سبک زندگی

جواب درس ششم دین و زندگی یازدهم انسانی صفحه ۷۱ و ۷۶

گام به گام پاسخ و حل پرسش های فعالیت های صفحه 71 و 76 درس 6 ششم دینی یازدهم علوم انسانی

جواب درس ششم دینی یازدهم انسانی ؛ در این مطلب از بخش آموزش و پرورش ماگرتا با پاسخ و جواب سوالات فعالیت کلاسی ‍۱ ، ۲ ،‌۳ و نمونه یابی صفحه ۷۱ و ۷۶ درس ۶ ششم پیشوای اسوه کتاب دین و زندگی ۲ پایه یازدهم ادبیات و علوم انسانی آشنا می شوید. در ادامه با ما همراه باشید.

مطلب پیشنهادی: جواب درس پنجم دین و زندگی یازدهم انسانی

جواب درس ششم دین و زندگی یازدهم انسانی

حل فعالیت کلاسی صفحه ۷۱ درس ششم دین و زندگی یازدهم انسانی

به نظر شما چرا پیامبر تا این اندازه از ایمان نیاوردن برخی مردم اندوهگین می‌شد؟

پاسخ: به دلیل علاقه شدید آن حضرت به نجات مردم از گمراهی

جواب نمونه یابی صفحه ۷۱ درس ۶ دین و زندگی یازدهم انسانی

اگر نمونه‌هایی از دلسوزی پیامبر در هدایت مردم را به یاد دارید بیان کنید.

پاسخ: پیامبر، مردم مکه و اطراف آن را به سوی توحید و خدا پرستی و ترک بت پرستی دعوت می‌کرد، گاه آن مردم نادان او را سنگ باران می‌کردند، پیامبر مجبور می‌شد که مکه را ترک کند. خدیجه به دنبال پیامبر ، وقتی او را می‌یافت زخم‌های پای او را پانسمان می‌کرد ولی پیامبر در همان حال در حق قومش دعا می‌کرد، و هرگز نفرین نمی‌نمود و عرضه می‌داشت: «خدایا قومم را ببخش زیرا آنها نادانند و از مقام و منزلت من آگاهی ندارند.»

پاسخ فعالیت کلاسی صفحه ۷۶ درس ششم دینی یازدهم انسانی

به نظرشما ما برای شناخت بیشتر معارف قرآن و تقویت اعتقادات خود، باید چه برنامه‌ای برای خود تنظیم کنیم؟

پاسخ: قرائت قرآن کریم، تدبّر ئر آیات قرآن کریم، حفظ آیات قرآنی، به کار گیری آیات در زندگی فردی و اجتماعی، ایمان به خدا و پیامبر (ص) و آخریت و افزایش دانش دینی با مطالعه

پاسخ فعالیت کلاسی صفحه ۷۶ درس ششم دین و زندگی یازدهم انسانی

با کمک دوستان خود، نمونه‌ای از این گروه‌ها و برنامه‌های آنان را بیان کنید.

پاسخ: گروه‌هایی که ساخته و پرداخته کشورهای سلطه گرند یا مورد حمایت مالی و معنوی آن‌ها هستند. آنان از طریق تولید فیلم، شبکه‌های مجازی، شبکه‌های ماهواره‌ای و نفوذ به مراکز حساس در قالب دوستی سعی در نفوذ و رسیدن به اهداف خود دارند.

همچنین بخوانید: جواب درس چهارم دین و زندگی یازدهم انسانی

توجه: شما دانش آموزان عزیز پایه یازدهم انسانی متوسطه دوم اگر می خواهید به راحتی به تمام مطالب آموزشی کتاب دین و زندگی (۲) پایه یازدهم رشته علوم انسانی دسترسی داشته باشید، تنها کافیه جواب درس مورد نظرتان را به همراه عبارت « ماگرتا » در گوگل جست و جو کنید.

در انتها امیدواریم که مقاله حل فعالیت های درس ششم کتاب دین و زندگی پایه یازدهم انسانی متوسطه دوم ، برای شما دانش آموزان عزیز مفید بوده باشد و توانسته باشید تا از آن استفاده و بهره برده باشید.

زنجیران

هم‌بنیانگذار ماگرتا ، عاشق دنیای وب و ۷ سالی ست که فعالیت جدی در حوزه اینترنت دارم. تخصص من تولید محتوایی‌ست که مورد نیاز مخاطبان است. مدیر ارشد تیم شبکه های اجتماعی سایت هستم. به قول ماگرتایی‌ها وقت بروز شدنه !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + پانزده =