مطلب پیشنهادی :
ad
+
اخبار

پزشکی در 4 ماه با پروژه 6040 حرف آخر

پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر چیست؟ و منظور از برنامه ۱۰۰ روزه حرف آخر چیست؟

همانطور که می دانید کنکور به عنوان یکی از مهمترین مراحل زندگی تمامی دانش ‌آموزان تلقی می ‌شود چرا که می ‌توانند حاصل چندین سال درس خواندن خود را در این آزمون ببینند. بسیاری از افراد سعی می ‌کنند جهت آمادگی پیش از کنکور به کلاس‌ های مختلف مراجعه کنند، اما در برخی مواقع شما می توانید تنها با تهیه پکیج های مناسب و بدون مراجعه به برخی از کلاس ها به خوبی برنامه ریزی کاملی را برای درس خواندن داشته باشید. امروز در این مقاله قصد معرفی پروژه 6040 حرف آخر را داریم و همچنین به توضیح این موضوع خواهیم پرداخت که این پروژه تا چه حد می تواند در برنامه ریزی شما برای کنکور موثر واقع شود. دعوت می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

پزشکی در 4 ماه با پروژه 6040 حرف آخر
پزشکی در 4 ماه با پروژه 6040 حرف آخر

همانطور که می دانید برای انجام هر آزمونی ابزار مورد نیاز باید در دسترس قرار بگیرد به خصوص اگر آن آزمون کنکور سراسری باشد. با توجه به گستردگی که این آزمون به همراه دارد پیشنهاد می دهیم پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر را در اولویت خود قرار دهید. در ادامه سعی می کنیم کامل تر از این پروژه صحبت کنیم.

پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر چیست ؟

ممکن است بسیاری از کاربران و افرادی که قصد شروع درس خواندن برای کنکور را دارند به طور کامل با پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر آشنا نباشند، لازم است بیان کنیم پروژه ۶۰۴۰ یک نوع برنامه جامع مطالعاتی کنکور ۱۰۰ روزه است که موسسه حرف آخر با در نظر گرفتن تمامی موارد و برنامه ‌ریزی ‌های لازم آن را طراحی و تولید کرده است.

علت نامگذاری ۶۰۴۰ روی این پروژه تنها به دلیل دو قسمت بودن آن است. در واقع این موسسه سعی کرده برنامه ریزی لازم را به دو بازه زمانی تقسیم کند که شامل یک دوره ۶۰ روزه برای انجام مطالعات کامل و یک دوره ۴۰ روزه جهت انجام تست زنی های لازم و آزمون.

هنگام تهیه این پکیج آموزشی می توانید به وضوح مشاهده کنید تمامی دروس کنکور در آن موجود بوده و در مدت زمان بسیار کمی از این امکان برخوردار خواهید بود تمامی مباحث مربوط به کنکور را به طور کامل مطالعه کرده و با توجه به برنامه ‌ریزی انجام شده نیز مدیریت زمان را در دست بگیرید.

از نکات مهمی که می توانیم اشاره کنیم قیمت پروژه 6040 موسسه حرف آخر خیلی کم می باشد تا همه دانش آموزان بتوانند خریداری کنند

منظور از برنامه ۱۰۰ روزه حرف آخر چیست؟

همانطور که توضیح دادیم پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر به عنوان یک پروژه ۱۰۰ روزه در نظر گرفته شده که تهیه آن برای آماده سازی داوطلبان کنکور بسیار مناسب و کامل می باشد.

به این نکته نیز اشاره کردیم که دارای دو قسمت آموزشی و تست زنی است، در قسمت آموزش تمامی درسنامه های لازم با حل تست وجود دارد که برای آن یک برنامه ریزی ۶۰ روزه صورت گرفته و در قسمت دیگر یعنی آزمون، ۲۰ نوع آزمون شبیه ساز کنکور قرار دارد که تمامی آن ها توسط اساتید مجرب حرف آخر طراحی شده.

برنامه ۱۰۰ روزه حرف آخر

با توجه به موارد گفته شده داوطلبان از این امکان برخوردار خواهند بود در طی ۱۰۰ روز تمام این نکات و موارد مربوط به کنکور را مطالعه کرده و پس از آن برای سنجش خود از آزمون های قرار داده شده در پکیج استفاده کند.

البته لازم به ذکر است که این نکته را نیز بیان کنیم که روی پکیج ۶۰۴۰ حرف آخر نتایجی در قالب ویدیو به داوطلبان عزیز ارائه خواهد شد و تمامی آن ها زیر نظر اساتید مجرب برنامه‌ ریزی شده است.

با استفاده از این پکیج می توانیم با اطمینان بگوییم تمامی نیاز های شما یعنی مشاوره و برنامه ریزی، کتاب، کلاس و غیره در اختیار شما قرار گرفته و می توانید رتبه بسیار مناسب و دلخواه خود را به دست آورید.

روند کاری پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر به چه صورت می باشد؟

مدت زمان در نظر گرفته شده برای این پروژه حدود ۳۶۰ ساعت می باشد که اگر بخواهید با داشتن برنامه ریزی درس خواندن را شروع کنید روزانه ۶ ساعت را باید به این کار اختصاص دهید.

اگر شما بتوانید به صورت کامل و طبق برنامه ریزی های انجام شده مرحله اول پروژه ۶۰۴۰ پیش بروید مطمئناً حدود ۴۵ تا ۵۰ درصد موفقیت در کنکور را به دست آورده اید.

شاید برای بسیاری از داوطلبان این سوال پیش آمده باشد اگر هنگام درس خواندن به سوالی برسند که با پاسخ آن مشکل دارند باید چه کاری انجام دهد؟ در پاسخ باید بگوییم موسسه حرف آخر برای این مشکلات نیز راه خوبی را ارائه داده، شما می توانید روی سوال مورد نظر کلیک کرده و استاد مربوطه نیز پاسخ کاملی را به شما ارائه می دهد. لازم به ذکر است بیان کنیم استاد تنها به توضیح آن سوال اکتفا نمی ‌کند و به طور کلی درسنامه مبحث را نیز توضیح داده و پس از آن به حل چندین مثال مشابه دیگر می پردازد و با توجه به این مورد نیز شما می توانید به طور کامل روی مشکل خود تسلط لازم را پیدا کنید که در پروژه ۶۰۴۰ به این روش محک کمک گفته می شود.

تفاوت پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر با سایر پکیج ها:

لازم به ذکر است در این قسمت به ۵ تفاوت اساسی این پروژه با سایر پکیج ها اشاره کنیم که عبارتند از:

• مدت زمان کامل آموزش با برنامه ‌ریزی لازم

• حجم کامل پکیج بدون هیچ کم و کاستی

• در نظر گرفتن تمامی موارد همچون شرایط تحصیلی و زمان مطالعه

• کامل بودن تعداد تست پروژه

• در نظر گرفتن آزمون های جامع که بسیار مفید و کارآمد می باشد.

تفاوت پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر

سخن پایانی:

در این مقاله قصد داشتیم به شما پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر را معرفی کنیم و همچنین در رابطه با ویژگی و برنامه ‌ریزی ‌های لازمی که برای داوطلبان در نظر گرفته شده نیز مطالب کاملی را بیان کردیم و لازم است بار دیگر توضیح دهیم این پکیج شامل ۳۶۰ ساعت تدریس بوده و در طی آن داوطلب می ‌تواند با اختصاص دادن روزانه ۶ ساعت به طور کامل روی تمامی درس های مربوطه تسلط کامل پیدا کند. توجه داشته باشید موفقیت شما زمانی امکان ‌پذیر خواهد شد که مرحله به مرحله این پروژه را به صورت کاملاً درست پیش بروید و در صورت بی ‌توجهی انتظار کسب رتبه بالا نداشته باشید. از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

برای اطلاعات بیشتر و ارتباط با مشاوران ارشد حرف آخر می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

02166000362

09120034203

منبع: سایت مرکزی حرف آخر (https://harfeakhariam.com/ )

طهرانی

بنیانگذار مجله اینترنتی ماگرتا و متخصص سئو ، کارشناس تولید محتوا ، هم‌چنین ۱۰ سال تجربه سئو ، تحلیل و آنالیز سایت ها را دارم و رشته من فناوری اطلاعات (IT) است . حدود ۵ سال است که بازاریابی دیجیتال را شروع کردم. هدف من بالا بردن سرانه مطالعه کشور است و اون هدف الان ماگرتا ست.

‫6 دیدگاه ها

  1. حرف آخر برای کنکوری های 1402 یک پکیج بسیار کاملی را آماده کرده است که داخل این پکیج هم شامل کلاس های آنلاین و هم شامل کلاس های آفلاین بهترین اساتید ایران را تدریس می کنند همچنین در کنار این پکیج ها از هوش مصنوعی یا همان مشاوره هوشمند هم استفاده کرده است و دانش آموزان به راحتی می توانند رتبه برتر شوند با تشکر از شما

  2. سلام وقت بخیر پسر عموی من سال 98 پکیج های پروژه 6040 را تهیه کرده بود که خوشبختانه رتبه 5 هزار را آورد و الان پزشکی میخونه و منم میخوام در کنکور 1402 شرکت کنم به نظرتون پکیج های 6040 را تهیه کنم یا پکیج های 6040؟
    و سیستم vod که جدیدا حرف آخر داخل تلویزیون تبلیغ میکنه چیه؟

  3. حرف آخر عالیه من می خواهم برای کنکور 1402 در کنکور سراسری شرکت کنم به نظرتون عمومی ها حذف می شود؟چون میخوام منابع آموزشی خریداری کنم

  4. با عرض سلام و خسته نباشید .من میخوام شانس خودمو برای کنکور 1401 امتحان کنم آیا 6040 میتونه منو به پزشکی برسونه؟

  5. کاش کلاس حضوری پزشکی در حرف آخر وجود داشت واقعا اساتید خوب کار کردند ولی من تنها مشکلی که دارم نمی توانم داخل خونه درس بخوانم آیا حرف آخر برای دانش آموز ابتدایی هم محصول دارد؟چون یک داداش کوچکتر از خودم دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + هجده =