مطلب پیشنهادی :
ad
+
فناوری

دانلود برنامه اینستا ایکس برای اندروید و ایفون + ورژن قدیمی InstaX

نصب نرم افزار InstaX بر روی موبایل ، ورژن قدیمی اینستا ایکس برای اندروید 4

نصب برنامه اینستا ایکس 💎👻⏬😎🌜 ، InstaX برای iOS: اپلیکیشن اینستاگرام نیز مانند بسیاری دیگر از برنامه های پرطرفدار دنیا شامل نسخه های غیر رسمی می باشد که می تواند امکاناتی که شما به آنها نیاز دارید ولی در نسخه اصلی برنامه نمی باشد را برای شما فراهم کند.

در ادامه با بخش اندروید ماگرتا جهت دانلود نسخه جدید و قدیمی برای اندروید 4 InstaX همراه ما باشید.

دانلود اپلیکیشن اینستا ایکس اندروید

Download Insta X For Android and iOS

این نرم افزار با رفع محدودیت از قابلیت هایی که در نسخه اصلی اینستاگرام موجود نمی باشد، کمک زیادی به شما خواهد کرد و با نصب آن دیگر به برنامه های جانبی دیگری مانند آنفالویاب نخواهید داشت. همچنین لازم نیست که نسخه اصلی برنامه اینستاگرام را حذف کنید!

اپلیکیشن اینستا X
اپلیکیشن اینستا X

قابلیت منحصر بفرد دیگر برنامه اینستا ایکس امکان صرفه جویی فوق العاده زیاد در مصرف اینترنت هنگام مشاهده ویدیوها می باشد. در ادامه به بررسی سایر قابلیت های این برنامه می پردازیم.

قابلیت های دانلود برنامه InstaX

شما با این برنامه و استفاده از قابلیت روح می توانید با خیال راحت پیام ها و استوری کسی که دوست ندارید متوجه شما شود را مشاهده کنید.

  • امکان مشاهده تصاویر پروفایل دیگر در سایز بزرگ و با کیفیت
  • آنفالویاب هوشمند و قوی
  • اضافه شدن حالت دارک مود برای گوشی هایی که از این قابلیت پشتیبانی نمی کنند.
  • دانلود عکس یا ویدیو پست به همراه متن
  • اینستا دانلودر پیشرفته
  • امکان رونوشت برداری از کامنت ها
  • ورود به اثر انگشت یا الگو
  • و از همه مهمتر حالت روح

✅ هم اکنون می توانید آخرین نسخه برنامه اینستا ایکس را به صورت کاملا رایگان با کلیک بر روی دکمه زیر و ورود به صفحه ناشر برنامه دانلود کنید.

اینستا ایکس برای ایفون :

نسخه iOS برنامه هنوز منتشر نشده است

⛔ قبل از نصب برنامه حتما بخش سوالات متداول آخر مطلب را مطالعه کنید.

آموزش حذف تبلیغات برنامه

برای جلوگیری از نمایش تبلیغات در برنامه اینستا ایکس شما نیاز به خرید اشتراک این برنامه دارید اما اگر مشکلی با این تبلیغات ندارید می توانید به صورت کاملا رایگان از تمامی قابلیت های آن استفاده کنید. برای مشاهده نحوه خرید و سایر مشکلات به پیچ اینستاگرام برنامه سر بزنید..

سوالات و مشکلات اینستا ایکس

در این بخش جواب برخی سوالات شما داده شده است، آن را مطالعه کنید و اگر پاسخ خود را دریافت نکردید از طریق بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

چرا وقتی کد پیامک شده را وارد می کنم خطای اشتباه می باشد می آید؟

زیرا روی کیبرد فارسی کد برعکس وارد می شود، برنامه را با زبان انگلیسی اجرا کنید. سپس کد را بزنید بعد که وارد شدید زبان رو به فارسی تغییر بدید.

علت لود نشدن پست ها و پیام های کاربران اینستاگرام؟

گاهی اوقات روی اینترنت سیم کارت ها این مشکل پیش می آید منتظر رفع شدن آن باشید.

نحوه کار کردن با آنفالویاب برنامه چگونه است؟

آنفالویاب به صورت خودکار کار کرده و هر 10 ساعت افرادی که شما رو آنفالو کرده باشند را گزارش می دهند.

⛔ در نهایت پیشنهاد من به شما این می باشد که حتما از برنامه اصلی اینستاگرام استفاده کنید زیرا با استفاده از نسخه های غیر رسمی امکان بروز هر گونه مشکلی وجود دارد.

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

‫14 دیدگاه ها

  1. سلام چرا نوشته دانلود اینستا ایکس برای ایفون بعد که کلیک میکنی روش اصلا هیچ عکس العملی نشون نمیده

  2. سلام خسته نباشی من چندوقته انستاایکس فعال کردم به راحتی کارمیکرد چندروزپیش بخاطر انفالوقط شدالان هرکاری میکنم فعال نمیشه لطفا برای فعال کردن به من کمک وراهنمایی کنید تابتونم همون پیج حذف شده بازیابی کنم ممنون

  3. سلام .وقت بخیر .من چندماه بود که اینستا ایکس نصب کرده بودم و راضی ام بودم تا اینکه .انفالویابش غیرفعال شده بود ..تعداد فالورا کم میشد اما برام لیست بالا نمیومد
    مجدد ورژن جدید نصب کردم اما اینستام قفل شده
    برای احراز هویتم دوراه شماره و ایمیل گذاشته برام که من اون خطم مسدوده و عملا ندارمش و متاسفانه اون ایمیل هم حذف شده و غیرفعال و نمیخوام پیجم از دست بدم چیکار کنم ؟

  4. ببخشید من اینستا ایکس نصب کرده بودم حالا چند روز برام یه صفحه میاد باید مشخصات صورتم بدم چب به راست هر کاری کردم نتونستم دوباره به حسابم وارد بشم خواهش راهنمایم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 19 =