مطلب پیشنهادی :
ad
+
اخباراقتصادی

چگونگی نحوه خرید و فروش سهام عدالت پس از آزاد شدن

سهام عدالت ازاد شد یعنی چه ؟ چگونه سهام خود را بفروشیم ؟ ارزش و قیمت سهام عدالت چقدر است ؟ سامانه سهام

آزادسازی سهام عدالت و خرید و فروش سهام عدالت ۹۹ : مردم از فردا مورخ 10 اردیبهشت قادر خواهند بود که برای مدیریت و فروش سهام عدالت خود در سامانه samanehse.ir اعلام آمادگی کنند.

در ادامه با بخش اخبار اقتصادی ماگرتا همراه باشید.

نحوه فروش سهام عدالت

اگر مایل به خرید و فروش سهام عدالت خود می باشید ، شما برای مدیریت و خرید و فروش سهام خود ابتدا باید وارد سایت سامانه سهام عدالت با کد ملی و با آدرس www.samanese.ir شده و سپس با کلیک بر روی دکمه «ورود به سامانه» و وارد کردن اطلاعات شخصی خود مانند کدملی ، شماره شناسنامه و …. وارد پرتال شده و اعلام آمادگی برای فروش کنید.

آزاد سازی سهام عدالت
آزاد سازی سهام عدالت

اگر پس از آزاد شدن سهام عدالت سهامی را خریداری کنید به نام خود شما خواهد شد و متناسب با آن، مالکیت و مدیریت سهام برای شما می باشد.

آزاد سازی سهام عدالت یعنی چه ؟

منظور از آزادسازی سهام عدالت به این معنی است که از این پس شما مالک کامل سهام خود بوده و می توانید آن را به راحتی معامله کنید، در گذشته شما تنها قادر به دریافت سودی ناچیز بودید.

سهام عدالت هر نفر چقدر است ؟

ارزش سهام عدالت هنوز به طور رسمی ارائه نشده است اما طبق اخباری که دردست می باشد ارزش سهام عدالت مردم نسبت به قبل 8 برابر شده است. طبق این فرمول افراد عادی جامعه که سهامی معادل 530 هزارتومان داشته اند در حال حاضر 4 میلیون تومان دارند.

سهام عدالت اقشار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی معادل 8 میلیون تومان می باشد.

بعد خانوارارزش سهام عدالت
یک نفره4 میلیون تومان
دو نفره8 میلیون تومان
سه نفره12 میلیون تومان
چهار نفره16 میلیون تومان
پنج نفره20 میلیون تومان
شش نفره21 میلیون تومان
هفت نفره22 میلیون تومان
هشت نفره23 میلیون تومان
نه نفره24 میلیون تومان

💡 اگر با پیام زیر مواجه شده اید :

[su_quote]سهامدار محترم سهام عدالت؛حساب بانکی ثبت شده شما در سامانه سهام عدالت قابلیت واریز سود ندارد.خواهشمند است جهت درج شماره شبای بانکی صحیح خود به نشانی www.samanese.ir مراجعه فرمایید[/su_quote]

هر چه زودتر برای تکمیل اطلاعات خود اقدام کنید.

✅ در حال حاضر اطلاعات کاملی از این فرآیند در دست نمی باشد و ما به صورت لحظه ای اخبار تکمیلی را برای شما آماده خواهیم کرد پس باز هم به ما سر بزنید.

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

‫6 دیدگاه ها

  1. من از اینکه به اشخاصی خاص مثل خودم که ازسال ۱۳۹۲درثبت نام یارانه های خودودودختریتیمم که مادرشان رادرسال۱۳۸۸بخاطرناراحتی قلبی ازدست داده اندومن نیزبدلیل جوانی ومشکلات روحی وروانی حالم خراب بودم ناخواسته باعث زندانی شدنه خودم گشتم وازمورخه ۵/۱۰/۱۳۹۲ بزنذان افتادم وتوسط مددکار ان زمان ثبت نام کردم که بخاطر کوتاهی مددکارمربوط پس ازدوماه مشخص شدیارانهایم قطع شده وازهمان زمان بهر اداره واگان مربوطی سرزدم چه ازداخل زندان وچه بیرون ازفرمانداری گرقت،ودفترامام جمعه ،وبیت رهبری سر زدم امابااینکه نه منزلیدارم تنهادرامنرل پدریم وخواهرم که خودمستاجرهستندجداگانه ازدختران هرکدام دریکجایی زندگی بسیارسختی رامگذرانیم وبدون درامد زندگییه سختی رابگذرانیم .ازشمامسولین ومردم مهربان تقاضای یاری رادارم.اجرکم عندالله!

  2. من آزادسازی مستقیم سهام عدالت را انجام داده ام می خواهم بفروشم بانکها فعلا جوابگو نیستند،نمی دانم از کجا پیگیر شویم

    1. کدوم بانک هستید؟
      خیلیا میگن نفروشین سرتون کلاه میره هیچکس نیست بهشون بگه سر خودتونم کلاه میزارین آخه پولی که داره روز به روز ارزشش کمتر میشه نگه داشتن سهام چه ارزشی داره ؟یکی دو ماه پیش قیمت مرغ و برنج و لوازم دیگه رو در نظر بگیرین الان چند برابر شده؟ چی شده از سال 85 تا قبل عید این سهام ارزشی نداشتن یهو با ارزش شدن تو چند ماه یا اینکه سهام اولیه هر فرد یه میلیون بود چرا ارزشش الان کمتر شده بقیه اش کجا رفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =