مطلب پیشنهادی :
ad
+
اخبار

رایگان شدن آب ، برق و گاز به مدت ۳ ماه در پی شیوع ویروس کرونا

آب ، برق و گاز چه کسانی مجانی می شود؟

آب ، برق و گاز رایگان : طبق رایزنی های رییس کمیسیون عمران مجلس با دستگاه های داخلی امکان مجانی شدن هزینه های آب ، برق و گاز برای دهک های پایین و اقشار ضعیف جامعه به مدت سه ماه وجود دارد. این موضوع در نامه ای با امضای ۱۴۵ نماینده به دفتر ریاست جمهوری ارسال شده است.

در ادامه با بخش اخبار ماگرتا با بررسی این خبر و بررسی افرادی که شامل این موضوع می شوند همراه باشید.

آب ، برق و گاز مجانی بخاطر کرونا
آب ، برق و گاز مجانی بخاطر کرونا

محمد رضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون مجلس در خبرگزاری میزان :

[su_quote] این نامه را ۱۴۵ نماینده به امضا رساندند و پس از آن به دفتر ریاست جمهوری ارسال شد و این احتمال وجود دارد که رییس جمهور با این پیشنهاد موافقت کند.

البته ما در کنار نامه نگاری با رییس جمهور با برخی دستگاه‌های دولتی درباره رایگان شدن هزینه‌های آب، برق و گاز دهک‌های پایین جامعه به مدت سه ماه از ابتدای سال جاری رایزنی و مذاکراتی داشته ایم.[/su_quote]

✅ همچنین وی در ادامه صحبت های خود درباره آب ، برق و گاز رایگان تصریح کرد که :

[su_quote]پیرو این مذاکرات قول‌های مساعدی از مسئولان اخذ شده است، به ویژه که سازمان آب و فاضلاب همراهی خوبی با این موضوع داشت. می‌کوشیم پیرو این اقدامات هزینه‌های آب، برق و گاز دهک‌های پایین جامعه رایگان و حتی‌المقدور کاهش یابد و در این زمینه سخت گیری نشود.[/su_quote]

طبق خبری که مطالعه کردید آیا شما هم جز کسانی هستید که از پرداخت آب برق و گاز برای سه ماه معاف شده اند ؟

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 7 =