مطلب پیشنهادی :
ad
+
اخبارورزشی

نتایج و آمار سوپرکاپ لیگ های معتبر اروپایی در سال 2019

نتایج سوپرکاپ در لیگ های معتبر اروپایی

سوپرکاپ بازیی است که بین تیم قهرمان لیگ و جام حذفی برگزار می شود و به نوعی آماده شدن جهت آغاز لیگ می باشد. سوپر کاپ های 2019 شامل رقابت های جذابی می باشد به عنوان مثال سوپر کاپ اسپانیا قرار است بین 4 تیم فوتبال رئال مادرید ، بارسلونا ، والنسیا و اتلتیکو مادرید برگزار شود که این خود باعث تماشایی شدن رقابت ها می شود.

سوپرکاپ فرانسه

نتیجه بازی پی‌اس‌جی رن

پی‌اس‌جی 2-1 رن؛ پاریسی ها فاتح سوپرکاپ فرانسه

پی‌اس‌جی رن
پی‌اس‌جی رن

پی اس جی در این بازی از چهره های جدیدی همچون سارابیا و آندر هررا در ترکیب خود استفاده کرد و البته نیمار را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت ، توانست توسط گل های امباپه و دی ماریا تک گل تیم رن را جواب دهد و جام را به موزه باشگاه خود اضافه کنند.

سوپرکاپ آلمان

نتیجه بازی دورتمند بایرن مونیخ

دورتموند 2-0 بایرن: سوپرجام آلمان در دستان پسران فاوره

دورتمند بایرن سوپرکاپ
دورتمند بایرن سوپرکاپ

دورتمند با این بازی برای رقابت قهرمانی در این فصل خودی نشان داد ، جیدون سانچو بازیکنی که با مبلغ 10 میلیون یورو به دورتمند پیوسته است همانند فصل گذشته ستاره دورتمندی ها در این بازی بود و با گل و پاس گلی که به پاکو آلکاسر داد توانست عنوان بهترین بازیکن زمین را کسب کند. از طرفی بایرن مونیخ هم نشان داد که به ستاره ای نظیر سانه نیازمند می باشد.

جام اتحادیه انگلیس

نتیجه بازی لیورپول منچسترسیتی

لیورپول 1 (4) – سیتی 1 (5) : برتری سیتیزن ها و کسب چهارمین جام داخلی در روز بدشانسی های لیورپول

یورپول منچسترسیتی جام خیریه
یورپول منچسترسیتی جام خیریه

در بازی که سادیو مانه و سرخیو آگوئرو حضور نداشتند ابتدا این منچستر سیتی بود که توانست با استفاده از اشتباه آلیسون به گل برسد اما در دقایق نسبتا پایانی بازی هماهنگی فن دایک و ماتیپ تازه وارد سبب کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی شد و در ضربات پنالتی کلودیو براوو توانست برنده نبردش با آلیسون بکر باشد.

ضربات پنالتی

براوو ضربه وینالدوم را مهار کرد. تمام بازیکنان سیتی ضربات پنالتی خود را به گل تبدیل کردند و با پیروزی 5-4 در پنالتی ها، کمیونیتی شیلد را فتح کردند.

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − هفت =