اخبارورزشی
موضوعات داغ

31 مرداد 98 تاریخ شروع لیگ نوزدهم 99-98 جام خلیج فارس

لیگ نوزدهم کی شروع میشه ، زمان آغاز لیگ نوزدهم مشخص شد

به گزارش بخش خبرگزاری ماگرتا ، سرانجام رییس سازمان لیگ تاریخ شروع لیگ نوزدهم 31 مرداد 98 اعلام نمود. در این صورت لیگ برتر با بازی تیم های پرسپولیس – پارس جنوبی جم در ورزشگاه آزادی افتتاح می شود.

حیدر بهاروند گفت : در آخرین جلسه ای که در فدراسیون  فوتبال  و با حضور مهدی تاج؛ رئیس فدراسیون برگزار کردیم وضعیت ورزشگاه های حاضر در لیگ برتر مورد بررسی نهایی قرار گرفت و در نهایت تصمیم بر این شد که تاریخ شروع لیگ نوزدهم( جام خلیج فارس) فصل ۹۹-۹۸ از روز ۳۱ مرداد 98 باشد. همچنین برخی از باشگاه‌هایی که ورزشگاه‌های‌شان هنوز آمادگی برگزاری مسابقات را ندارند و الزامات ایمنی و امنیتی موردنظر در آنها به طور کامل اجرایی نشده است، مسابقات‌شان در شهر یا استان بی‌طرف و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

فدراسیون در تلاش بود دو هفته از مسابقات لیگ را پیش از اردوی تیم ملی برگزار کند که شرط آن، آماده شدن ورزشگاه‌ها پیش از عید غدیر بود تا اولین هفته از مسابقات 25 مردادماه یا 28 مردادماه (شب عید غدیر) برگزار شود. در این صورت 31 مردادماه و اول شهریورماه یا اول و دوم شهریورماه تاریخ در نظر گرفته شده برای برگزاری هفته دوم لیگ بود که اردوی تیم ملی نیز پس از آن برگزار شود. با این حال طبق آخرین اظهار نظرها که از سوی صادق درودگر منتشر شده، لیگ عید غدیر هم آغاز نخواهد شد.

برای اطلاع از ساعت و تاریخ کلیه بازی لیگ برتر جام خلیج فارس خبر برنامه بازی های لیگ برتر 98-99 مطالعه شود.

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + پانزده =