اخبار

گروگانگیری در تهران، طلاق اجباری دیوانه ام کرد!

مردی جوان با دو قبضه سلاح پس از ورود به یک شیرینی‌فروشی در خیابان آزادی (حوالی میدان آزادی) دختری جوان را گروگان‌ گرفت

اولین اعتراف گروگان‌گیر عاشق پیشه تهران: گروگانگیر عاشق پیشه تهران در صحنه محاصره پلیس کلت را روی سرش گذاشت و تهدید به خودزنی کرد.پسر عاشق پیشه برای رسیدن به زندگی از دست رفته اش دست به گروگانگیری در یک قنادی در خیابان آزادی تهران زد. با اخبار حوادث ماگرتا همراه باشید.

هم‌چنین بخوانید : آزار و اذیت دو جوان شیطان صفت به دختر ۱۵ ساله مشهدی

گروگانگیری در قنادی تهران
گروگانگیری در قنادی تهران

داستان گروگان گیری در تهران چیست؟

به گزارش ماگرتا به نقل از رکنا، ساعتی قبل مردی جوان با دو قبضه سلاح پس از ورود به یک شیرینی فروشی در خیابان آزادی(حوالی میدان آزادی) دختری جوان را گروگان‌ گرفت.

حدود یک ساعت پس از گذشت این ماجرا فرد گروگانگیر خود را تسلیم پلیس کرد و گروگان نیز آزاد شد.

سرهنگ علی صباحی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت: با صحبت پلیس پس از حدود یک ساعت موضوع بدون هیچ مشکلی خاتمه یافت و فرد گروگانگیر بازداشت و گروگان ها آزاد شدند.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران که در محل حادثه حضور یافته بود، درباره جزئیات این گروگان‌گیری به خبرنگار انتظامی تسنیم گفت: فردی به یک خانم ابراز علاقه می‌کرد و با زور قصد داشت به خواسته خود برسد.

گروگان گیری در تهران
عشق گروگان گرفته شده در تهران

وی افزود: این فرد امروز با ورود به یک شیرینی‌فروشی (محل کار دختر خانم) با دو اسلحه کمری قصد داشت با زور به خواسته خود برسد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در نهایت با صحبت‌های طولانی و کمک مسئولان قضایی و پس از حدود یک ساعت صحبت موضوع بدون هیچ مشکلی خاتمه یافت، فرد گروگانگیر بازداشت شد و دختر خانم نیز رهایی یافت.

پلیس جلوی گروگان گیر را گرفت

ساعت 15:40 دقیقه ماموران کلانتری 119 مهرآباد در جریان گروگانگیری جوان مسلحی در یک قنادی به آدرس، خیابان آزادی، بعد از میدان آزادی، نبش کوچه نجارزادگان قرار گرفتند و تیمی از ماموران در محل حاضر شدند.

ماموران با حضور در محل پی بردند که پسر 35 ساله که 2 کلت کمری و شئی شبیه به بمب همراه دارد اقدام به گروگان گرفتن یکی از فروشندگان قنادی کرده و با شلیک تیرهوایی از ماموران خواست که از داخل قنادی خارج شوند.

بدین ترتیب تیم های ویژه پلیس همراه با سردار کیوان ظهیری رییس پلیس پیشگیری تهران در محل حاضر شده و پس از 2 ساعت مذاکره با متهم، جوان گروگانگیر حاضر به تسلیم نشد و از ماموران می خواهد تا پدر و مادر دختر مورد علاقه اش در محل حاضر شوند.

پلیس و گروگانگیری

در تحقیقات مشخص شد چند سال قبل پسر جوان با دختر جوان ازدواج کرده و یک سال با هم در عقد بودند که پدر با مخالفت هایش باعث جدایی آنها می شوند که پسر جوان با حضور در قنادی و با گروگان گرفتن دختر جوان درخواست کرده تا پدر و مادر دختر جوان در محل حاضر شوند .

پدر و مادر دختر جوان در محل حاضر شده اما جوان گروگانگیر متقاعد نمی شوند تا اینکه رییس پلیس پیشگیری پس از صحبت و مذاکره با متهم موفق به رهایی گروگان و دستگیری پسر جوان می شود.

بنا به این گزارش، 2 اسلحه کلت، ریموت بمب از متهم تحویل گرفته شده و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

طهرانی

بنیانگذار مجله اینترنتی ماگرتا و متخصص سئو ، کارشناس تولید محتوا ، هم‌چنین ۱۰ سال تجربه سئو ، تحلیل و آنالیز سایت ها را دارم و رشته من فناوری اطلاعات (IT) است . حدود ۵ سال است که بازاریابی دیجیتال را شروع کردم. هدف من بالا بردن سرانه مطالعه کشور است و اون هدف الان ماگرتا ست.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − دوازده =