان نزدیک است سردی هوا دارد به اوج خود می‌رسد و خرید را در هوای سرد کمی سخت و طاقت‌فرسا می‌کند.

از طرفی شما وقتی شب از سرکار به خانه می‌رسید حتماً خسته هستید با توجه به این که ترافیک شهری بالاست و حضور بیشتر مردم فروشگاه‌ها را شلوغ کرده است شاید حوصله این جمعیت را نداشته باشید. به علاوه در این روزهای کرونایی هم خرید رفتن و بودن در جاهای شلوغ کمی برایمان مشکل‌ساز شده است.

به همین دلیل ما خرید اینترنتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم زیرا طی 10 تا 15 دقیقه می‌توانید وارد بهترین فروشگاه‌های آنلاین شوید و لباس مورد علاقه خود را انتخاب کنید درنهایت با افزودن به سبد خرید و واریز پول به راحتی محصول دلخواه خود را خریداری کنید. بعد خرید اینترنتی لباس طی مدت زمان مشخصی کالا درب منزل به شما تحویل داده می‌شود؛ بدون هیچ دغدغه‌ای!

موقع خرید اینترنتی بافت و کاپشن مردانه چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

خرید اینترنتی بافت و کاپشن مردانه

خرید آنلاین لباس زمستانی ایده فوق‌العاده‌ای است اما نکاتی دارد که حتماً باید موقع خرید به آن‌ها دقت کنید. این نکات را در زیر برایتان گفته‌ایم:

از اعتبار فروشگاه آنلاینی که انتخاب کرده‌اید مطمئن باشید.

دقت کنید از فروشگاه‌هایی خرید اینترنتی انجام دهید که معتبر و شناخته‌شده باشند؛ برای مثال داشتن نماد الکترونیکی نشانه اعتبار و فعالیت قانونی یک برند است. سایت‌های فعالی مثل دیجی‌کالا، بامیلو و دایان‌شاپ از مطرح‌ترین فروشگاه‌های ایران هستند که یک خرید امن و مطمئن را برای شما تضمین می‌کنند. علاوه بر نماد الکترونیکی فروشگاه‌های معتبر درگاه‌های بانکی امن برای پرداخت پول در قسمت خرید آنلاین تعبیه کرده‌اند. برای خرید اینترنتی پوشاک دنبال این فروشگاه‌ها باشید.

دقت کنید جدول کامل اندازه پوشاک کنار عکس آن‌ها ارائه شده باشد.

فروشگاه‌های اینترنتی معتبر تصاویر باکیفیتی از کالاهای خود را در سایت می‌گذارند اما داشتن عکس به تنهایی کافی نیست. دقت کنید جدول ویژگی‌های کاپشن شامل جنس، مقاومت در برابر آب، وجود زیپ، نوع آستین، اندازه دور سینه و… کنار عکس ذکر شده باشد تا شما با توجه به سایز بدن خود لباس مورد نظرتان را خریداری کنید.

دقت کنید فروشگاه آنلاین سیاست بازگشت و تعویض کالا را داشته باشد.

خرید اینترنتی با همه مزایایی که دارد مثل هزینه کمتر، صرفه‌جویی در زمان خرید، خرید آسان فقط با دسترسی به اینترنت، پرداخت درب منزل و… اما به هر حال از راه دور انجام می‌شود و شما نمی‌توانید در لحظه انتخاب لباس آن را امتحان کنید تا ببینید به شما می‌خورد یا نه! شما در خرید آنلاین فقط به چشمان خود متکی هستید و باید اطلاعات کاملی از سایز بدن خود داشته باشید در نهایت هم با توجه به عکس محصول و اندازه‌های آن لباس را بخرید.

اما بالاخره اشتباه ممکن است رخ دهد. زمانی که محصولی را اینترنتی می‌خرید شاید فروشگاه در شهر دیگری باشد بنابراین در صورت وجود مشکل در لباس مثل پارگی یا اندازه بزرگ و کوچک نمی‌توانید شخصاً بروید و جنس را تعویض کنید؛ بنابراین توجه کنید که شرکت امتیاز عودت و تعویض کالا را قرار داده باشد تا در این شرایط به مشکل برنخورید.

رنج قیمتی بافت و کاپشن مردانه به چه صورت است؟

قیمت بافت و کاپشن مردانه در همه فروشگاه‌ها یکسان نیست. اما همه می‌دانیم برای این که بخواهیم یک لباس گرم باکیفیت و ماندگار داشته باشیم باید کمی بیشتر هزینه کنیم. ولی با هزینه‌های متعادل هم می‌توان لباس زمستانی مقاوم تهیه کرد؛ شما در فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مثل دایان‌شاپ می‌توانید لباس‌های زمستانی متنوع شامل کاپشن، کت و بافت‌های مردانه را ببینید که با مرغوب‌ترین جنس و هزینه مناسب در اختیار افراد قرار داده شده است.

سخن پایانی

مثل خانم‌ها که موقع خرید لباس علاوه بر کارایی و کیفیت زیبایی آن را هم در نظر می‌گیرند، یک آقا هم دوست دارد تا در زمستان لباسی بپوشد که هم گرمای لازم را داشته باشد هم او را در جامعه شیک و خوش‌تیپ نشان دهد. به همین دلیل خرید لباس مردانه برای زمستان نکاتی دارد که برای گرم ماندن و داشتن یک تیپ هارمونیک حتماً باید در نظر گرفت. لباس مردانه برای زمستان یک ایده مناسب برای این کار خرید اینترنتی کاپشن مردانه است. با انتخاب فروشگاه‌های برتر اینترنتی در زمینه پوشاک برای خرید بافت مردانه و سایر لباس‌های گرم مثل کت و پالتوهای زمستانی می‌توانید یک تجربه منحصر را از خرید آنلاین برای خود رقم بزنید!

طهرانی

بنیانگذار مجله اینترنتی ماگرتا و متخصص سئو ، کارشناس تولید محتوا ، هم‌چنین ۱۰ سال تجربه سئو ، تحلیل و آنالیز سایت ها را دارم و رشته من فناوری اطلاعات (IT) است . حدود ۵ سال است که بازاریابی دیجیتال را شروع کردم. هدف من بالا بردن سرانه مطالعه کشور است و اون هدف الان ماگرتا ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 10 =