مطلب پیشنهادی :
ad
+
اخبارورزشی

تنیس ویمبلدون 2019 ، صعود جوکوویچ و نادال در شب رکورد شکنی

صعود جوکوویچ و نادال در شب تاریخ‌سازی فدرر

به گزارش ماگرتا : مرحله یک چهارم نهایی تنیس ویمبلدون 2019 در بخش مردان چهارشنبه برگزار و چهره چهار تنیسور برتر این بازی‌ها مشخص شد. مرحله نیمه‌نهایی از ساعت 16:30 روز جمعه به وقت تهران، شروع می‌شوند.

در مهمترین بازی تنیس ویمبلدون 2019 راجر فدرر برابر کی نیشیکوری قرار گرفت و ۳ بر یک پیروز شد. تنیسور سوئیسی در ست نخست ۶ بر ۴ شکست خورد اما در ادامه توانست جبران کند و به دور بعد راه یابد. مرد شماره سه جهان در ست دوم ۶ بر یک پیروز شد و دو ست دیگر را با نتایج مشابه ۶ بر ۴ به نفع خود پایان داد.

فدرر

با این برد به رکورد ۱۰۰ پیروزی در ویمبلدون رسید. پیش از این هرگز یک تنیسور به این رکورد دست نیافته بود.

فدرر
فدرر

نواک جوکوویچ

در این روز برابر دیوید گوفین قرار گرفت و ۳ بر صفر پیروز شد. مرد شماره یک جهان در ست نخست ۶ بر ۴ حریفش را شکست داد و در ست‌های بعدی ۶ بر صفر و ۶ بر ۲ پیروز شد تا به نیمه نهایی صعود کند.

نواک جوکوویچ
نواک جوکوویچ

رافائل نادال

همانند دو رقیب دیرینش، بازی کم‌نقصی را در مرحله یک‌هشتم پایانی از خود به نمایش گذاشت و در سه ست پیاپی ژوائو سوزای پرتغالی را درهم کوبید تا برای ۸ـمین بار متوالی به ۱/۴ نهایی یک گرند اسلم برسد. (نتیجه: ۲-۶ ۲-۶ ۲-۶)

رافائل نادال
رافائل نادال

ماتادور حالا تنها یک پیروزی با کسب جواز حضور در رقابت‌های آخر سال در لندن فاصله دارد؛ کاری که ۱۴ سال متوالی موفق به انجام آن شده است. او برای رسیدن به این مهم، روز چهارشنبه باید سم کوئری آمریکایی را کنار بزند

روبرتو آگوستین بائوتیستا

به مصاف گیدو پیا رفت و با نتیجه ۳ بر یک شگفتی ساز این رقابت‌ها را شکست داد. تنیسور آرژانتینی ۶ بر ۳ حریف اسپانیایی اش را شکست داد اما در ادامه با نتیجه مشابه شکست خورد و از صعود به نیمه نهایی بازماند. به مصاف گیدو پیا رفت و با نتیجه ۳ بر یک شگفتی ساز این رقابت‌ها را شکست داد.

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + هشت =