اخبار

ساعت برگزاری کلاس های دانش آموزان شبکه شاد + جدول زمان‌بندی

ساعت جدید تشکیل کلاس های دانش آموزان در اپلیکیشن شاد

ساعت های پخش کلاس های شبکه شاد برای دانش آموزان : نبودن بستر مناسب و مشکلات اینترنتی باعث شده است تا برای سال تحصیلی جدید ۱۳۹۹-۱۴۰۰ و برگزاری کلاس های دانش آموزان تمهیداتی جدید اندیشیده شود. در ادامه با بخش آموزش پرورش ماگرتا همراه باشید.

بنا بر صحبت های مشاور وزیر آموزش و پرورش قرار شده است که کلاس ها در بازه های زمانی مختلف تشکیل شود و هر مقطع تحصیلی در یکی از این بازه ها زمانی کلاس خود را تشکیل دهد.

مطلب پیشنهادی : دانلود اپلیکیشن شبکه اجتماعی شاد آموزش و پرورش

ساعات برگزاری کلاس های شبکه شاد

دانش آموز گرامی همانطور که میدانید تمامی آموزش های از راه دور تعلیم و تربیتی در حال حاضر از طریق شبکه شاد می باشد. بنابراین شما موظف می باشید در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ در تمام کلاس ها طبق ساعات زیر و با رعایت قوانین مربوطه شرکت کنید.

[su_box title=”🕖 ساعت برگزاری کلاس ها” box_color=”#010203″ title_color=”#ffffff”]

زمان برگزاری کلاس ها در ساعات
۸:۳۰ تا ۱۰:۱۵،
۱۰:۳۰-۱۲:۴۵،
۱۳:۰۰-۱۵:۱۵
و ۱۵:۳۰۱۷:۴۵
در نظر گرفته شده اند.

[/su_box]

الحسینی تصریح کرد:

[su_quote]با این زمان بندی سعی کردیم کمترین مشکل را در دانلود و فعالیت شبکه شاد داشته باشیم همچنین بار ترافیکی این شبکه را کنترل کنیم.[/su_quote]

در صورتی که مشکلی در رابطه با استفاده از برنامه SHAD دارید پیشنهاد می کنم که حتما مقاله راهنمای استفاده از برنامه شاد را مطالعه فرمایید.

آنطور که پیداست هدف از انجام این کار برطرف مشکلات بسیاری از جمله کندی سرعت اینترنت دانش آموزان و کاهش بار ترافیکی زیاد این برنامه می باشد.

✅ شما چه نظری در این رابطه دارید؟ آیا ساعت برگزاری کلاس های شبکه شاد در زمان مناسبی می باشد؟

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 6 =