مطلب پیشنهادی :
ad
+
فناوری

سامسونگ اولین تیزر مربوط به گلکسی نوت 10 را منتشر کرد

اولین تیزر گوشی گلکسی نوت 10 از سوی سامسونگ منتشر شد

به گزارش ماگرتا : روز گذشته حساب توییتر شرکت سامسونگ واحد اندونزی ویدیویی کوتاهی در مورد پرچم‌دار بعدی این شرکت منتشر کرد که به معرفی گلکسی نوت 10 در جریان مراسم Unpacked در روز ۱۶ مردادماه اشاره دارد. البته تاریخ معرفی این گوشی مدتی پیش به‌صورت رسمی اعلام شده بود. ولی تیزر گلکسی نوت 10 نشان می‌دهد که سامسونگ قرار است چگونه این گوشی را بازاریابی کند.

[su_note note_color=”#fceb71″ radius=”7″]چندی پیش سامسونگ رسما اعلام کرد که مراسم Galaxy Unpacked امسال در شهر نیویورک و در تاریخ ۷ آگوست (۱۶ مرداد) برگزار خواهد شد. که به احتمال زیاد از گوشی Galaxt Note 10 نیز در این مراسم رونمایی خواهد شد. البته این شرکت به‌صورت مشخص اعلام نکرد که در این مراسم قرار است از Galaxy Note 10 رونمایی کند. [/su_note]

اولین تیزر گلکسی نوت 10

به‌صورت خلاصه، در این ویدیو کوتاه ( تیزر) ، اعلام می‌شود که به جای استفاده از چند دستگاه (کامپیوتر، لپ‌تاپ، فلش و…)، می‌توانید از یک دستگاه استفاده کنید که کار همه آن‌ها را انجام می‌دهد.

گلکسی نوت 10 می‌تواند به کمک دستگاه DeX به یک کامپیوتر رومیزی تبدیل شود و می‌تواند بیشتر کارهای یک لپ‌تاپ و یک فلش USB را انجام دهد. البته سامسونگ با استفاده از یک گوشی آیفون در آخر این تیزر، تیکه‌ای مستقیم هم به اپل انداخته است.

تصویر لو رفته از سامسونگ گلکسی نوت 10
تصویر لو رفته از سامسونگ گلکسی نوت 10

تیزر گلکسی نوت 10 بیشتر بعد کاری این گوشی را نشان می‌دهد و اشاره‌ای به کاربردهای این گوشی برای کاربران عادی ندارد. این در حالی است که سال گذشته که سامسونگ، تیزر گلکسی نوت 9 را منتشر کرد، به کیفیت دوربین، سرعت آن در اجرای بازی‌ها، مقاومت آن در برابر آب و… اشاره کرد. در حقیقت امسال، بازاریابی این گوشی به‌جای معرفی یک گوشی همه‌کاره، به یک گوشی مخصوص کار متمرکز شده است.

در مورد خود گوشی، ظاهرا سامسونگ قرار است سه مدل از گلکلسی نوت 10 را معرفی کند که یکی از آن‌ها، از اینترنت نسل پنجم هم پشتیبانی می‌کند. هر سه‌گوشی، یک دوربین سلفی در بالا-وسط نمایشگر و سه (یا بیشتر) دوربین اصلی دارند.

زنجیران

هم‌بنیانگذار ماگرتا ، عاشق دنیای وب و ۷ سالی ست که فعالیت جدی در حوزه اینترنت دارم. تخصص من تولید محتوایی‌ست که مورد نیاز مخاطبان است. مدیر ارشد تیم شبکه های اجتماعی سایت هستم. به قول ماگرتایی‌ها وقت بروز شدنه !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =