مطلب پیشنهادی :
ad
+
اخبارورزشی

برنامه بازی های لیگ ملت های والیبال 2021 + جدول رده بندی

گروه بندی کامل و ساعت بازی های لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۱ به همراه تاریخ بازی های ایران و ترکیب تیم ملی

برنامه مسابقات لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۱ : این دوره از مسابقات به صورت متمرکز در کشور ایتالیا از روز 7 خرداد آغاز خواهد شد و دیدار فینال آن نیز یکشنبه ۶ تیر برگزار می شود. برای مشاهده جدول بازی های ایران و نتایج آن در ادامه با بخش اخبار ورزشی ماگرتا همراه باشید.

مسابقات لیگ ملت های والیبال 2021 ایتالیا

پس از شروع مسابقات و گذر از ۱۵ هفته هیجانی آن، چهار تیم برتر به نیمه نهایی صعود می کنند و فینالیست ها و تیم های حاضر در رده بندی معرفی می شوند. تیم ملی والیبال چین مدتی قبل به دلیل شرایط کرونایی از شرکت در لیگ ملت های والیبال خود داری کرد.

گروه بندی لیگ ملت های والیبال 2021

تاریخ برگزاری مسابقات تیم ملی والیبال ایران به صورت زیر می باشد

بازیتاریخساعت
ایران 🆚 ژاپن7 خرداد15.30
ایران 🆚 روسیه8 خرداد14.30
ایران 🆚 هلند9 خرداد14.30
ایران 🆚 کانادا13 خرداد14.30
ایران 🆚 ایتالیا14 خرداد22.00
ایران 🆚 بلغارستان15 خرداد22.00
ایران 🆚 آمریکا19 خرداد18.30
ایران 🆚 صربستان20 خرداد12.30
ایران 🆚 آلمان21 خرداد12.30
ایران 🆚 استرالیا25 خرداد14.30
ایران 🆚 برزیل26 خرداد23.30
ایران 🆚 اسلوونی27 خرداد18.30
ایران 🆚 فرانسه31 خرداد15.30
ایران 🆚 لهستان1 تیر17.30
ایران 🆚 آرژانتین2 تیر18.30

ترکیب تیم ملی ایران در لیگ جهانی والیبال ۲۰۲۱

طبق نظر آقای آلکنو سرمربی تیم ملی ایران لیست هفده نفره بازیکنان به صورت زیر می باشد :
میلاد عبادی پور – سعید معروف – سید محمد موسوی – رضا عابدینی – محمد رضا حضرت پور – پوریا فیاضی – مسعود غلامی – امیر غفور – محمد جواد معنوی نژاد – صابر کاظمی – علی اصغر مجرد – میثم صالحی – علی شفیعی – محمد طاهر وادی – آرمان صالحی – امیر حسین اسفندیار – بردیا سعادت.

لیست بازیکنان ایران در لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۱
لیست بازیکنان ایران در لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۱

همانطور که در لیست بالا مشاهده کردید سعید معروف، امیر غفور، میلاد عبادی پور و سید محمد موسوی شاخص ترین نفرات حاضر در اردو آماده سازی هستند.

نکات مهم در مورد مسابقات والیبال

در این دوره از مسابقات زمین مسابقه در هر ست عوض نمی شود، در داخل سالن رختکن وجود ندارد، در داخل رختکن دوش وجود ندارد و تیمی که به هر دلیلی 6 بازیکن به زمین نرساند باخت فنی می خورد.

رنکینک جهانی تیم های حاضر در مسابقات
1- برزیل 427 امتیاز
2- لهستان 384 امتیاز
3- آمریکا 365 امتیاز
4- روسیه 317 امتیاز
5- آرژانتین 291 امتیاز
6- فرانسه 291 امتیاز
7- ایتالیا 288 امتیاز
8- ایران 279 امتیاز
9- ژاپن 269 امتیاز
10- کانادا 255 امتیاز

ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این پرسش که آیا نسبت به زمان برگزاری مسابقات ایران در لیگ ملت‌ها اعتراضی داشتید؟ گفت: متاسفانه هشت مسابقه ایران صبح برگزار می‌شود که اصلا زمان مناسبی نیست، اما در حال حاضر شرایط برای اعتراض مناسب نیست. در المپیک توکیو هم بسیاری از بازی‌های ایران صبح برگزار خواهد شد و شاید بازیکنان با این زمان مسابقات هماهنگ شوند، نکته مثبت این موضوع است.

✅ شما چه نظری درباره برنامه بازی های لیگ ملت های والیبال 2021 دارید؟ به نظرتان تیم ملی ایران موفق به قهرمانی در این دوره از مسابقات می شود؟ از طریق بخش دیدگاه با ما در ارتباط باشید.

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

یک دیدگاه

  1. جناب مربی خواهشمند است با شعور 80میلیون ایرانی بازی نکنید در بازی ایران و صرب و ایران و آلمان بازی کنان ما یک سرویس درست نزدن ما به افرادی عبادی پور باختیم نه به آلمان . به نظر شما فرق بین اول و سوم چه بود که ما در سن پنجم فقط بخاطر سرویس بد بازیکنان باختیم یا بگویید سرویس پرشی نزنند یا وقتی یا دقت کنند ما دو بازی مفت فقط به فقط بخاطر اشتباهات عبادی پور و دو سه نفر و در کل سرویس های زشت بازیکنان باختیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − سیزده =