مطلب پیشنهادی :
ad
+
اخبارورزشی

نتیجه بازی اینتر و میلان ، ادامه یکه تازی های کونته در سری آ

خلاصه و نتیجه بازی اینتر و میلان در دربی دلامادونینا

جدال حساس هفته چهارم سری آ در شهر میلان به نفع شاگردان کونته به پایان رسید. نراتزوری با این برد با حفظ رکورد 100 درصد امتیاز، صدرنشین فوتبال ایتالیا است. در ادامه با بخش اخبار ورزشی ماگرتا جهت بررسی بازی اینتر و میلان همراه باشید

شاگردان کونته با این پیروزی با کسب چهارمین برد پیاپی فصل خود، ۱۲ امتیازی شدند و صدر جدول را دوباره از یوونتوس پس گرفتند. روسونری نیز با شش امتیاز در جایگاه نهم جدول رده بندی سری آ قرار دارد.

[su_box title=”مشخصات بازی” box_color=”#B6D9F8″ title_color=”#000000″ radius=”7″]

شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۸- ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۹

ساعت ۲۳:۱۵ به وقت ایران

هفته چهارم سری آ ایتالیا – فصل ۲۰۱۹/۲۰

ورزشگاه: سن سیرو میلان

داور: دنیله دووری

گلزنان: مارسلو بروزوویچ 49، روملو لوکاکو 78

[/su_box]

خلاصه بازی و شرح گل ها بازی اینتر و میلان

شاگردان آنتونیو کونته که در سه هفته قبلی هم بازی های شان را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند، در دیدار امشب هم برتر از رقیب همشهری ظاهر شدند و در نهایت با گل های مارسلو بروزوویچ و روملو لوکاکو به پیروزی دست پیدا کردند.

میلان 0-1 اینتر – مارسلو بروزوویچ: شوت مارسلو بروزوویچ از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به بازیکن میلان کاملا تغییر مسیر داد تا حتی دوناروما هم نتواند توپ را مهار کند.

میلان 0-2 اینتر – روملو لوکاکو: روی یک ضدحمله ، بارلا ارسال خوبی انجام داد که لوکاکو با زیرکی خودش را از رومانیولی جدا کرد تا با ضربه سری زیبا، دومین گل تیمش را به ثمر برساند. 

میلان توسط چالهان‌اوغلو به گل هم رسید اما به دلیل خطای هند کسیه، این گل مردود اعلام شد.

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =