اخبار

از ارزانترین سایت خرید بلیط هواپیما ، بلیط بخرید!

خرید بلیط هواپیما ارزان با قیمت مناسب از سایت معتبر سفرمی

ارزانترین سایت خرید بلیط هواپیما : زمانیکه به دنبال خرید بلیط هواپیما ارزان هستیم باید بدانیم که تنها ارزانتر بودن آن نمی تواند باعث بهبود کیفیت و کاهش هزینه های ما در سفر شود. قیمت ارزان بلیط، در کنار پشتیبانی مناسب سایت ارایه کننده و خدمات رفاهی دیگری که به مسافرانش می دهد، در مجموع می تواند باعث کیفیت بهتر سفر شود. در ادامه با بخش اخبار ماگرتا همراه باشید.

افراد بسیاری قبل از رزرو بلیط به بررسی و مقایسه قیمت بلیط در سایت ها و اپلیکیشن های مختلف سفر می پردازند تا بهترین قیمت بلیط را پیدا کنند. اما اینکار با توجه به افزایش سایت های اینترنتی بسیار گیج کننده است و گاهی افراد به امید پیدا کردن قیمت مناسب تر، شانس خرید ارزانی که پیدا کرده بودند را از دست می دهند.

یک سایت در کنار قیمت مناسب خدمات، باید ویژگی های دیگری نیز داشته باشد. گاهی خدمات اضافه تری که سایت ها ارائه می کنند نه تنها سفرتان را کم هزینه تر می کند بلکه حس بهتری نیز به شما می دهد. اما سایت معتبری که قیمت مناسب ارائه می کند چه خصوصیاتی دارد؟

اطلاع رسانی قیمت بلیط

همانطور که می دانید عموما ارزانترین بلیط هواپیما در بین بلیط های لحظه آخری و یا چارتر است! احتمالا شما برای پیدا کردن آنها، سایت ها و یا کانال های مختلفی را میگردید و یا منتظر اس ام اس هایی هستید که از سمت آژانس های هواپیمایی گاهی ارسال می شوند!

اما روش دیگری برای پیدا کردن بلیط هواپیما ارزان نیز وجود دارد. تنها کاری که باید بکنید این است که قیمت مدنظرتان را بدانید! احتمالا با نگاه به قیمت بلیط های مسیر درخواستیان می توانید رنج قیمتی را حدس بزنید! اما اگر بنظرتان گران است می توانید به صفحه اطلاع رسانی سفرمی https://www.safarme.com/informing وارد شوید. مسیر مورد نظر، زمان سفرتان به همراه قیمتی که می خواهید را وارد کنید. به محض اینکه قیمت بلیط به بازه درخواستی شما رسید، از طریق پیام کوتاه به شما اطلاع رسانی می شود.

در سایت سفرمی علاوه بر امکان خرید بلیط، امکان رزرو هتل، تور، بلیط اتوبوس و قطار و سایر خدمات گردشگری نیز وجود دارد. در صورتی که اپلیکیشن سفرمی را نصب کرده باشید، آفرهای ارزان این سایت برای شما به صورت نوتیفیکیشن ارسال می شود و می توانید به راحتی از بهترین قیمت ها باخبر باشید.

بلیط های لحظه آخری عموما جزو بلیط های چارتر هستند. فراموش نکنید در زمان های نزدیک تعطیلات منتظر کاهش قیمت نباشید! چرا که تقاضا برای بلیط هواپیما بالا می رود و ممکن است نه تنها بلیط هواپیما ارزانی پیدا نکنید بلکه به طور کلی نتوانید با هواپیما سفر کنید.

اما در روزهای عادی و در ماه هایی که حجم سفر کاهش پیدا می کند عموما چارتر کننده هایی که نتوانستند بلیط های خود را به فروش برسانند، برای کاهش ضرر اقدام به کاهش قیمت ها می کنند. اما اگر سفرتان برایتان اهمیت دارد بهتر است تا لحظات آخر صبر نکیند!

خرید بلیط هواپیما
ارزانترین سایت خرید بلیط هواپیما

بلیط چارتری در بیشتر موارد ارزانتر از بلیط های سیستمی است. اما بلیط های چارتر دارای ایراداتی نیز هستند. مثلا اگر برای ارزانتر تمام شدن سفرتان بلیط چارتر خریداری کرده اید و به هر دلیلی سفرتان کنسل شود، ضرر بیشتری نسبت به زمانی که بلیط هواپیما سیستمی را خریداری کرده اید شامل شما می شود.

چرا که در بیشتر مواقع بلیط چارتر شما تمام سوخت محسوب می شود. یعنی هیچ وجهی به شما بازگردانده نمی شود. البته این مسئله نیز راه حل دارد. اگر شما اقدام به خرید بلیط چارتری از سایت سفرمی کنید، علاوه بر اینکه در بین بلیط های چارتری قیمت ارزانتری را پیدا کرده اید می توانید آن را نیز کنسل کنید و بخشی از پولتان را با توجه به ساعتی که این کنسلی را اعلام می کنید پس بگیرید.

✅ ارتباط خوب سایت سفرمی با چارتر کننده ها باعث شده است به عنوان اولین سایتی که اقدام به کنسلی بلیط چارتر کرده است مطرح شود.

خرید بلیط هواپیما از سایت سفرمی

در سایت www.safarme.com ، حتی نیاز به ثبت نام اولیه در سایت نیست! این کار برای ایجاد حق انتخاب برای مخاطبین سایت انجام شده است. از طرفی اگر در خرید عجله داشته باشید این امکان را می دهد که به سرعت خریدتان انجام شود.

اما اگر در سایت سفرمی ثبت نام کنید می توانید خرید ارزانتری داشته باشید. به عنوان مثال در هر خرید یک درصد از مبلغ خریدتان به حساب کاربری شما باز می گردد تا در خریدهای بعدیتان از آن استفاده کنید. یا در صورت ثبت نام در باشگاه مشتریان سفرمی با توجه به تعداد خریدتان در سطح های مختلفی قرار می گیرید و می توانید از خدمات و کدهای تخفیف شرکای تجاری سفرمی استفاده کنید.

فراموش نکنید برای اینکه به امتیازتان اضافه شود قبل از اقدام به خرید وارد حساب کاربریتان بشوید. چرا که بدون ثبت نام امکان خرید وجود دارد.

در سفرمی علاوه بر امکان رزرو بلیط هواپیما، امکان رزرو هتل، تور، بلیط اتوبوس و قطار و بیمه مسافرتی نیز وجود دارد.

✅ برای دیدن منبع به اینجا سر بزنید.

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − نه =