اخباراقتصادی

از کجا ورق استیل بخریم؟

ورق استیل چیست؟ دلایل استفاده از استیل و ازکجا ورق استیل را خریداری کنیم؟

در ابتدا توضیحات مختصر در مورد ورق استیل توضیح داده شده است و شما میتوانید در انتهای همین مقاله راهنمای خرید ورق استیل را مطالعه نماید. با ما همراه باشید.

از کجا ورق استیل بخریم؟

دلایل استفاده از استیل

امروزه فلز استیل به دلیل مقاومت در برابر رطوبت، زنگ‌زدگی و سایر ویژگی‌ها کاربرد گسترده‌ای در صنایع تجاری و مصرفی دارد. این فلز آلیاژی از فولاد بوده و آهن، کروم و نیکل اصلی‌ترین عناصر تشکیل دهنده آن می‌باشند که در استیل حداقل درصد جرمی کروم  ۱۰٫۵ درصد و حداکثر درصد جرمی کربن ۱٫۲ درصد است. ترکیبات شیمایی متفاوت باعث ایجاد گریدهای متنوعی از استیل مانند 304، 316، 410 و .. شده است که هرکدام کاربرد خاصی دارند. این فولاد ضد زنگ بصورت ورق استیل، میلگرد استیل و لوله استیل تولید می‌شود.

ورق استیل چیست

ورق استیل ، در واقع ورقی از مقاطع فلز استیل است که به صورت قطعات مستطیل یا مربع شکل و در ابعادی مختلف عرضه می‌شود. ظاهر براق، سطح صیقلی و صاف، ضد زنگ بودن و مقاومت در برابر دمای بالا از مهمترین ویژگی‌های ورق استیل است.

رول ورق استیل در ابعاد مختلف

ورق استیل با توجه به خاصیت مغناطیسی و به دلیل جذب شدن یا نشدن آن توسط آهنربا به دو دسته‌ی کلی بگیر و نگیر تقسیم‌بندی می‌شود. سری 300 نگیر و سری 400 از استیل ها بگیر هستند . گفتنی است ورق‌های نگیر در صنعت کاربرد بیشتری دارند و در مقابل قیمت آن‌ها بالاتر است. ورق استیل 304 از پرکاربردترین و پرفروش‌ترین ورق‌های استیل موجود در بازار است.

ورق‌های استیل در صنایع مختلف مانند صنایع غذایی، نفت، گاز و پتروشیمی، پنل معماری ساحلی، خودروسازی، هواپیماسازی، دارویی، تجهیزات آزمایشگاهی و … کاربرد دارد. ضخامت ورق استیل بر روی قیمت آن تاثیر می‌گذارد که از 0.3 تا 50 میلی‌متر متغیر است و به دلیل تنوع زیاد ورق‌های استیل، در هنگام خرید باید نکاتی همچون خواص مکانیکی – حرارتی، مقاومت به خوردگی، خواص مکانیکی – حرارتی و موجودیت در بازار را در نظر گرفت.

ورق استیل ارسال به سراسر کشور

انواع ورق استیل

ورق‌های استنلس استیل براساس ترکیبات شیمیایی در انواع مختلف طبقه‌بندی می‌شوند که عبارتند از:

ازکجا ورق استیل را خریداری کنیم؟

شرکت تجارت آلیاژ پیشرو با ارائه بهترین کیفیت، خدمات و قیمت مناسب در زمینه‌ فروش انواع ورق استنلس استیل توانسته نظر مشتریان را جلب نماید. در این شرکت مشاوره قبل از خرید محصول برای انتخاب نوع استیل مصرفی با توجه به نوع مصرف شما توسط کارشناسان مجرب انجام می‌شود. همچنین خدمات پشتیبانی پس از فروش نیز برای ایجاد شرایط خرید آسان و مطمعن در نظر گرفته شده است.

مشاوره رایگان خرید ورق استیل

مشتریان محترم میتوانند از طریق ارتباط با واحد فروش توسط یکی از روش های تماس تلفنی ( 02167212 )، تلگرام و چت آنلاین در سایت شرکت تجارت آلیاژ و درج اطلاعات اولیه خود شامل نام خانوادگی، نام شرکت، تلفن تماس و اطلاعات کالای درخواستی شامل نوع کالا مانند ورق استیل 304، ابعاد و مقدار مورد نیاز خود را به اطلاع همکاران ما در این واحد برسانید، تا همکاران ما در تامین و تهیه نوع استیل مصرفی مشاوره رایگان ارائه دهند.

طهرانی

بنیانگذار مجله اینترنتی ماگرتا و متخصص سئو ، کارشناس تولید محتوا ، هم‌چنین ۱۰ سال تجربه سئو ، تحلیل و آنالیز سایت ها را دارم و رشته من فناوری اطلاعات (IT) است . حدود ۵ سال است که بازاریابی دیجیتال را شروع کردم. هدف من بالا بردن سرانه مطالعه کشور است و اون هدف الان ماگرتا ست.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + هفت =