مطلب پیشنهادی :
ad
+
اخبار

قضیه استوری Save a Dog در اینستاگرام چیست؟ سگ را نجات بده

ماجرای استوری نجات دادن سگ های ولگرد از آزار و اذیت و نکشتن آن ها چیست؟

Save a Dog چیست؟ قضیه استوری سگ را نجات بده چیست؟ احتمالا این روزها شما هم هر استوری که باز می کنید این آگهی را مشاهده می کنید اما این آگهی در مورد چه چیزی است؟ در ادامه با بخش اخبار ماگرتا همراه باشید.

استوری Save a Dog در اینستاگرام

هر سال مراسمی در جنوب چین در شهر یولین برگزار می شود که در این مراسم ۱۰ روز گوشت سگ را با نوشیدنی های محلی شهر یولین سرو می کنن و هدف این کار حمایت از شغل های محلی می باشد. در اینستاگرام نیز موجی برای حمایت از این سگ ها که قربانی این مراسم می شوند راه افتاده است و تقریبا در هر استوری می توان آگهی حمایت از آن را نیز مشاهده کرد.

در استوری Save a Dog از مردم خواسته شده است که مبلغی را به عنوان حمایت پرداخت کنند و یا آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. برخی از رسانه های چینی نیز در اعتراض به این موج اعلام کرده اند که در کشورهای دیگر نیز مانند اسپانیا گاوبازی انجام می شود پس نباید از این جشن چینی ها انتقاد شود. از سمتی دیگر این ترند هدف دیگری دارد و آن این است که جهانیان برای دست برداشتن از آزار سگ ها و نجات دادن سگ های ولگرد کارهای بیشتری انجام دهند.

✅ شما چه نظری در مورد استوری Save a Dog در اینستاگرام دارید؟ به نظر شما برگزاری این مراسم در کشور چین کار درستی است و یا اینکه جان سگ ها مهم تر از برگزاری هرگونه مراسمی است؟ از قسمت دیدگاه نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 6 =