اخبار

شادینو در اپلیکیشن شاد چیست؟ شبکه اجتماعی معلمان و مدیران

شادینو در برنامه شاد چیست؟ چگونه معلم ها در آن ثبت نام کنند

بخش شادینو در برنامه شاد : در بروزرسانی جدید اپلیکیشن شاد ۲ تغییرات زیاد و مثبتی ایجاد شده است که یکی از این تغییرات اضافه شدن بخش شادینو برای مدیران و معلمان می باشد. در ادامه با بخش اخبار فناوری ماگرتا همراه باشید.

شبکه اجتماعی شادینو در یک کلام بستری میباشد تا کمک کند مدیران و معلمان بتوانند با به اشتراک گذاشتن مهارت های خود در این روزهای کرونایی بهبودهای مفیدی را در حوزه آموزش و پرورش برای دانش آموزان ایجاد کنند.

شادینو در اپلیکیشن شاد
بستر ارتباطی معلمین برای به اشتراک گذاشتن مهارت های آموزشی

شادینو در اپلیکیشن شاد چیست

در شادینو معلمین می توانند سبک زندگی خود را با دیگر اساتید به اشتراک بگذارند. اطلاعاتی که می تواند در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشت عبارتند از :

  • مهارت معلمین
  • توانایی ها
  • تحصیلات و تجربه های آزمایشی

احتمالا همانطور که متوجه شده اید با استفاده از شادینو می شود خیلی کارها برای حل مشکلات آموزشی دانش آموزان و پرورش شبکه‌های افراد هم حرفه با دغدغه مشترک انجام داد.

اشتراک هدفمند دانش در آموزش و پرورش منجر به یادگیری سریع‌تر فردی و سازمانی گشته، خلاقیت را توسعه می‌دهد و در نهایت منجر به بهبود عملکرد فرد و سازمان خواهد شد.

شادینو برای مدیران و معلمان

شبکه اجتماعی شادینو برای معلمان
شبکه اجتماعی شادینو برای معلمان

در شادینو مدیران و معلمان مهارت‌ها و نمونه‌های موردی از تجربه خود در دوران فعالیت حرفه‌ای خود را در قالب ویدئو، تصویر و متن با دیگران به اشتراک می‌گذراند و همدیگر را به منظور آشنایی با تجارب یکدیگر دنبال می‌کنند.

شما می توانید با ورود به این بخش در اپلیکیشن شاد اقدام به معرفی خود و بحث و گفت و گو با سایر اساتید آموزشی کنید.

شما چه نظری در مورد شادینو در اپلیکیشن شاد دارید؟ این بخش چقدر مفید می باشد؟

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =