اخباراقتصادی

شروع فروش فوق العاده محصولات سایپا در ۱۷ آذر ۹۹ + جدول جزئیات

آغاز ثبت نام طرح جدید فروش فوق العاده سایپا از امروز ۱۷ آذر ۹۹ + لینک ثبت نام سایپا

طرح جدید فروش فوق العاده محصولات سایپا دوشنبه ۱۷ آذر ۹۹ با قیمت روز در مدت 3 ماه عرضه و تحویل می گردد. ثبت نام محصولات سایپا با قیمت روز خودرو در فروش فوق العاده سایپا آذر 99 از طریق سایت رسمی سایپا انجام می پذیرد.

به گزارش ماگرتا شرکت خودروسازی سایپا فروش فوق العاده سایپا دوشنبه ۱۷ آذر ۹۹ را اعلام کرده است. این شرکت خودرو ساز در طرح جدید فروش فوری با قیمت قطعی خود در مجموع ۸ عنوان خودرو برای فروش دارد که فقط ۱ عدد از آن ها سواری است. آن خودرو سواری هم در حال حاضر کم طرفدارترین محصول شرکت در بازار است.

براساس بخشنامه معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا محصولات ارائه شده در این طرح شامل تیبا صندوقدار، سایپا ۱۵۱، نیسان تک سوز، نیسان تک سوز آپشنال، نیسان دوگانه سوز، نیسان دوگانه سوز آپشنال، نیسان دیزل یورو ۵، پادرا پلاس است. با اخبار ماگرتا همراه باشید.

جدول فروش فوق العاده ۱۷ آذر سایپا
جدول فروش فوق العاده ۱۷ آذر سایپا

شرایط ثبت نام فروش فوق العاده سایپا

متقاضیان برای ثبت نام می توانند از ساعت 14 روز دوشنبه 17 آذر به مدت 3 روز به آدرس اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه کنند.

در پیش ثبت نام این طرح نیز مانند طرح های اخیر فروش خودرو در کشور، مبلغی دریافت نمی شود اما پس از قرعه کشی، اسامی منتخب 72 ساعت فرصت خواهند داشت تا با واریز مبلغ علی الحساب، نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند.

۱.به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد.

۲.متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) می باشد.

۳.حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه می باشد.

۴.امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

۵.متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارت های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

۶.ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

۷.کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می گردد،می بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

۸.انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

۹.گارانتی خودرو پس از ۳ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱،۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

۱۰.سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن،نزد شرکت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشتری و فک رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

نکته: گروه خودروسازی سایپا طرح جدید فروش فوق العاده ۸ محصول خود را از دوشنبه ۱۷ آذرماه آغاز خواهد کرد. موعد تحویل خودرو‌های ذکر شده نهایتا به ماه بعد از قرعه کشی است.

خودرو های شامل طرح و زمان تحویل

امروز دوشنبه 17 آذر 99 اولین روز از فروش فوری 9 محصول سایپا می باشد قابل توجه متقاضیان محترم خرید محصولات سایپا این ثبت نام در طرح فروش فوری سایپا به صورت اینترنتی و از طریق سایت سایپا قابل انجام می باشد در ادامه خبر لینک سایت سایپا و نحوه ثبت نام سایپا و جزئیات ثبت نام طرح فروش فوری 8 محصول سایپا که شامل خودروهای ، تیبا، سایپا 151، نیسان تک سوز، نیسان تک سوز آپشنال، نیسان دوگانه سوز، نیسان دوگانه سوز آپشنال، پادرا پلاس و از همه مهمتر نیسان دیزل است را خواهیم آورد.

‎بر این اساس با برنامه‌ریزی صورت گرفته مشتریان می‌توانند فقط از طریق مراجعه به سایت اینترنتی فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی www.saipagroup.ir نسبت به ثبت‌نام خودرو اقدام کنند.همچنین مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا  با شماره تلفن ۰۹۶۵۵۰ پاسخگوی سوالات مشتریان خواهد بود.

فروش فوری خودرو های سایپا
فروش فوری خودرو های سایپا

همچنین بخوانید : فروش فوق العاده ایران خودرو

*زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت 14 روز دوشنبه مورخ 99/09/17 می باشد*

نوع خودروقیمت خودرو به ریالرنگ فایل عرضهموعد تحویل
تیبا صندوقدار۸۷۰.۷۵۰.۰۰۰سفیدحداکثر ۹۰ روزه
سایپا ۱۵۱۹۱۰.۰۰۰.۰۰۰سفیدحداکثر ۹۰ روزه
نیسان تک‌ سوز۱.۷۷۷.۲۳۰.۰۰۰آبیحداکثر ۹۰ روزه
نیسان تک سوز آپشنال۱.۸۷۷.۹۷۰.۰۰۰آبیحداکثر ۹۰ روزه
نیسان دوگانه سوز۱.۹۹۸.۹۸۰.۰۰۰آبیحداکثر ۹۰ روزه
نیسان دوگانه سوز آپشنال۲.۰۹۸.۷۲۰.۰۰۰آبیحداکثر ۹۰ روزه
نیسان دیزل یورو ۵۲.۶۲۹.۶۳۰.۰۰۰آبیحداکثر ۹۰ روزه
پادرا پلاس۲.۳۱۸.۸۷۰.۰۰۰سفیدحداکثر ۹۰ روزه
قیمت روز خودرو سایپا در طرح فروش فوق العاده آذر ماه

طرح پیش فروش فوق‌العاده محصولات سایپا ویژه هفدهم آذر ماه 99 در جدول بالا کامل بخوانید.نظر شما درباره این پیش فروش سایپا چیست؟ آیا در آن ثبت نام می کنید؟ تا به حال برنده خودرو در شرکت سایپا شده اید؟

طهرانی

بنیانگذار مجله اینترنتی ماگرتا و متخصص سئو ، کارشناس تولید محتوا ، هم‌چنین ۱۰ سال تجربه سئو ، تحلیل و آنالیز سایت ها را دارم و رشته من فناوری اطلاعات (IT) است . حدود ۵ سال است که بازاریابی دیجیتال را شروع کردم. هدف من بالا بردن سرانه مطالعه کشور است و اون هدف الان ماگرتا ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =