اخبارورزشی

نحوه صعود از لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲

چه تیم هایی از مرحله گروهی لیگ ملت های والیبال 2022 به مرحله نیمه نهایی صعود می کنند؟

شرایط صعود از گروه در لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲ برای ایران چگونه است؟ با پایان یافتن مرحله گروهی ۷ تیم برتر به مرحله نهایی راه خواهند یافت که به همراه تیم ایتالیا که میزبان مسابقات می باشد هشت تیم مرحله نهایی این رقابت ها خواهند بود. در ادامه با اخبار ورزشی ماگرتا همراه باشید.

مطلب پیشنهادی : برنامه بازی های لیگ ملت های والیبال 2021

لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲ جهانی

چند تیم به مرحله بعد لیگ ملت های والیبال صعود می کنند

مسابقات لیگ ملت های 2022 در گروه مردان از 18 خرداد ماه سال جاری آغاز و با معرفی تیم های برتر 2 مرداد به پایان می رسد. تیم ملی ایران به ترتیب به مصاف چین، هلند، استرالیا، ژاپن، بلغارستان، آمریکا، برزیل، کانادا، لهستان، صربستان، اسلوونی، و ایتالیا می رود. در این دور از مسابقات تیم ملی کشورمان برای اولین بار با یک مربی ایرانی حضور پیدا کرده است که این موضوع باعث شده است نگاه زیادی به این تیم باشد.

برای صعود کردن از این گروه تیم ملی کشورمان باید در بین هفت تیم برتر مسابقات قرار بگیرد. در نهایت هفت تیم برتر به همراه تیم ایتالیا هشت تیم مرحله نهایی این رقابت ها در شهر بولونیا ایتالیا خواهند بود.

حضور نسل جدید و جوان تیم ملی کشورمان باعث شده است که این دوره از مسابقات برای ما ایرانیان جذاب تر باشد. در این دوره بازیکن های جدیدی باید اعتبار والیبال ایران دفاع کنند که با حمایت هواداران این امر به خوبی شدنی می باشد. همچنین برای نخستین بار پس از ایگور کولاکوویچ و ولادیمیر آلکنو هدایت مردان والیبال ایران در این رقابت‌ها به عهده یک مربی ایرانی یعنی بهروز عطایی می باشد.

✅ به نظر شما تیم ملی ایران می تواند شرایط صعود از لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲ را به دست بیاورد؟ از طریق بخش دیدگاه نظرتان را در این رابطه برای ما بنویسید.

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

‫13 دیدگاه ها

  1. به نظرم بازیکنان تیم ملی والیبال انگار در سه بازی اخیر دچار مشکل روحی می شدند آخه صربستان و آلمان و استرالیا تیم است که بخوای ببازی، 2سال پیش زمانی که ایران صعود کرد دوم شد در جدول، ولی حالا …

  2. تیمی خوبی داریم ولی خیلی ناجور بازی میکنن نباید به استرالیا میباختن بقیه ی بازی هاشونم همه سخته به جز اخری امکان نداره سعود کنن

  3. سلام

    با ارزوی موفقیت برای تیم والیبال کشورمان

    این چند مسابفه ای که انجام دادند‌ خیلی خوب بودند ولی باخت امروز به تیمی که هیچ پیروزی نداشت کار را خیلی سخت کرد خصوصا که بازی های باقیمانده بمراتب سخت تر است با این حال ارزوی موفقیت برای تیم والیبال ایران را دارم

    1. حیف تیم خوبی داریم ومربی خیلی خوبی ولی دیر تیم بسته شد .متاسفانه مثل همیشه مشکل مدیریتی داریم .از رییس فدراسیون والیبال بعید بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 14 =