بازاریابی و فروشکسب و کار

برای سفارش رپورتاژ آگهی و تولید محتوا به چه نکاتی دقت کنیم؟

جهت سفارش رپورتاژ آگهی و برون سپاری محتوا باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

چگونگی سفارش رپورتاژ آگهی و تولید محتوا : یکی از مشکلات وبمستران و صاحب کسب و کار و صاحبان وب سایت تولید محتوای اثرگذار برای رپورتاژ آگهی است. در ادامه با نکاتی درباره سفارش تولید محتوا و رپورتاژ آگهی با ماگرتا همراه باشید.

همچنین بخوانید : چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر و پربازده بنویسیم ✍️؟

چرا باید سفارش تولید محتوا بدهیم؟

احتمالاً شما هم جمله معروف Content is King را شنیده اید. عبارتی که بیل گیتس، کارآفرین موفق دنیای دیجیتال گفته است؛ محتوا پادشاه است. همین یک نقل قول می تواند اهمیت محتوا را به خوبی یاد آور شود.

در واقع ما هر روز در حال استفاده از محتواهای مختلف هستیم. زمانی که به اخبار گوش می دهید در حال شنیدن یک محتوای خبری هستید. یا اگر کتابی در زمینه رشته تحصیلی تان می خواهید یک تولید محتوای تخصصی برای آن انجام شده. یا حتی همین مطلبی که در حال خواندن آن هستید.

تقریباً هر کجا را که نگاه کنید در معرض یک محتوا هستید. شاید نه لزوماً متنی اما محتواهای تصویری، ویدیویی، صوتی و … همه جا پیدا می شود.

حالا سوال اینجاست که آیا شما برای وب سایت خود نیاز به خدمات تولید محتوا دارید؟ پاسخ مثبت است. تفاوت زیادی نمی کند در چه حیطه ای فعالیت می کنید. برای اینکه بتوانید خدمات خودتان را به گوش مخاطب برسانید نیاز به تولید محتوا دارید.

یکی از راه های برقراری ارتباط با مخاطبین، مقالاتی است که برای آنها تهیه می کنید. اگر در یک حوزه خاص و علمی فعالیت می کنید، نیاز به تولید محتوای تخصصی دارید. حتی اگر چندان مطمئن نیستید که مخاطبان مستقیمی که در حال حاضر دارید، به سراغ مقالات سایت شما بیایند، باز هم نیاز است که سفارش تولید محتوای سئو شده بدهید. چرا که با این کار گوگل مطالب سایت شما را می شناسد و به آن امتیاز می دهد. این یعنی شروع وارد شدن کاربران جدید به وب سایت شما.

سفارش رپورتاژ آگهی نویسی
سفارش رپورتاژ آگهی نویسی

مزایای سفارش تولید محتوا و رپورتاژ نویسی

تیم تولید محتوا اهداف کاربران را به خوبی شناسایی می کند تا بهتر بتواند با کاربران ارتباط برقرار کند. اما اینکار تنها بخشی از وظایف این تیم است. متاوب برخی از مزایای سفارش تولید محتوا به یک تیم حرفه ای را به شما معرفی می کند:

تولید محتوای با کیفیت بطور منظم

تیم تولید محتوا باید یک مطلبی را تولید کند که

  • جذاب باشد
  • خلاصه و مفید باشد
  • آموزشی ، سرگرم کننده و حل کننده مشکل باشد
  • از هر جنبه ای تحسین برانگیز باشد (هیچ گونه نقصی نداشته باشد. بطوریکه فرض کنیم هیچ وقت اجازه‌ی اصلاح آن را نداریم)

محتوا اصلی ترین راه برقراری با مخاطب است. لذا سرمایه گذاری برای همکاری با یک تیم حرفه ای برای سفارش تولید محتوا ، بی ارزش نخواهد بود.

بکارگیری یک استراتژی مطمئن

برای موفقیت در محتوا نویسی، تیم تولید محتوا از یک استراتژی مطمئن و معتبر برای بالا بردن افزایش ترافیک و رتبه بندی کسب و کار اینترنتی شما استفاده می کند. محتوای تولید شده باید با هر جنبه از کسب و کار شما مثل مطالب پیشین، ارزش های سازمانی، محصولات و خدمات و … مطابقت داشته باشد. هم چنین تیم تولید محتوا بررسی می کند که کاربران شما چه نوع محتوایی را در چه شبکه اجتماعی بیشتر می پسندند و مطابق با آن محتوا تولید می کند.

تعریف مخاطبان هدف

شکست بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی به خاطر عدم شناخت کافی از مخاطبان هدف است. چیزی که یک تیم حرفه ای تولید محتوا آن‌را در اولویت کارهای خود قرار می دهد تا بتواند بیشترین تاثیرگذاری را بر روی مخاطبان ایجاد کند. این تیم بررسی می کند که میانگین سنی، جنسیت، میزان تحصیلات و.. مخاطبان چقدر است. بر اساس این اطلاعات چیدمان، نوع (متنی، صوتی، تصویری و..) و موضوع محتوا مشخص می گردد.

وقتی شما تصمیم به برون‌ سپاری تولید محتوا می‌گیرید در اصل کار خود را به اشخاصی سپرده‌اید که:

  1. چرایی و چگونگی ارتباط مردم با برند شما را کشف و آنالیز می‌کنند و می‌دانند چگونه از نتایج این آنالیز به عنوان اهرمی در نوشتن خود استفاده کنند.
  2. کلمات کلیدی و پیام‌های بیزینس شما را می‌شناسند و رقبای شما را آنالیز می‌کنند.
  3. با فواصل زمانی برای انتشار محتوا در کسب و کار شما آشنا هستند و می‌توانند تقویمی موثر برای آن ایجاد کنند.
  4. راه‌هایی آسیب ناپذیر برای دادن دیدگاه‌های جدید به خواننده‌های شما پیدا می‌کنند.
  5. ‌می‌دانند چطور رسیدن مخاطبان به شما را شبیه سازی کنند.
  6. به شما موضوعات جدید، استراتژی‌ تولید محتوا متفاوت و مکان‌هایی جدید برای پخش آن را برای رسیدن به مخاطبان جدید پیشنهاد داده و بک لینک‌های با ارزشی برای شما ایجاد می‌کنند.
سفارش رپورتاژ آگهی نویسی و تولید محتوای برون سپاری شده
سفارش رپورتاژ آگهی نویسی و تولید محتوای برون سپاری شده

همچنین بخوانید : رپورتاژ آگهی چیست؟ و چگونه کسب و کار ما را متحول می کند؟

خودمان بنویسم یا سفارش تولید محتوا بدهیم؟

این یکی از سوالاتی است که معمولاً صاحبان وب سایت ها در ابتدای راه مطرح می کنند. بسیاری تصور می کنند تولید محتوای با کیفیت نه تنها کار سختی نیست بلکه کاملاً در حیطه توانایی های خودشان است.

بیایید اینطور به مساله نگاه کنیم. شما اگر مدیر یک شرکت باشید، آیا می توانید هم امور مدیریتی را به عهده بگیرید همپای دستگاه های کارخانه بایستید و کار کنید و هم بخش تبلیغات و طراحی شرکت را انجام دهید؟ مسلماً نه.

نهایتاً به عنوان یک مدیر می توانید خط مشی کارها را مشخص کنید و از نیروهای خود بخواهید که درخواست های شما را پیاده سازی کنند. درباره وب سایت هم همینطور است.

شما نمی توانید در آن واحد هم بخش فنی وب سایت را به عهده داشته باشید هم با مشتریان در ارتباط باشید و به درخواست سفارشات رسیدگی کنید هم تولید محتوا سایت را انجام دهید. تمام این ها برای یک وب سایت کوچک و نوپا ممکن است عملی باشد اما کمی که مقیاس کار بزرگ تر شد دیگر امکان پذیر نیست.

به علاوه اینکه نویسندگی خود یک مهارت تخصصی است که به اضافه مهارت های سئو شده و یک مقاله با کیفیت را تضمین می کند. نویسندگان زیادی در وب سایت های سفارش تولید محتوا فعالیت می کنند که علاوه بر مهارت، به نویسندگی علاقه مند هستند.

این علاقه مندی باعث می شود نوشته آن ها توسط مخاطبین با استقبال رو به رو شود و صرفاً یک نوشته فنی و بدون هیجان نباشد.

همچنین بخوانید : رپورتاژ آگهی بخریم یا بک لینک سازی کنیم؟ 🤔

چه عواملی را در سفارش محتوا در نظر بگیریم؟

  1. شما برای خوانده شدن محتوا توسط افراد سفارش تولید محتوا داده‌اید نه برای موتورهای جستجو، روند جدید گوگل برای نمایش سایت شما، بیشتر دیده شدن و انسانی دیده شدن(نه توسط ربات- واکنش‌های انسانی به صفحه شما) آن است. پس نگران پر کردن صفحه با کلمات کلیدی نباشید. و بیشتر به خاص بودن محتوا و فایده داشتن آن برای مخاطب توجه کنید.
  2. زمان تحویل کار بسیار مهم است. شما باید با تیم تولید محتوایی کار کنید که طبق تقویم تعیین و تایید شده و یا کمی زودتر(مگر در موارد خاص) سفارش تولید محتوا شما را حاضر کرده و در اختیار شما قرار دهند.
  3. محتوای شما باید با چشم قابلیت اسکن شدن داشته باشد، تا خواننده غالبا کم حوصله امروزی از خواندن آن خسته نشود.
  4. محتوا باید ساده باشد و از جمله‌ها و کلمات پیچیده استفاده نکند.( به جز موارد خاص)
  5. در سفارش تولید محتوا مهم است که اطلاعات کافی و جامع در مورد کسب و کار خود و ویژگی‌های آن را در اختیار سایت تولید محتوا قرار دهید، زیرا مطلبی بهتر و دقیق‌تر در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
  6. در سفارش تولید محتوا، عکس‌های مد نظر خود را به سایت تولید محتوا ارائه کنید زیرا، عکس‌های شما نیز اگر اختصاصی باشند، در سئو سایت شما موثر خواهند بود.
  7. اجازه دهید که در مورد حجم محتوا و تعداد آن در ماه، استراتژیست‌های محتوا شما را راهنمایی کنند. زیرا در شبکه‌های اجتماعی مختلف، وب سایت‌ها و بلاگ‌ها میزان ماندگاری محتوا و زمان بهینه دیده شدن آن‌ها متفاوت است.
  8. فراموش نکنید که محتوا قرار نیست به تنهایی در کسب و کار شما معجزه کند، شما به غیر از اختصاص زمان به آن، باید در کنار محتوا متنی، محتوا ویدئویی، وبینار، محصولاتی مثل کتاب الکترونیکی، تماس با مشتریان(در قالب ایمیل و اس ام اس و غیره)، خدمات پس از فروش و غیره داشته باشید.

یک پیشنهاد ویژه برای کسب و کار و سایت شما

خب خب به انتهای مقاله رسیدیم اما حالا برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم. شما می توانید برای رشد فروش و بهبود رتبه خود در نتایج گوگل در سایت ماگرتا و ۱۰۰ وبلاگ به صورت حرفه ای رپورتاژ خود را منتشر کنید.مزیت سیستم ما نسبت به دیگر سیستم ها در کیفیت بالای لینک ها و گارانتی بازگشت وجه است و پکیج هامون دارای هدیه و تخفیف می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر از پکیج ها روی لینک زیر کلیک کنید:

فروش رپورتاژ آگهی | خرید بک لینک | سفارش کمپین تبلیغاتی

👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆

منبع
تریبون

طهرانی

بنیانگذار مجله اینترنتی ماگرتا و متخصص سئو ، کارشناس تولید محتوا ، هم‌چنین ۱۰ سال تجربه سئو ، تحلیل و آنالیز سایت ها را دارم و رشته من فناوری اطلاعات (IT) است . حدود ۵ سال است که بازاریابی دیجیتال را شروع کردم. هدف من بالا بردن سرانه مطالعه کشور است و اون هدف الان ماگرتا ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 10 =