مطلب پیشنهادی :
ad
+
اخبارورزشی

مقدماتی جام جهانی 2022 ، نتیجه بازی ایران هنگ کنگ

زمان بازی فوتبال ایران و هنگ کنگ | خلاصه بازی ایران هنگ کنگ

مسیر طولانی تیم ملی فوتبال ایران برای راه یابی به جام جهانی 2020 قطر با دیدار ایران هنگ کنگ آغاز می شود. هنگ کنگ از جزایری در جنوب چین است که شاید خیلی ها اطلاعات زیادی از آن نداشته باشند. اولین بازی دو تیم به 51 سال قبل برمی‌گردد. در ادامه با بخش اخبار تیم ملی ایران ماگرتا همراه باشید.

تیم‌ملی ایران در گروهC مسابقات مقدماتی با تیم‌های عراق، بحرین، هنگ‌کنگ و کامبوج همگروه است و با توجه به اینکه کامبوج و هنگ‌کنگ ضعیف‌ترین تیم‌های این گروه به شمار می‌روند، رویارویی با این دو حریف در دو بازی اول، گویای قرعه مناسب ویلموتس و تیمش در این ماراتن طولانی است.

برنامه بازی های ایران مقدماتی جام جهانی 2022

[su_box title=”دور رفت” box_color=”#B6D9F8″ title_color=”#000000″ radius=”7″]

19 شهریور 1398: هنگ‌کنگ – ایران

18 مهر 1398: ایران – کامبوج

23 مهر 1398: بحرین – ایران

23 آبان 1398: عراق – ایران

[/su_box]

[su_box title=”دور برگشت” box_color=”#B6D9F8″ title_color=”#000000″ radius=”7″]

7 فروردین 1399: ایران – هنگ‌کنگ
12 فروردین 1399: کامبوج – ایران
15 خرداد 1399: ایران – بحرین
20 خرداد 1399: ایران – عراق

[/su_box]

نتیجه بازی ایران هنگ کنگ

ترکیب تیم ملی

مارک ویلموتس 11 بازیکن اصلی تیم ملی را برای این دیدار مشخص کرده است :

علیرضا بیرانوند،احسان حاج صفی،میلاد محمدی،امید ابراهیمی،کریم انصاری فرد،محمد حسین کنعانی زادگان،مهدی ترابی،علیرضا جهانبخش،سید مجید حسینی،سردار آزمون و رامین رضاییان به میدان خواهند رفت.

غایبین تیم ملی

در فهرست جدید تیم ملی بازیکنان شاخصی نظیر روزبه چشمی و سعید عزت اللهی با نظر مارک ویلموتس حضور ندارند. اما مهدی طارمی که آغاز طوفانی در لیگ پرتغال داشت به دلیل مصدومیت در این بازی غایب خواهد بود و سامان قدوس نیز که با محرومیت چهار ماهه مواجه شده قادر به همراهی ملی‌پوشان نخواهد بود

هنگ کنگ 0-2 ایران؛ برد شیرین در اولین ایستگاه قطر 2022

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی 2022 قطر مقابل هنگ کنگ صف‌آرایی کرد که در پایان شاگردان ویلموتس توانستند با نتیجه 2 بر 0 از سد حریف خود بگذرند.

[su_box title=”شرح گل ها” box_color=”#B6D9F8″ title_color=”#000000″ radius=”7″]

نتیجه بازی ایران هنگ کنگ
نتیجه بازی ایران هنگ کنگ

هنگ کنگ ۰ ایران ۱ (دقیق ۲۳، سردار آزمون) : سردار آزمون توانست پس از دو موقعیت خوب برای اولین بار در این بازی دروازه حریف را باز کند. ارسال رضاییان که به سختی توسط گلر حریف قطع شد بیرون از محوطه جریمه به احسان حاج صفی رسید شوت محکم او توسط انصاری فر قطع شد و تبدیل به پاس کوتاهی برای سردار شد و مهاجم نوک تیم ملی فوتبال ایران با شوتی دقیق توپ را به کنج دروازه حریف فرستاد.

هنگ کنگ 0 ایران 2: (دقیقه 54، کریم انصاریفرد): فرار جهانبخش به محوطه جریمه و ارسال زمینی این بازیکن، بهترین فرصت را نصیب انصاریفرد جلوی دروازه شکل داد که تک ضربه مهاجم ایران، گل دوم را رقم زد.

[/su_box]

خلاصه بازی

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + دو =