مطلب پیشنهادی :
ad
+
اخبارورزشی

برنامه بازیهای والیبال ایران در المپیک 2021

تاریخ و زمان مسابقات والیبال ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو

برنامه کامل بازی های والیبال تیم ملی ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو : بازی های این دور از المپیک که با یک سال تعویق انجام می شود در ادامه در بخش اخبار ورزشی ماگرتا برای شما کاربر عزیز نمایش داده شده است. تیم ملی والیبال ایران در روز ۲۶ تیرماه به عنوان گروه نخست به ژاپن خواهد رفت تا آماده مسابقات شود.

مسابقهتاریخ بازیساعت بازی
ایران – لهستانشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰۱۵:۱۰
ایران – ونزوئلادوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰۴:۳۰ صبح
ایران – کاناداچهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰۴:۳۰ صبح
ایران – ایتالیاجمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰۱۵:۱۰
ایران – ژاپن۱۰ مرداد ۱۴۰۰۱۵:۱۰

لازم به ذکر است که در تاریخ سه شنبه ۱۲ مرداد مرحله یک چهارم مردان، ۱۶ مرداد رده بندی و فینال برگزار می شود تا برنده این دوره از مسابقات المپیک که قرار بود در سال قبل برگزار شود نیز مشخص شود. در ادامه لیست تیم ملی را برای این دوره از مسابقات بررسی می کنیم.

برنامه بازی های والیبال ایران در المپیک

سعید معروف (کاپیتان)، جواد کریمی، سیدمحمد موسوی، علی اصغر مجرد، مسعود غلامی، امیر غفور، صابر کاظمی، میلاد عبادی پور، میثم صالحی، مرتضی شریفی، مهدی مرندی و آرمان صالحی به عنوان لیبرو

لیست تیم ملی والیبال ایران طبق صحبت های آلکنو

✅ در این بخش برنامه بازیهای والیبال ایران در المپیک 2021 را بررسی کردیم، به نظر شما تیم ملی کشورمان در این مسابقات چه عملکردی از خود به جای می گذارد؟ آیا ملی پوشان کشورمان می توانند نتایجی که در لیگ جهانی کسب کردند را جبران کنند؟ از بخش نظرات پیش بینی خود را برای ما بنویسید.

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =