اخبارورزشی

نتیجه بازی های مهم مقدماتی یورو 2020 – بلژیک ، هلند و آلمان

نتیجه بازی بلژیک سن مارینو | نتیجه بازی آلمان هلند | نتیجه بازی اسلوواکی کرواسی

در مهم ترین بازی مقدماتی جام ملت های اروپا ، بلژیک توانست با درخشش باتشوایی و غیبت ادن هازارد تیم رده آخر در رده بندی فیفا را شکست. در مهم ترین بازی امشب هلند توانست با ارائه ی نمایش عالی 4 بار دروازه آلمان را باز کند. در ادامه در بخش اخبار ورزشی ماگرتا به بررسی نتیجه بازی های مهم مقدماتی یورو می پردازیم.

ولز در شب گلزنی گرت بیل، با نتیجه 2-1 از سد آذربایجان گذشت. کرواسی نیز در خاک اسلواکی با نتیجه 4-0 این تیم را درهم کوبید.

نتایج دیدارهای جمعه شب مرحله مقدماتی یورو 2020

نتایج دیدارهای جمعه شب مرحله انتخابی یورو 2020
نتایج دیدارهای جمعه شب مرحله انتخابی یورو 2020

نتیجه و خلاصه بازی سن مارینو 0-4 بلژیک

دو تیم بلژیک و سن مارینو از چهارپوب شب دوم از هفته پنجم مقدماتی یورو 2020 به مصاف هم رفتند.

شرح گل

باتشوایی – 43 (پنالتی – بلژیک): بازیکن سن مارینو در محوطه جریمه مرتکب خطای هند شد. باتشوایی پشت توپ ایستاد و با ضربه ای زمینی به سمت چپ دروازه شیاطین سرخ اروپا را 1 بر 0 پیش انداخت.

مرتنز – 57 (بلژیک): چادلی در گوشه سمت چپ محوطه جریمه صاحب توپ شد و توپ را با پاسی زمینی به دهانه دروازه فرستاد و مرتنز با ضربه نوک پا، دروازه خالی را باز کرد.

ناصر چادلی – 63 (بلژیک): مدافعان سن مارینو در محوطه جریمه دچار سردرگمی شدند و چادلی با استفاده از این موقعیت توپ را برای بار سوم وارد دروازه حریف کرد. 

باتشوایی – 92 (بلژیک): کاراسکو توپ را از سمت چپ بر روی سر باتشوایی ارسال کرد و این بازیکن با ضربه ای دقیق، چهارمین گل تیمش را وارد دروازه سن مارینو کرد.

خلاصه بازی سن مارینو بلژیک

 

نتیجه و خلاصه بازی آلمان 2-4 هلند

 در این دیدار جذاب و پرگل، این تیم میزبان بود که ابتدا با گل سرژ گنابری پیش افتاد اما هلندی ها با نمایشی درخشان در نیمه دوم، به یک پیروزی پرگل رسیدند.

خلاصه بازی  آلمان هلند

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =