مطلب پیشنهادی :
ad
+
کسب و کار

بهترین زمان فعالیت ، ارسال پست و گذاشتن استوری در اینستاگرام

چه زمانی برای پست گذاشتن در اینستاگرام مناسب است؟

بهترین زمان پست گذاشتن اینستاگرام : بدون شک اینستاگرام یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی با بیش از 1.1 میلیارد کاربر در سراسر جهان می باشد. اگر از اینستاگرام در جهت بهبود کسب و کار خود استفاده می کنید ، برای استفاده از استراتژی رسانه های اجتماعی ، باید بدانید که پست های اینستاگرام شما چه زمانی می تواند موثرتر باشد. از این رو در این مقاله به بررسی المان های مهمی می پردازیم که می تواند در بازدید پست های شما و اعتبار آن بسیار مهم باشد. در ادامه با بخش استراتژی های کسب و کار ماگرتا همراه باشید.

بهترین زمان پست گذاشتن اینستاگرام

  • شنبه: 11:00 صبح
  • یکشنبه: 10:00 صبح تا 2:00 بعد از ظهر
  • دوشنبه: 11:00 صبح تا 5:00 بعد از ظهر
  • سه شنبه: 5:00 صبح ، 9:00 صبح تا 6:00 بعد از ظهر
  • چهارشنبه: 5:00 صبح ، 11: 00 بامداد و 3:00 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: 5:00 صبح ، 11:00 صبح و 3:00 تا 4:00 ظهر
  • جمعه: 5:00 صبح ، 9:00 صبح تا 4:00 بعد از ظهر

💡 به طور کلی ، ارسال پست در ساعت 9:00 صبح الی 6 بعد از ظهر در طول روزهای هفته می تواند در ایجاد تعامل به شما کمک کند و به نوعی بهترین زمان پست گذاشتن اینستاگرام نیز می باشد.

چرا این ساعات بهتر می باشد ؟

اگر هفته کاری خود را در نظر بگیرید ، می دانید که روال روزمره و روحیه شما ممکن است از روزی به روزی دیگر متفاوت باشد به همین دلیل این تغییرات می تواند بر زمان و نحوه فعالیت شما در رسانه های اجتماعی تاثیر بگذارد.

در طول ساعت ناهار در اواسط روز ، مردم می توانند از اینستاگرام استفاده کنند. اواخر بعد از ظهر نیز زمان اوج مصرف دیگری است زیرا از آنجا که انرژی ذهنی مردم شروع به پژمرده شدن می کند شبکه های اجتماعی می توانند یک آرامش دلپذیر را فراهم کنند.

صبح جمعه از روزهای شلوغ در اینستاگرام می باشد. بسیاری از افراد آرامش دارند یا ممکن است در کنار اوقات فراغت با دوستان و خانواده باشند.

💡 صنایعی مانند فناوری ، مراقبت های بهداشتی ، مسافرت و گردشگری ، رسانه ها و سرگرمی ها و آموزش و همچنین سازمان های غیرانتفاعی همه زمان های اوج مختلف خود را دارند. اگر می خواهید در صنعت خود به مخاطبان مورد نظر خود برسید ، برای تصمیم گیری صحیح باید به جستجوی داده های مربوطه بپردازید. به این ترتیب می توانید از بهترین روز و زمان برای ارسال در اینستاگرام آگاه باشید و از بودجه تبلیغ رسانه های اجتماعی خود نهایت استفاده را ببرید.

الگوریتم های اینستاگرام را درک کنید

هنگام در نظر گرفتن بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام ، باید درک کنید که الگوریتم اینستاگرام بر آنچه افراد می بینند تأثیر می گذارد. الگوریتم اینستاگرام روی “به روز بودن” تمرکز دارد ، بنابراین احتمالاً ارسالهای جدید در فید کاربران مشاهده می شود.

چگونه متوجه شویم که مخاطبانمان فعال می باشند ؟

می توانید از Instagram Insights برای تجزیه و تحلیل وضعیت جمعیت ، تعامل و روند فعالیت فالوورهای خود استفاده کنید. درست همانطور که Google Analytics به مشاغل کمک می کند تا تصمیمات آگاهانه ای بگیرند ، ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام Insights می تواند به شما در تصمیم گیری هوشمندانه درباره بهترین زمان ارسال در اینستاگرام برای مخاطبان بی نظیر شما کمک کند.

در صفحه اصلی Insights ، داده های مربوط به فعالیت اینستاگرام خود را طی یک هفته گذشته مشاهده خواهید کرد. خواهید دید که چه تعداد پست ایجاد کرده اید و چه تعداد دنبال کننده کسب کرده اید یا از دست داده اید. با حرکت به پایین ، نمودارهایی را مشاهده می کنید که بینش در مورد فعالیت فالوور های شما را ارائه می دهند.

بخش Instagram Insights Followers اطلاعات اصلی را در مورد فعال بودن مخاطبان شما در شبکه های اجتماعی در اختیار شما قرار می دهد. می توانید گرافیکی را مشاهده کنید که نشان می دهد که پیروان شما هر روز به صورت آنلاین فعال هستند و دیگری که نشان می دهد طرفداران شما در چه روزهایی آنلاین هستند.

با استفاده از این نمودارها ، می توانید الگوهای فعالیت اینستاگرام را برای مخاطبان اصلی خود تشخیص دهید و بهترین زمان پست گذاشتن اینستاگرام را پیدا کنید.

مهم است که از تماشای روندهای اینستاگرام Insights خود مراقبت دقیق داشته باشید. با افزایش مخاطبان ، احتمالاً اوج فعالیت آنها تغییر می کند ، حتماً سازگار باشید.

✅ Instagram Insights بینش ارزشمندی در مورد عملکرد پست های شما ارائه می دهد. می توانید جزئیات مربوط به برداشت ها ، نظرات ، لایک ها و اشتراک گذاری ها را بیابید که می تواند به شما بگوید چه نوع محتوا به خوبی با مخاطبان خود طنین انداز است. این بینش ها می تواند به شما در سنجش موفقیت تبلیغات اجتماعی و مبارزات سفیر برند کمک کند.

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =