اخبار

آغاز اتصال اینترنت در نقاط کشور + لیست استان ها

اینترنت وصل شد به همراه شهر ها و اوپراتور هایی که در اولین مرحله وصل می شوند.

اینترنت وصل شد + لیست استان ها : اینترنت در برخی مناطق با اجازه شورای امینت کشور برقرار شده است. براساس کسب اطلاع خبرنگار فارس، اینترنت به تدریج در کشور در حال اتصال است. با ماگرتا همراه باشید.

هم‌چنین بخوانید : آیا سهمیه بنزین در کارت سوخت ذخیره می شود ؟

اینترنت کدام استان ها در حال اتصال است ؟

براساس این اطلاعات، شورای امنیت کشور به ریاست وزیر کشور دسترسی دوباره به اینترنت را برای برخی مناطق صادر کرده است و با توجه به گزارش‌های دریافتی، تاکنون قطعی اینترنت خطوط ثابت (ADSL) در استان‌های هرمزگان، کرمانشاه، اراک، مشهد، قم، تبریز، همدان، بوشهر و بخش‌هایی از تهران برطرف شده است.

 در حال حاضر اینترنت ADSL مناطق زیر وصل شده است:

  • هرمزگان
  • کرمانشاه
  • مرکزی
  • مشهد
  • قم
  • تبریز
  • همدان
  • بوشهر
  • بخش هایی از تهران
وصل شدن اینترنت در کشور

آغاز اتصال اینترنت به صورت محدود

در همین حال خبرگزاری ایسنا نوشت: در حالی که اتصال به شبکه جهانی اینترنت از شنبه شب برای کاربران قطع شده بود، بررسی‌ها نشان می‌دهد اینترنت ثابت برخی دانشگاه‌های بزرگ از جمله تهران، شریف، علامه طباطبایی ، شهید بهشتی، امیر کبیر، خواجه نصیر و برخی دیگر از مراکز دانشگاهی وصل شده است.

علاوه بر این برخی گزارش‌های تایید نشده حاکی از این است که اینترنت برخی شرکت‌های فعال و نیازمند به ارتباطات اینترنتی نیز در حال وصل شدن است.

همچنین تا لحظه انتشار این خبر هنوز محدودیت بسته‌های اینترنتی خطوط تلفن همراه برقرار است.

آذری جهرمی

آذری جهرمی: اپراتورها مدت زمان قطعی اینترنت را به مدت اعتبار بسته ها اضافه کنند

وزیر ارتباطات به تازگی اعلام کرده که اپراتورها باید مدت زمان قطعی اینترنت را به مدت اعتبار بسته ها اضافه کنند، البته هنوز اینترنت همراه وصل نشده است.

به گزارش ماگرتا از ایسنا، آذری جهرمی با تایید برقراری دوباره اینترنت در برخی نقاط کشور گفت:‌ «سایر نقاط هم با تصویب ابلاغ متصل خواهند شد. به اپراتورها ابلاغ کرده‌ایم که مدت زمان قطعی اینترنت را به مدت اعتبار بسته‌ها اضافه کنند.»

وزیر ارتباطات در گفت‌وگو با خبرنگاران خبر برقراری مجدد ارتباطات اینترنت در برخی نقاط کشور را تایید کرد و افزود: «سایر نقاط هم با تصویب ابلاغ شاک متصل خواهند شد.»

آذری جهرمی درباره خسارات وارده به شرکت‌های استارت‌آپی و امکان جبران آن گفت: «برآوردهای تقریبی در سطح جامعه منعکس شده اما ما هنوز برآورد دقیقی نداریم. باید جلساتی با اتحادیه کسب و کارهای نوپا و نظام صنفی رایانه‌ای برگزار کنیم و برآوردهای دقیق استخراج شود. جبران خسارات شرکت‌ها با مصوبات دولت قابل پیگیری است اما مهم این است که بتوان نحوه برآورد خسارت را استخراج کرد.»

آذری جهرمی در خصوص این که مشترکینی که بسته‌های مدت‌دار مثلا یک هفته‌ای خریداری کرده‌اند و در زمان قطع اینترنت قادر به مصرف بسته خود نشده‌اند، گفت: «به اپراتورها ابلاغ کرده‌ایم که مدت زمان قطعی اینترنت را به مدت اعتبار بسته‌ها اضافه کنند.»

او درباره حقوقی که از مشترکین در مدت قطع اینترنت تضییع شده نیز گفت: «پیشنهادهایی برای اقدامات جبرانی داریم که هنوز نهایی نشده است و به محض نهایی شدن، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.»

طهرانی

بنیانگذار مجله اینترنتی ماگرتا و متخصص سئو ، کارشناس تولید محتوا ، هم‌چنین ۱۰ سال تجربه سئو ، تحلیل و آنالیز سایت ها را دارم و رشته من فناوری اطلاعات (IT) است . حدود ۵ سال است که بازاریابی دیجیتال را شروع کردم. هدف من بالا بردن سرانه مطالعه کشور است و اون هدف الان ماگرتا ست.

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =