مطلب پیشنهادی :
ad
+
اخباراقتصادی

با افزایش ۲۵ درصدی حقوق کارمندان و بازنشستگان موافقت شد؟

نایب رئیس برنامه مجلس و کمیسیون بودجه: "1400 بودجه برای افزایش حقوق افسران اجرایی ، معلمان ، قضات و بازنشستگان ذکر شده در لایحه با 25 درصد توافق شده است."

نایب رئیس کمیته بودجه و برنامه مجلس گفت: توافق شد حقوق کارمندان اجرایی ، اعضای هیئت علمی ، قضات و بازنشستگان در لایحه بودجه 1400 25 درصد افزایش یابد.

آقای محمد خدابخشی در تفسیر جلسه کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس عصر دیروز (سه شنبه) گفت: “این جلسه با حضور کارشناسان مرکز تحقیقات مجلس و سازمان برنامه و بودجه برگزار شد و 9 بودجه را ترتیب داده است. مورد بررسی قرار گرفت و حداکثر تبصره 13 در این جلسه بررسی شد. پیشنهاد میشود دانلود نرم افزار خاتم بازنشستگان انجام دهید.

وی خاطرنشان کرد: مطابق تصمیم مندرج در ماده 9 این لایحه ، صد درصد پول هزینه شده برای وام دانشجویی در سال های 1385-1399 به خزانه داری ملی ، صندوق رفاه دانشجویان به مبلغ 150 میلیارد تومان برای کمک به سرمایه پرداخت شد به طوری که وزارت علوم می تواند شهریه دانشجویان دانشگاه ها و دانشگاه های کشور را پرداخت کند. با اخبار اقتصادی ماگرتا همراه باشید.

همچنین بخوانید : جدول امتیازات حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح

موافقت با افزایش ۲۵ درصدی حقوق کارمندان و بازنشستگان
موافقت با افزایش ۲۵ درصدی حقوق کارمندان و بازنشستگان

تصویب افزایش حقوق پلکانی کارمندان و بازنشستگان

نماینده مردم الیگودرز در مجلس اظهار داشت: البته وزارت علوم نیز مبالغی را از این محل در اختیار دانشگاه آزاد قرار می دهد تا دانشجویان بتوانند وام شهریه را پرداخت کنند.

آقای خدابخشی با اشاره به بازنگری تبصره 12 این لایحه حقوق و مزایای کارمندان و بازنشستگان نیز گفت: اعضای کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات با افزایش 25 درصدی حقوق کارمندان اجرایی ، اعضای هیئت علمی ، قضات و بازنشستگان. 1400 در لایحه بودجه توافق کرد.

نایب رئیس کمیته برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس تأیید کرد: میزان سقف معافیت مالیاتی سال 1400 سالانه 48 میلیون تومان خواهد بود ، یعنی حقوق دریافتی تا سقف 4 میلیون تومان از مالیات معاف است.

به همین ترتیب میزان معافیت مالیاتی سالانه برای املاک خصوصی سالانه 36 میلیون تومان تعیین شده بود ، یعنی آزادکاران و اتحادیه های صنفی با درآمد سالانه حداکثر 36 میلیون تومان از مالیات معاف می شوند.

وی افزود: تصمیم برای پرداخت پاداش پایان خدمت نیز مورد توجه قرار گرفت و مقرر شد این موضوع در یک کارگروه بررسی شود.

همچنین بخوانید‌: دانلود اپلیکیشن ساتا

منبع خبر موافقت کمیسیون‌ برنامه با افزایش ۲۵ درصدی حقوق ها در سال ۱۴۰۰ : گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از خانه ملت

طهرانی

بنیانگذار مجله اینترنتی ماگرتا و متخصص سئو ، کارشناس تولید محتوا ، هم‌چنین ۱۰ سال تجربه سئو ، تحلیل و آنالیز سایت ها را دارم و رشته من فناوری اطلاعات (IT) است . حدود ۵ سال است که بازاریابی دیجیتال را شروع کردم. هدف من بالا بردن سرانه مطالعه کشور است و اون هدف الان ماگرتا ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 5 =