اخبارعلمی

چرا زمین سیاره ای بی همتاست انسان و محیط زیست یازدهم

پاسخ و حل سوال چرا زمین سیاره ی بی همتایی می باشد و اهمیت وجود آب را بنویسید کتاب انسان و محیط زیست یازدهم

چرا زمین سیاره ای بی همتاست انسان و محیط زیست یازدهم ؛ به دلیل اینکه تقریبا سه چهارم از زمین را آب پوشیده شده است، آن را سیاره ای بی همتا نامیده اند. در ادامه برای آشنایی بیشتر با جواب و پاسخ سوال چرا زمین سیاره ی بی همتایی می باشد و اهمیت آب چیست کتاب انسان و محیط زیست پایه یازدهم متوسطه دوم، با بخش آموزش و پرورش ماگرتا همراه ما باشید.

همچنین بخوانید: طاغوت چیست و چه معنی و مفهومی دارد دینی یازدهم

چرا زمین سیاره ای بی همتاست انسان و محیط زیست یازدهم
چرا زمین سیاره ای بی همتاست انسان و محیط زیست یازدهم

علت بی همتا بودن زمین و ارزش آب چیست انسان و محیط زیست یازدهم

چرا زمین سیاره ای بی همتاست ؟

پاسخ: زمین در کیهان و منظومه شمسی، تا جایی که ما می دانیم سیاره ای بی همتاست. یکی از دلایل اصلی این پدیده، وجود آب این سیاره است که حدود سه چهارم آن را آب تشکیل داده است.

اهمیت وجود آب را بنویسید ؟

پاسخ: آب اساس زندگی روی زمین است و سرچشمه حیات از آب آغاز شده است. ما می توانیم تا چند هفته بدون غذا زنده بمانیم، اما بدون آب، تنها برای چند روز دوام می آوریم. در واقع هیچ ماده ای جایگزین این نعمت ارزشمند الهی نمی شود.

همچنین بخوانید: راه های تقویت عزت نفس را نام ببرید دینی یازدهم

توجه: شما دانش آموزان عزیز اگر می خواهید به راحتی به تمام مطالب آموزشی کتاب انسان و محیط زیست پایه یازدهم دسترسی داشته باشید، تنها کافیست جواب سوالات درس مورد نظرتان را به همراه عبارت « ماگرتا » در گوگل جست و جو کنید.

در انتها امیدواریم که مقاله پاسخ و جواب به سوال چرا زمین در کیهان و منظومه شمسی ، سیاره ای بی همتا می باشد کتاب انسان و محیط زیست پایه یازدهم ، برای شما دانش آموزان عزیز مفید بوده باشد و توانسته باشید تا از آن استفاده و بهره برده باشید.

زنجیران

هم‌بنیانگذار ماگرتا ، عاشق دنیای وب و ۷ سالی ست که فعالیت جدی در حوزه اینترنت دارم. تخصص من تولید محتوایی‌ست که مورد نیاز مخاطبان است. مدیر ارشد تیم شبکه های اجتماعی سایت هستم. به قول ماگرتایی‌ها وقت بروز شدنه !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + نه =