اخبارعلمی

اگر یک شاخه کرفس را در جوهر قرمز قرار دهیم چه می شود چرا

اگر یک شاخه کرفس را در جوهر قرمز بگذاریم چه می شود؟ چرا؟ علوم پایه پنجم دبستان

جواب سوال اگر یک شاخه کرفس را در جوهر قرمز قرار دهیم چه می شود؟ چرا؟ برای کتاب علوم پایه پنجم ابتدایی را در ادامه در بخش آموزش و پرورش ماگرتا می خوانیم.

اگر یک شاخه کرفس را در جوهر قرمز قرار دهیم چه می شود

پاسخ: گیاهان، حیوانات و انسان ها برای زنده ماندن به آب نیاز دارند. گیاهان از طریق ریشه آب را از خاک دریافت می کنند. آب توسط ریشه ها از خاک جذب می شود و از طریق ساقه گیاه حرکت می کند و به برگ ها می رسد. در داخل ساقه گیاهان مویرگ‌هایی وجود دارد که مانند نی است و آب از داخل این مویرگ ها بالا می رود و گیاه را هیدراته یا آبرسانی می کند، شما این را می توانید در بالا رفتن آب رنگی در ساقه های کرفس مشاهده کنید. ساقه های رنگی کرفس حرکت آب در ساقه گیاه را تایید می کند.

⭐️ اگر سوالی داشتید حتما آن را از بخش دیدگاه بپرسید. همچنین برای دسترسی سریعتر به پاسخ سایر سوال های خود، آن را به همراه کلمه ماگرتا در گوگل جستجو کنید.

مطلب پیشنهادی:
برای کشاورزی در مناطق کم باران چه خاکی مناسب است
و
چرا کاشتن درختان و گیاهان جلوی فرسایش خاک را می گیرد

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + نه =