مطلب پیشنهادی :
ad
+
اخبار

شوک به اینفلوئنسرهای اینستاگرامی ، مخفی شدن تعداد لایک‌ها جدی شد

به گزارش ماگرتا طبق اخباری که به تازگی منتشر شده است ، مدیران اینستاگرام قصد دارند جهت جلب هر چه بیشتر رضایت کاربران و رقابت با نمونه های مشابه خود تغییری عجیب ( مخفی شدن تعداد لایک‌ها) در این شبکه اجتماعی به وجود بیاورند.

اینستاگرام اخیرا با اضافه کردن قابلیت مخفی شدن تعداد لایک‌ها در پست‌ها به صورت آزمایشی درصدد گرفتن بازخورد این قابلیت می باشد تا احتمالا در آینده آن را در تمامی پلتفرم اعمال کند. در حال حاضر هنوز مشخص نیست که اینستاگرام قصدی جدی برای عملی کردن این تغییر دارد و یا تنها در حال آزمایش و بررسی بازخورد کاربران نسبت به آن است؛ با این وجود حتی خبر و شایعه این موضوع نیز می تواند جنجال های بسیاری میان اینفلوئنسرها به پا کند!

[su_pullquote align=”right”] توییت جدید جین وانگ : «ما از فالوورهای شما می‌خواهیم روی آنچه که به‌اشتراک می‌گذارید تمرکز کنند، نه تعداد لایک‌هایی که پست‌هایتان به‌دست می‌آورند».[/su_pullquote]

البته فعال‌سازی این قابلیت درعملکرد این شبکه اجتماعی تغییراتی دیگری هم خواهد داشت . تعداد لایک‌های دریافتی، یکی از مواردی است که اغلب کاربران را به انتشار پست‌های زیاد ترغیب می‌کند. میل به دریافت لایک بیشتر، در مواردی می‌تواند منجر به انتشار پست‌هایی شود که محتوای آن‌ها صحیح و دقیق نیست. این قابلیت قرار است به این گونه باشد که تعداد لایک های پست‌های به اشتراک گذاشته شده برای تماشا کنندگان مخفی و به صورت یک آیتم کاملاً خصوصی برای فردی که پست مذکور را منتشر کرده نمایش داده شود .

[su_animate type=”slideInRight” duration=”2.5″]شما چی فکر می کنید ؟ آیا این سیاست اینستاگرام باعث افت شدید محبوبیت آن خواهد شد ؟[/su_animate]

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =