کسب و کار

رپورتاژ آگهی بخریم یا بک لینک سازی کنیم؟ 🤔

بک لینک یا رپورتاژ آگهی کدام یک مناسب تر است؟ تفاوت رپورتاژ آگهی با بک لینک

رپورتاژ آگهی یا بک لینک ، کدام یک مناسب تر است؟ مهمترین ویژگی برای رپورتاژ خبری می توانیم بگوییم این است که رپورتاژ آگهی یک تبلیغ غیر مستقیم است و اکثرا دائمی هستند اما بک لینک ها اغلب کوتاه مدت بوده و زمان دار هستند و فقط به کلمه کلیدی لینک می شوند. با رپورتاژ آگهی ماگرتا همراه باشید.

همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله رپورتاژ آگهی چیست؟ و چگونه کسب و کار ما را متحول می کند؟ را بخوانید.

ویژگی رپورتاژ های آگهی چیست؟

اولین فایده ای که میتوان برای این نوع از تبلیغات دانست این است که چون خود خواننده و مخاطب به زیرلایه ها میرسند و خودشان کشف می کنند که چه محصولی را معرفی می کند، از این رو نام برند و محصول در ذهن مخاطب می ماند.

این بزرگ ترین فایده ای است که می توانیم در جواب سوال رپورتاژ خبری چیست و چه فایده ای برای شما دارد؟ داد.

رپورتاژ خبری را می توان یکی از نواده های سایت ها و اینترنت دانست. وقتی در سایتی و خبرگزاری خبری نوشته می شود براساس خبر و مهم بودن آن، مخاطبان به سایت جذب می شوند.

و هر چه خبر واقعی تر و مهمتر باشد جذب مخاطب بالاتری دارد. از این رو آمار سایت نیز بالا می رود که باعث میشود در کنار خبر اصلی خود سایت و سایر مطالب آن مانند رپورتاژ خبری و آگهی ها دیده میشوند.

رپورتاژ آگهی یک استراتژی تبلیغات موفق و قدیمی است که حتی قبل از به وجود آمدن صفحات وب در روزنامه ها و مجلات کاربرد داشت. اساس رپورتاژ آگهی بر معرفی خدمات یا محصولات و جذب مشتریان بالقوه قرار گرفته است.

در این روش شما از یک وبسایت پربازدیدتر که در زمینه اخبار و مسائل مربوط به حوزه کاری شما فعال است می خواهید که در قالب یک گزارش غیر تبلیغاتی ، توضیحات کاملی از خدمات و محصولات وب سایت شما تهیه کند.

این گزارش معمولا با چند لینک به وب سایت و صفحات مورد نظر شما اشاره می کند. بدین ترتیب علاوه بر این که برای محصولات و خدمات خود تبلیغ پر بازدیدی انجام داده اید، تعدادی لینک با کیفیت هم برای وب سایت خود ایجاد کرده اید. در این شرایط بازدیدکنندگان بیشتری برای سایت خود پیدا می کنید و سئو سایت خود را بهبود می بخشید.

ویژگی های رپورتاژ خبری
ویژگی های رپورتاژ خبری

اگر دنبال خرید رپورتاژ آگهی ارزان هستید حتما روی آن کلیک کنید و حتما آن را بخوانید.

فایده بک لینک برای سایت چیست؟

بک لینک های طبیعی باعث رشد سریع شما در رده بندی گوگل می شود
بک لینک یکی از مهمترین ارکان سئو برای هر سایتی است. گوگل معتقد است که وبسایت های با بک لینک با کیفیت دارای محتوای با ارزش تری هستند و آن ها را در صدر نتایج جستجوی خود قرار خواهد داد. به دلیل همین اهمیت بالا است که امروزه دریافت بک لینک معتبر و با کیفیت به یکی از دغدغه های اصلی وب مسترها و صاحبان سایت های معتبر تبدیل شده است.

بهترین راه برای دریافت بک لینک نوشتن محتوای مناسب ، جذاب ، معتبر و مرجع است. با این که این روش راه کار مطمئنی است، اما معمولاً مدت زمان طولانی را باید برای شناساندن خود به سایر سایت ها و دریافت بک لینک از آن ها صرف کنید.

به همین دلیل بسیاری از افراد سعی می کنند با سفارش تبلیغات به شکل بک لینک (خرید بک لینک) از سایت های فعال در زمینه فعالیت خود لینک دریافت کنند. به این نکته توجه داشته باشید گوگل تنها به بک لینک هایی اهمیت خواهد داد که به صورت عادی و طبیعی توسط کاربران در سایت های مختلف منتشر می شود و به صورت کاملاً هوشمند سایت هایی که اقدام به خرید بک لینک کرده اند را تشخیص می دهد و این نوع بک لینک های خریداری شده را در رتبه بندی خود تأثیر نخواهد داد.

عموماً خرید بک لینک به این صورت انجام می شود که شما یک یا چند کلمه کلیدی اصلی را از سایت خود انتخاب می کنید و از سایت دیگری می خواهید که در مطالب خود از این کلمه کلیدی استفاده کند و لینک مورد نظر شما را در آن قرار دهد.

در این صورت بازدیدکنندگان سایت مورد نظر زمانی که با مطالب مرتبط با کلمه کلیدی شما مواجه می شوند می توانند از طریق لینک شما که در آن کلمه کلیدی قرار داده شده وارد صفحه مورد نظر در سایت شما شوند.

اما همانگونه که مطرح شد ، این روش با توجه به حساسیت گوگل بر روی خریداری بک لینک ، می تواند عواقب سنگینی برای سایت شما داشته باشد و یا در بهترین حالت هیچگونه سودی برای سئوی سایت ندارد و هزینه ای که بابت خرید بک لینک صرف کرده اید به هدر خواهد رفت.

بک لینک سازی اصولی
بک لینک سازی اصولی

رپورتاژ آگهی بگیریم یا بک لینک سازی کنیم؟ کدام یک بهترین راه است؟

بک لینک چون در یک عبارت است سرعت شناسایی لینک توسط گوگل سریعتر انجام میشود، شاید در کمتر از چند هفته یا نهایت طی دو ماه تاثیر اولیه روی سایت شما دیده خواهد شد.

سعی کنید برای تهیه یا خرید بک لینک از مدت طولانی تر استفاده کنید چون طی آپدیت الگوریتم های گوگل برای مدت کوتاه تاثیر منفی روی سایت شما میگذارد و جواب خوبی از سمت گوگل دریافت نخواهید کرد و سعی کنید دراز مدت بک لینک کلمه ای تهیه کنید.

رپورتاژ آگهی بصورت یک مقاله خاص و اختصاصی تهیه میشود و در آن مقاله جنبه ی تبلیغاتی دارد، که در این توضیحات چند کلمه به آدرس وب سایت شما لینک خواهد شد.

این روند تبلیغات به شیوه ای نوین و با سرعت عمل بیشتر در افزایش رتبه سایت عمل خواهد کرد و سایت شما را به نتایح بالاتر خواهد برد.

بک لینک ها به صورت موقت و در دوره های حداکثر یک ساله در صفحات مختلف یک سایت قرار می گیرند و می توانند با انتقال مخاطبین از سایت های دیگر به سایت شما، بازدید و رتبه ی سایت را بالا ببرند. بک لینک ها با توجه به محدودیت زمانی که دارند، می توانند هزینه های متعددی برای شما داشته باشند.

در حالی که رپورتاژ آگهی با بهره گیری از روش های مختلف لینک بیلدینگ می تواند یک تبلیغ دائمی برای سایت شما در سایت های دیگر باشد؛ اما لازم به ذکر است که رپورتاژ آگهی تنها در یک صفحه از سایت های دیگر قرار می گیرد، در حالی که بک لینک ها می توانند در صفحات مختلف یک سایت قرار بگیرند و در هر صفحه از سایت های دیگر، سایت شما را تبلیغ کنند.

اگر بخواهیم یک تفاوت عمده و اصلی بین خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی را به شما معرفی کنیم، باید به محدوده زمانی این دو روش سئو اشاره کنیم. همانطور که گفتیم بک لینک ها می توانند در مدت زمان مشخص و از پیش تعیین شده، حداکثر یکسال در تمام صفحات یک سایت قرار بگیرند؛ اما رپورتاژ آگهی می تواند به صورت دائم بر روی یک صفحه از سایت باقی بماند و مخاطبین مختلف را به طور مداوم به صفحه ی سایت شما دعوت کند.

یک پیشنهاد ویژه برای شما : خرید بک لینک برای سایت می تواند به شکل های متفاوتی انجام شود. به طور کلی، اگر سایت و یا وبلاگی در هر صفحه‌ای از سایت خود، لینکی از سایت شما را درج نماید، اصطلاحاً می‌گوییم به شما بک لینک داده است. حال ممکن است لینک شما از طریق خرید بک لینک وارد سایت مورد نظر شده باشد و یا حتی به صورت طبیعی ایجاد شده باشد. انواع بک لینک هایی که در حال حاضر در سئوسل ارائه می گردند در جدول خرید بک لینک از سئوسل می توانید مشاهده کنید.

طهرانی

بنیانگذار مجله اینترنتی ماگرتا و متخصص سئو ، کارشناس تولید محتوا ، هم‌چنین ۱۰ سال تجربه سئو ، تحلیل و آنالیز سایت ها را دارم و رشته من فناوری اطلاعات (IT) است . حدود ۵ سال است که بازاریابی دیجیتال را شروع کردم. هدف من بالا بردن سرانه مطالعه کشور است و اون هدف الان ماگرتا ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + نوزده =