اخبارخبر ویژه
موضوعات داغ

دوربین ها در لاکچری ترین محله ایران؛ تصاویر باستی هیلز

«باستی هیلز» نام محله‌ای در لواسان است که به تازگی با دستور مقام قضایی گیت ورود آن برداشته شد و تردد مردم عادی در آن آزاد شد.

اسمش را ” باستی هیلز ” گذاشته‌اند، چون دقیقا مثل شهرک بورلی هیلز لس‌آنجلس کالیفرنیا ست. البته نه اینکه خودشان برای منطقه اسم گذاشته باشند، قضیه از این قرار است که یکی از بلوار‌های لواسان به نام بلوار باستی به این شهرک خصوصی منتهی می‌شود. با ماگرتا همراه باشید.

ورود به این شهرک صرفا برای صاحبان املاک در این شهرک امکان‌پذیر است. شاید فکر کنید باستی هیلز یک جای پرت در دامنه کوه بدون امکانات شهری باشد، اما اینطور نیست.

اتفاقا با پای پیاده می‌توانید تا فروشگاه شهروند واقع در بر بلوار باستی بروید، خرید کنید و برگردید. اگر می‌خواهید بدانید که شهرک باستی‌هیلز دقیقا کجای لواسانات قرار دارد کافی است تصویر ماهواره‌ای این شهرک لاکچری را ببینید…

شهرک لاکچری لواسان - باستی هیلز
شهرک لاکچری لواسان – باستی هیلز

باستی هیلز کجاست ؟ BastiHils

«باستی هیلز» نام محله‌ای در لواسانات است که به تازگی با دستور مقام قضایی گیت ورود آن برداشته شد و تردد مردم عادی در آن آزاد شد.

ویلاهایی با نماهای غربی که صورت طبیعت بکر لواسانات را خراش می‌دهد، با متراژهای چند هزار متری در دل کوه‌های شمیرانات، باستی هیلز را مانند قلعه‌ای مخوف کرده بود که به تازگی فتح شده است.

شاید فکر کنید باستی هیلز یک جای پرت در دامنه کوه بدون امکانات شهری باشد، اما اینطور نیست. اتفاقا با پای پیاده می‌توانید تا فروشگاه شهروند واقع در بر بلوار باستی بروید، خرید کنید و برگردید.

اگر می‌خواهید بدانید که شهرک باستی‌هیلز دقیقا کجای لواسانات قرار دارد کافی است تصویر ماهواره‌ای این شهرک لاکچری را ببینید. این شهرک در شمال غربی شهر لواسان واقع شده و آنطور که از تصاویر ماهواره آن پیداست حدود ۳۵۰ هکتار زمین دارد.

باستی هیلز
باستی هیلز

دور تا دور شهرک باستی هیلز دیوار کشی شده و همانطور که از ورودی آن مشخص است بعید است که هرکسی بتواند وارد آن شود. مگر اینکه ساکن یکی از ۳۶ ویلای لاکچری در شهرک باستی هیلز باشید.

 آنطور که گوگل ما را راهنمایی می‌کند، این شهرک حدود هزار و ۹۰۰ متر از سطح دریا فاصله دارد و در ارتفاع ۲۰۰ متری مرکز شهر لواسان واقع شده است.

یک نمای سه بعدی از شهرک باستی هیلز نشان می‌دهد که این منطقه دارای ویو ۳۶۰ درجه است، چرا که کاملا در دامنه کوه واقع شده و کل لواسانات زیر پایش است. ویو ابدی آن حتی به سد لتیان می‌رسد و از این نظر هیچ کم و کاستی ندارد.

عکس های شهرک باستی هیلز لواسان

پس از جنجال‌های به پا شده، سرانجام خبر برداشته شدن گیت امنیتی و حفاظت این شهرک که به صورت غیرقانونی از ورود مردم به آن منطقه جلوگیری می‌کرد، منتشر شد. نمازگزاران جمعه شهر لواسان هفتم تیرماه ۹۸ در نامه‌ای از حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضاییه خواستند تا به صورت سرزده و بدون اطلاع قبلی برای بازدید از ساخت و ساز‌های غیرقانونی و زمین خواری‌ها در این منطقه حضور پیدا کند.

با هم تصاویری از شهرک باستی هیلز لواسان را مرور می‌کنیم :

(برای بزرگنمایی تصاویر روی عکس کلیک یا تاچ کنید)

طهرانی

بنیانگذار مجله اینترنتی ماگرتا و متخصص سئو ، کارشناس تولید محتوا ، هم‌چنین ۱۰ سال تجربه سئو ، تحلیل و آنالیز سایت ها را دارم و رشته من فناوری اطلاعات (IT) است . حدود ۵ سال است که بازاریابی دیجیتال را شروع کردم. هدف من بالا بردن سرانه مطالعه کشور است و اون هدف الان ماگرتا ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =