سبک زندگی

جواب درس سوم دین و زندگی یازدهم انسانی ؛ اندیشه و تحقیق صفحه ۳۵

گام به گام پاسخ و حل پرسش های اندیشه و تحقیق صفحه 35 درس 3 سوم دینی یازدهم علوم انسانی

جواب درس سوم دینی یازدهم انسانی ؛ در این مطلب از بخش آموزش و پرورش ماگرتا با پاسخ و جواب سوالات اندیشه و تحقیق صفحه ۳۵ درس ۳ سوم آخرین پیامبر کتاب دین و زندگی ۲ پایه یازدهم ادبیات و علوم انسانی آشنا می شوید. در ادامه با ما همراه باشید.

همچنین بخوانید: جواب درس دوم دین و زندگی یازدهم انسانی

جواب درس سوم دین و زندگی یازدهم انسانی

پاسخ اندیشه و تحقیق صفحه ۳۵ درس سوم دینی یازدهم انسانی

به نظر شما آیا این امکان وجود داشت که خداوند برنامهٔ سعادت بشر را یک بار برای همیشه در زمان حضرت آدم (ع) برای مردم بفرستد؟ چرا؟

پاسخ: خیر در این صورت به دلیل عدم آمادگی مردم از جهت بلوغ فکری و عدم فهم دین، دین رها شده و متروک می‌گردید و زمینه‌های انحراف در آن پدید می‌آمد و تعلیمات دین هیچ‌گاه به طرز صحیح به نسل بعد انتقال پیدا نمی‌کرد و آنها از داشتن دین صحیح و شناخت خداوند و زندگی سالم محروم می‌ماندند.

مطلب پیشنهادی: پاسخ درس اول دین و زندگی یازدهم انسانی

توجه: شما دانش آموزان عزیز پایه یازدهم انسانی متوسطه دوم اگر می خواهید به راحتی به تمام مطالب آموزشی کتاب دین و زندگی (۲) پایه یازدهم رشته علوم انسانی دسترسی داشته باشید، تنها کافیه جواب درس مورد نظرتان را به همراه عبارت « ماگرتا » در گوگل جست و جو کنید.

در انتها امیدواریم که مقاله حل فعالیت های درس سوم کتاب دین و زندگی پایه یازدهم انسانی متوسطه دوم ، برای شما دانش آموزان عزیز مفید بوده باشد و توانسته باشید تا از آن استفاده و بهره برده باشید.

زنجیران

هم‌بنیانگذار ماگرتا ، عاشق دنیای وب و ۷ سالی ست که فعالیت جدی در حوزه اینترنت دارم. تخصص من تولید محتوایی‌ست که مورد نیاز مخاطبان است. مدیر ارشد تیم شبکه های اجتماعی سایت هستم. به قول ماگرتایی‌ها وقت بروز شدنه !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + یازده =