اخباراقتصادی

آموزش دریافت کوپن الکترونیکی یا کالا کارت +🤑 بررسی مبلغ و شرایط

مبلغ طرح کوپن الکترونیکی چقدر است؟ کالا برگ به چه کسانی تعلق می گیرد؟

به گزارش بخش اخبار ماگرتا احتمالا کوپن ها بار دیگر به شکل کوپن الکترونیکی یا کالا کارت برای کمک اقتصادی در اختیار مردم قرار می گیرد. گفتنی است که این موضوع با یارانه دخالتی نداشته و شامل 60 میلیون نفر می شود.

مطلب پیشنهادی : تاریخ دقیق واریز یارانه این ماه

زمان توزیع کوپن الکترونیکی یا کالا کارت

تا به امروز شایعه ها و اخبار گوناگونی در رابطه نحوه تهیه کوپن و شیوه واریز آن انتشار یافته است که منطقی روش آن واریز وجه کوپن به کارت یارانه خانوار می باشد. گفتنیست این وجه علاوه بر یارانه و سایر کمک های مالی دولت می باشد.

کوپن الکترونیک هر فرد چقدر است؟
کوپن الکترونیک هر فرد چقدر است؟

این کوپن الکترونیکی صرفا جهت کالاهای مورد نیاز خانواده قابل خرج کردن می باشد. در واقع می توان گفت کوپن الکترونیکی درست مانند نسخه کاغذی آن شیوه ای غیر ارزی برای خرید اجناس اساسی خانواده می باشد.

مبلغی که تا کنون روی آن شایعه های زیادی ساخت شده است ماهانه 120 هزار تومان می باشد. اما این مبلغ هنوز رسمی نمی باشد و باید منتظر اخبار جدید باشیم.

شرایط دریافت کوپن الکترونیک

طبق آخرین اخبار این طرح ابتدا برای 10 میلیون نفر که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی می باشند اجرا خواهد شد و سپس سایر مردم نیز این وجه را دریافت خواهند کرد.

اولین هدف برخوردار شدن 1 تا 8 دهک از کالاهای اساسی با نرخ مصوب شده می باشد و در هدف دوم ایجاد حمایت های نقدی و غیر نقدی از 5 دهک می باشد که در زمان چند هفته اجرا خواهد شد.

لازم به ذکر است این برنامه برای حداقل بگیران بازنشسته یا کارگر و مستمری بگیران تحت پوشش نهادهای حمایتی با درآمد ضعیف در نظر گرفته شده است.

شما چه نظری در رابطه با کوپن الکترونیکی یا کالابرگ دارید؟ آیا برگشت کوپن به چرخه اقتصاد کمک کننده است؟

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

یک دیدگاه

  1. اینجوری ک آبروی اون مددجوی کمیته یا بهزیستی میره تومغازه. روش نمیشه بره خرید کنه. چون همه میفهمن مددجوست ک داره کوپنی خریدمیکنه. اگ میشه بگید همه رو با هم انجام بدن ک آبروی مددجو نره پیش مشتریها ومغازه دارها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 3 =