مطلب پیشنهادی :
ad
+
اخبارورزشی

نتیجه دربی استقلال پرسپولیس نیمه نهایی جام حذفی امروز ۵ شهریور

گزارش و خلاصه بازی شهرآورد استقلال پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی ۹۹

نتیجه و برنده بازی دربی نیمه نهایی جام حذفی امروز : دربی ۹۳ یکی از مهم ترین بازی های این فصل ایران می باشد و برنده آن در فینال باید در مقابل تراکتور سازی تبریز قرار بگیرد. در ادامه با بخش اخبار ورزشی ماگرتا همراه باشید.

با پیروزی آبی های پایتخت در فینال جام حذفی شاهد رقابت استقلال و تراکتورسازی تبریز خواهیم بود.

پرسپولیس قهرمان چهار دوره اخیر لیگ برتر ایران در حالی باید مقابل نایب قهرمان لیگ قرار بگیرد که در این اواخر بازی های خوبی ارائه نمی دهد.

نتیجه دربی امروز ، استقلال در فینال

پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر مقابل استقلال به برتری رسید، اما در دیدار برگشت به تساوی 2 بر 2 رسید و حالا باید دید سومین تقابل سرخابی‌ها در فصل 99-98 که در جام حذفی است، با چه نتیجه‌ای خاتمه پیدا می‌کند.

صعود استقلال به فینال جام حذفی

گل اول استقلال – تا این لحظه از بازی تک گل مهدی قائدی در دقیقه ۴ برای استقلال این تیم را در آستانه صعود به فینال قرار داده است. قائدی پس از نفوذ به محوطه جریمه پرسپولیس، موفق شد با زدن یک لایی به بشار و در نهایت یک ضربه فنی زیبا دروازه پرسپولیس را باز کند.

گل اول پرسپولیس – پس از آغاز نیمه دوم بازی، در دقیقه ۴۷ روی پاس هوشمندانه علی علیپور و ضربه پرقدرت و دقیق بشار رسن پرسپولیس به بازی برگشت.

گل دوم پرسپولیس – علی علیپور در دقیقه ۸۹ موفق شد روی پاس سیامک نعمتی که در نیمه دوم با تغییر تاکتیک گل محمدی در سمت راست خط دفاعی قرار گرفته بود گل دوم قرمزها را به ثمر برساند.

گل دوم استقلال – استقلال که چیزی برای از دست دادن نداشت با بازی مستقیم و سانتر از جناحین توانست در دقیقه ۹۲ بازی گل خورده را جبران کرده و بازی را به وقت های اضافه بکشاند.

در انتها دربی با نتیجه پرسپولیس ۲(۱)- استقلال ۲(۴) به پایان رسید.

پر افتخار ترین تیم های جام حذفی ایران

بیشترین قهرمانی در جام حذفی ایران
بیشترین قهرمانی در جام حذفی ایران

در میان تیم‌های ایرانی، استقلال با 7 عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم این مسابقات محسوب می‌شود. آبی‌‎ها همچنین 4 بار در این بازی‌ها نایب قهرمان شده‌اند.

پرسپولیس با 6 قهرمانی و 2 نایب قهرمانی دومین تیم پرافتخار این بازی‌ها است.

ذوب‌آهن با 4 قهرمانی و یک نایب قهرمانی و سپاهان با 4 قهرمانی دیگر تیم‌های پرافتخار این بازی‌ها محسوب می‌شوند.

✅ شما طرفدار کدام یک از تیم های پایتخت در دربی امروز می باشید؟

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

یک دیدگاه

  1. سلام قائدی عزیزم اصولمان که یادته در حضور خودت قول دادم اگه توی دربی گل بزنی آقا هوشنگ برای شادی دل بریم بزنه .من سر قولم هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =